"Raspatat is een kunstmatig geprepareerde soort patates frites.quote:
Agreed! Een lekkere vette hap is altijd goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:54 schreef Berenanus het volgende:
Arme enter! Wij hebben nog wel wat in de vriezer voor je
en raspatat.. gezonder is niet lekkerder hoor!
zullen wij eens knuffelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:54 schreef Berenanus het volgende:
Arme enter! Wij hebben nog wel wat in de vriezer voor je
en raspatat.. gezonder is niet lekkerder hoor!
Nouja, net een ongezonde pizza op... Voel me toch een beetje brak nu, ding was veels te groot! (mss had ik dat broodje knakworst van te voren niet moeten doen..)quote:
Zie vandaag dan als een balansdag. Omdat je de rest van de week zo gezond eetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:00 schreef enter het volgende:
Ik heb heel de dag dropjes gegeten op stage, ik voel mij ook ongezond
Had m aan mij gegeven danquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:59 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nouja, net een ongezonde pizza op... Voel me toch een beetje brak nu, ding was veels te groot! (mss had ik dat broodje knakworst van te voren niet moeten doen..)
en ik heb er zin in!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:14 schreef enter het volgende:
Nog maar iets meer als een maaaaaaaand, meeten![]()
Dat is jouw mening lieverdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Beer; Neem een balansdag
@ Tom enzo; Nee, gezonder is niet altijd lekkerder, in dit geval wel
Dat glas melk had je toch wel van te voren gevuld he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:14 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Vanmorgen, terwijl ik mijn boterham en glas melk wegwerkte
Ik ben kei goed in balans, elke dag vet etenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Beer; Neem een balansdag
@ Tom enzo; Nee, gezonder is niet altijd lekkerder, in dit geval wel
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat glas melk had je toch wel van te voren gevuld he?
Je kent het geeneensquote:
Om 5 voor 9 bij de Mc voor de deur wachten tot ze opengaan om 3 hamburgers te kunnen etenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:28 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben kei goed in balans, elke dag vet eten
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Om 5 voor 9 bij de Mc voor de deur wachten tot ze opengaan om 3 hamburgers te kunnen eten
latersquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:33 schreef TheSorrow het volgende:
Maarja... kamers nat afdoen, rattekooi verschonen, en daarna maar wachten tot mn zus langskomt....
Fijne avond mensen
Ik wilde net vragen om seks, maar laat maar dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:39 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben ook weg, naar Kogelmagneet
Hou je het nog een beetje droog, meisje?quote:
quote:
Je staat alvast bij de avond. Als je 's middags al komt en/of blijft slapen moet je het even laten weten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:56 schreef LijKje het volgende:
[..]![]()
Je bent toch niet bang voor me? Ik doe geen vlieg kwaad
Alleen onschuldige dames
![]()
Mooi dat ik dit nog even meepik! Slapen horen jullie nog, ik kom zowieso 's avonds!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Je staat alvast bij de avond. Als je 's middags al komt en/of blijft slapen moet je het even laten weten.
Ik ben altijd een misschiener. Ik ga proberen eerder vrij te krijgen en na mijn werk smiddags te komen.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:06 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zou 12 uur klaar zijn... ben net pas thuisBen een uur bezig geweest in Tilburg om veel spullen in een veel te kleine bus te proppen
En zou ook nog een powerfilter voor mn auto op gaan halen, maar dat zijn mn ouders nu doen, echt vet lief!
Ik ben iig omkleden en wachten op mn ouders, daarna richting 's Gravendeel (feestweek)
Ben pas vanaaf laat thuis, spreek jullie denk ik niet meer... fijne avond enzo!![]()
roflquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:32 schreef TheSorrow het volgende:
Komt goed! Mn ma en tante gaan vast weer samen zuipen, die zitten dus vanavond weer jankend van het lachen aan tafel![]()
Ik neem mn blowkit mee, smoke ik nog ff een dampie met mn tante![]()
O ja, als je aan haar bier zit, slaat ze je in elkaar zei ze vorige x
DOH!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:25 schreef boem-dikkie het volgende:bwheueheuh.
Eerste schooldag, ik denk alleenrooster ophalen om 9 uur. Moet ik meteen van 9 tot half 5wtfffffffff.
Ik ben nog bezig met proberen te overleven. Direct project op mn kopquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:26 schreef Berenanus het volgende:
[..]
DOH!
Beetje overleefd?
Mijn eerste schooldag was dinsdag, begon meteen met een kater..
Fijn zo'n eerste schooldag als je meteen een project op je kop krijgtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met proberen te overleven. Direct project op mn kop.
En oordopjes en muziek mogen ook niet meer want dan ben je ' afgesloten ' van de wereldtering man.
Belachelijk héquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Fijn zo'n eerste schooldag als je meteen een project op je kop krijgt![]()
Oordopje en muziek! een must om je schooldagen door te komen! Hoe kunnen ze dat verbieden!!!![]()
En waar staat de Rixona?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heel verhaal overraspatat
![]()
De aanduiding Ras is een productnaam van Rixona, een onderdeel van Aviko."
Veeeeeeeeeeeeeel lekkerder(en gezonder
)
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:32 schreef TheSorrow het volgende:
Komt goed! Mn ma en tante gaan vast weer samen zuipen, die zitten dus vanavond weer jankend van het lachen aan tafel![]()
Ik neem mn blowkit mee, smoke ik nog ff een dampie met mn tante![]()
O ja, als je aan haar bier zit, slaat ze je in elkaar zei ze vorige x
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En waar staat de Rixona?
In Warffum en Warffum ligt in de prvincie Groningen en zo zie je dus maar dat al het goede uut Grunn'n komt.
Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zoeen corsetje waarvan je zoeen Zandloperbuik krijgt? [afbeelding]
Dat zijn toch gans gaar lelijke wijven boh gekquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja
Edit;
Niet te overdreven zandloper natuurlijkDat vind ik lelijk
![]()
[/img]
Wat zijn gans gaar lelijke wijven?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat zijn toch gans gaar lelijke wijven boh gek
oh ja, Pics![[url=
Maikuuuliaans voor zeer lelijke vrouwenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat zijn gans gaar lelijke wijven?![]()
PICS! en nu met jou erinquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb deze[afbeelding]
Hij is lichtrozeen nee ik loop niet zo in BH rond
, je doet er iets onder, ik heb er iets met kant + strikje onder. Strapless gevalletje.
Dag dag maatjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:34 schreef TheSorrow het volgende:
Ben nog ff met mn beste maat buiten chillen, ik spreek jullie morgen
Jazeker!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:54 schreef Cahir het volgende:
Gaat er nog geknokt worden?
Hoiquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:05 schreef Berenanus het volgende:
[..]
en al die vrouwen hebben gewoon oordopjes in onder die lange haren van ze!![]()
Holy fuck! Wat een erotische post!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb deze[afbeelding]
Hij is lichtrozeen nee ik loop niet zo in BH rond
, je doet er iets onder, ik heb er iets met kant + strikje onder. Strapless gevalletje.
Als ik kom neem ik wel een suite om in de slapenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:22 schreef Brechtje het volgende:
Heuj remlof.
Hoe istie dan gangstahboyyy.
Als je maar komt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Als ik kom neem ik wel een suite om in de slapen
Heuj jij ook hier? Da's toevallig!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:22 schreef Brechtje het volgende:
Heuj remlof.
Hoe istie dan gangstahboyyy.
genoeg platenwinkels daar. Zowel in de Oosterstraat als in de Oude Ebbingestraat. (en dan heb ik het niet over zo'n standaard Vrije Platen Winkel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:24 schreef outsidr het volgende:
Zeg Wurm... hoe heet die lokale muziekboer bij jou nou ook alweer ?
Die zit toch hopelijk wel een beetje in de buurt van waar we gaan zuipen enzo he ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |