Helaas voor hem geen spuiter.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
Het is overbodig om te zeggen dat het een oerstomme zet van je vriend was, maar ik denk dat het met een sisser af zal lopen. Dit is tevens een tvp'tje![]()
Tuurlijk. Ooit keer op fok gelezen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat zeg je ook altijd tegen jezelf he
Tenzij ze flink is uitgewoond voordat zij helemaal van de wereld geraakte.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:27 schreef Oksel het volgende:
Mooi verhaal..
Laat haar vaginaal / anaal onderzoek doen, als er geen sperma / glijmiddel wordt gevonden is er niets aan de hand.
Is dit echt?
En dan drie weken later natuurlijk d'r aangifte intrekken. Want ja, eigenljjk mocht ze helemaal niet drinken, maar dit was nou *ook* weer niet de bedoeling.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:02 schreef Ringo het volgende:
Update: mijn ongelukkige vriend belde zojuist vanaf het politiebureau, het meisje schijnt toch een belastende verklaring te hebben afgelegd en de politie vond het een verstandiger idee als hij de nacht bij hen kwam doorbrengen.
Morgen hopelijk meer.![]()
quote:
Tering wat een kankerhoer. Volgende keer gewoon lekker de tering laten verrekkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:02 schreef Ringo het volgende:
Update: mijn ongelukkige vriend belde zojuist vanaf het politiebureau, het meisje schijnt toch een belastende verklaring te hebben afgelegd en de politie vond het een verstandiger idee als hij de nacht bij hen kwam doorbrengen.
Morgen hopelijk meer.![]()
Of je leest het hele topic voor je weer eens ergens dom reageert?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Ringo je had haar moeten neuken...oh nee dat mag niet!
sorry
Echt wel.quote:
Ja, en nou nog iemand die serieus op jou reageert hmm?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:35 schreef Schuifpui het volgende:
Eigenlijk geloof ik er geen zak van, je moet wel heel erg dom zijn om zoiets te doen. Maar toch even tvp.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |