Mwoah, dat is wel een eindje lopen.Muziekhuis Westerhaven op de (hoe verrassend) Westerhaven en Tonika op de Koningsweg. En de Koningsweg is zeker 5 kilometer van het centrum af.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:39 schreef outsidr het volgende:
Ik heb het over een muziekwinkel waar ze instrumenten verkopen.
Niet een platenboef ofzo
Hai !quote:
Oefenen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:28 schreef outsidr het volgende:
Ik zit potjandosie een dag zonder auto
En dat terwijl ik vanavond eigenlijk zou gaan oefenen...
Band Practisequote:
Ja, ik ga ook met plezier 50 KG aan spullen mee sjouwen het OV in...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:13 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder auto
Mits geen auto-band practise ofc
Mm, dat word lastig..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:25 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook met plezier 50 KG aan spullen mee sjouwen het OV in...
Daarom mis ik me autootje ook zoquote:
HAAAJquote:
FAPFAPFAP!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:42 schreef Berenanus het volgende:
Ik verveel me de tering, ben warcraft 3 spelen ofzo...
Hallo stoere chick met die enorm mooie corset !quote:
Achter een raampje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Woar zijn die wijven?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:44 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hallo stoere chick met die enorm mooie corset !![]()
Wel 3x achter elkaarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
volgrens mij kom je gewoon stiekem klaar als Astrid dit topic betreed
Wel aantrekken op de meet he ?quote:
Verkeerde topic ouwequote:
zeg dan gewoon dat ze helemaal niks meot aantrekkenquote:
Daar is toch niets spannends aan ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat ze helemaal niks meot aantrekken![]()
Ik dacht, die hendig vette oldbie zit de hele ganse dag te leuten in het oldbie topicquote:
Nee zo nu en dan verplaats ik me wel eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik dacht, die hendig vette oldbie zit de hele ganse dag te leuten in het oldbie topic
is dat niet catastrofaal voor je pacemaker?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee zo nu en dan verplaats ik me wel eens.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
is dat niet catastrofaal voor je pacemaker?![]()
De voorkant is te modderen met een 40 cm in diameter diamantboorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:07 schreef Armageddon het volgende:
Kom je een beetje die drie gezusters in met een rolstoel?
Ik ken wel een ramp voor je engineren mocht het niet lukkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:07 schreef Armageddon het volgende:
Kom je een beetje die drie gezusters in met een rolstoel?
Je kent mijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:23 schreef Varr het volgende:
IK WOON IN GRONINGEN XD
[afbeelding]
Ik drink ook heel veel bier, maar ik ken niemand hier.
Jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:44 schreef Snien het volgende:
Jeweet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |