DOH!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:25 schreef boem-dikkie het volgende:bwheueheuh.
Eerste schooldag, ik denk alleenrooster ophalen om 9 uur. Moet ik meteen van 9 tot half 5wtfffffffff.
Ik ben nog bezig met proberen te overleven. Direct project op mn kopquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:26 schreef Berenanus het volgende:
[..]
DOH!
Beetje overleefd?
Mijn eerste schooldag was dinsdag, begon meteen met een kater..
Fijn zo'n eerste schooldag als je meteen een project op je kop krijgtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met proberen te overleven. Direct project op mn kop.
En oordopjes en muziek mogen ook niet meer want dan ben je ' afgesloten ' van de wereldtering man.
Belachelijk héquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Fijn zo'n eerste schooldag als je meteen een project op je kop krijgt![]()
Oordopje en muziek! een must om je schooldagen door te komen! Hoe kunnen ze dat verbieden!!!![]()
En waar staat de Rixona?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heel verhaal overraspatat
![]()
De aanduiding Ras is een productnaam van Rixona, een onderdeel van Aviko."
Veeeeeeeeeeeeeel lekkerder(en gezonder
)
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:32 schreef TheSorrow het volgende:
Komt goed! Mn ma en tante gaan vast weer samen zuipen, die zitten dus vanavond weer jankend van het lachen aan tafel![]()
Ik neem mn blowkit mee, smoke ik nog ff een dampie met mn tante![]()
O ja, als je aan haar bier zit, slaat ze je in elkaar zei ze vorige x
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En waar staat de Rixona?
In Warffum en Warffum ligt in de prvincie Groningen en zo zie je dus maar dat al het goede uut Grunn'n komt.
Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zoeen corsetje waarvan je zoeen Zandloperbuik krijgt? [afbeelding]
Dat zijn toch gans gaar lelijke wijven boh gekquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja
Edit;
Niet te overdreven zandloper natuurlijkDat vind ik lelijk
![]()
[/img]
Wat zijn gans gaar lelijke wijven?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat zijn toch gans gaar lelijke wijven boh gek
oh ja, Pics![[url=
Maikuuuliaans voor zeer lelijke vrouwenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat zijn gans gaar lelijke wijven?![]()
PICS! en nu met jou erinquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb deze[afbeelding]
Hij is lichtrozeen nee ik loop niet zo in BH rond
, je doet er iets onder, ik heb er iets met kant + strikje onder. Strapless gevalletje.
Dag dag maatjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:34 schreef TheSorrow het volgende:
Ben nog ff met mn beste maat buiten chillen, ik spreek jullie morgen
Jazeker!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:54 schreef Cahir het volgende:
Gaat er nog geknokt worden?
Hoiquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:05 schreef Berenanus het volgende:
[..]
en al die vrouwen hebben gewoon oordopjes in onder die lange haren van ze!![]()
Holy fuck! Wat een erotische post!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb deze[afbeelding]
Hij is lichtrozeen nee ik loop niet zo in BH rond
, je doet er iets onder, ik heb er iets met kant + strikje onder. Strapless gevalletje.
Als ik kom neem ik wel een suite om in de slapenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:22 schreef Brechtje het volgende:
Heuj remlof.
Hoe istie dan gangstahboyyy.
Als je maar komt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Als ik kom neem ik wel een suite om in de slapen
Heuj jij ook hier? Da's toevallig!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:22 schreef Brechtje het volgende:
Heuj remlof.
Hoe istie dan gangstahboyyy.
genoeg platenwinkels daar. Zowel in de Oosterstraat als in de Oude Ebbingestraat. (en dan heb ik het niet over zo'n standaard Vrije Platen Winkel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:24 schreef outsidr het volgende:
Zeg Wurm... hoe heet die lokale muziekboer bij jou nou ook alweer ?
Die zit toch hopelijk wel een beetje in de buurt van waar we gaan zuipen enzo he ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |