Al 2 keer gedaan vandaagquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:39 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nou ga jij ff fijn aan je leuter trekken terwijl je een diashow van CZ opzet.
We zullen aan je denken.
Hoe was/voelde dat ?quote:
DUDE! Waar is je avatar!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:49 schreef Bendeleider het volgende:
Zet mij er maar bij.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zie ik een rivaliteit ontwikkelen om de affecties van CZ te winnen? [afbeelding]
Nouja, als je het 2 keer per dag doet, gaat het bijzondere er wel een beetje van af.quote:
En wat vind je vriendin ervan ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
misschien
![]()
[..]
Nouja, als je het 2 keer per dag doet, gaat het bijzondere er wel een beetje van af.
Vraag het haar: http://fotoboek.fok.nl/PluisigNijntjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:55 schreef outsidr het volgende:
[..]
En wat vind je vriendin ervan ?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:25 schreef boem-dikkie het volgende:Deo, is de enige die mij Tom noemt hier
.Of dit is Enter of Z.
Voor een triootje moeten alle 3 de personen zin hebben he. Dat komt later wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:00 schreef outsidr het volgende:
Aan haar reactie te zien...
Is ze volgens mij wel in voor een triootje![]()
![]()
Ik arriveer en gelijk stijgt hetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:04 schreef outsidr het volgende:
Eindelijk wat niveau in dit topic.
Bier.
pff watjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister toast met sambal.
Jij hebt ballen wist je dat ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef Elixabete het volgende:
[..]
pff watje
ik had Spaanse pepers op mijn brood
Matten op de meet? Interestingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:09 schreef Berenanus het volgende:
[..]
tyf op! of vertel wie je betn!~![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik heb net gevoelt.
Maar er hangt geen gezwel in mijn broek.
Gezwel?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik heb net gevoelt.
Maar er hangt geen gezwel in mijn broek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |