Gelijk heb jequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:30 schreef Badabingea het volgende:
[..]
i wanna hear some different opinions.
Lijkt mij alleen maar slim.quote:
Wel opnieuw getypt hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Snap ik heel goedMaar vond het wel grappig dat je precies dezelfde tekst had neergezet
![]()
True true..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Als geld geen probleem voor je is kan je ze gerust beide halen. Maar is geld wel een punt dan zou ik gewoon voor de 360 kiezen. Ten eerste is die ruim 200 euro goedkoper en heb je voor dit jaar gewoon een hele strakke line-up met titels als Mass Erect, Halo 3, PGR 4 en de reeds verschenen Bioshock. Verder verschijnen er nog sterke multiplatform titels als Assassin's Creed, Call of Duty 4, Half-Life 2, BIA: Hell's Highway en nog een aantal welke dit jaar verschijnen. Dus kijkend naar het totaalplaatje: Xbox 360. En ja als je boom hebt hangen met flappen koop je ze gewoon beide![]()
let wel op dat al die lijstjes in het PS3-topic (bijna) alleen maar bestaan uit toekomstige gamesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef Badabingea het volgende:
Ik kan gewoon NIET kiezen.
Ho ho hou mij er buiten jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:45 schreef kepler het volgende:
[..]
let wel op dat al die lijstjes in het PS3-topic (bijna) alleen maar bestaan uit toekomstige games
Voor 3 mooie rode lampjes heb je 3 jaar garantie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou me xbox heeft het dus ook begeven..
kwam terug van vakantie, rond 16 aug.. denk ga eens ff spelen, ow een update. niks aan de hand lijkt me
download die update, en zie dat me xbox uit schiet ( Ja ik weet dit staat er goed, je xbox360 kan rebooten, mja dat heeft ie bij nog geen 1 update gedaan)
xbox start weer op, zie het mooie xbox logo'tje en bam, artifacts.. heel me scherm, vol met strepen en troep..
Ding uit, en aan, wiejjjj rooie lampjes en wel 3 tegelijk.... KUT..
daarna dacht ik STIK MAAR, en ding niet meer aangeraakt..
Nja 3 dagen dacht ik toch van, hmm verveel me de tering, probeer maar weer eens.. nou niks dus.
nouja, flikker ik er toch 3 handdoeken omheen, laat dat ding lekker bakken en we zien wel..
heb ik toch nog 2 uurtjes kunnen spelen, en kreeg ik weer die kut artifacts.. (was wel zo dom geweest om ff snel me xbox live weer voor 3 maanden geldig te maken)
en ja nu, verveel ik me helemaal de tering.. mja wat kan ik het nu beste doen? hmm garantie heb ik niet meer, heb me console in Feb. 2006 gekocht..
iedergeval bedankt voor de hulp
Heavenly Sword, Uncharted ( ), Ratchet and Clank en Unreal Tournament 3 & Haze, Echochrome, Warhawk, Pain, LittleBigPlanet beta en Everyday Shooter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ho ho hou mij er buiten ja![]()
Ik noemde geen toekomstiges games waarom hij NU een PS3 zou moeten halen. Alle titels die ik noemde verschijnen gewoon dit jaar
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Heavenly Sword, Uncharted ( ), Ratchet and Clank en Unreal Tournament 3 & Haze, Echochrome, Warhawk, Pain, LittleBigPlanet beta en Everyday Shooter.
Allemaal toekomstige games![]()
Maar dan mist ie wél Two Worlds.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zou voor de PS3 gaan als ik jou was.
Ik heb nog lang live gold en wil perse Mass Effect spelen anders had ik hem ingeruild voor een PS3.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zou voor de PS3 console waar Two Worlds op uit komt gaan als ik jou was.
Dat is niet echt leuk neequote:
Het gekke is dat de TT nog niet verandert isquote:
Dan is ie toch gewoon kapot en is het een gevalletje RMAquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
Goed Punt Cyb! dan wordt het dus
[..]
Ik heb nog lang live gold en wil perse Mass Effect spelen anders had ik hem ingeruild voor een PS3.
Ben het gedoe met disc read error's een beetje moe nu![]()
Maar het niveau is omhoog en we hebben geen w0rd gifjes meer gezien. Dus we gaan de goede kant opquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het gekke is dat de TT nog niet verandert isDe laatste 3 pagina's gaan grotendeels alleen over Xbox 360 hardware disasters
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |