quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:00 schreef Etcetera het volgende:[..]
dan nog
![]()
sorry hoor, maar dat lijkt mij toch niet meer dan logisch. als je iemand ziet die wasted is, en eruit ziet alsof diegene niet thuis gaat komen zonder hulp dan geef je toch even een seintje naar iemand van het personeel
![]()
zo niet: dan ben ik blij dat ik nooit ga stappen in een (middel)grote stad
Gemiddelde zaterdagavondVanaf 21.00 uur indrinken bij vrienden, want het leven is al duur genoeg en in de stad is het toch pas gezellig na 01.00uur. Rond middernacht (aardig teut) naar het centrum.
In het centrum ga je langs wat tenten om te zuipen en te kijken of er nog wat te versieren valt. De portiers duwen je naar binnen want veel tenten zijn vol. Als het ergens gezellig is blijf je daar want van rondlopen word je niet dronken.
Rond 2 uur gaan de meeste kroegen dicht en moet je naar de disco. Daar sta je voor de ingang in de rij en met een beetje geluk ben je na 10 minuten weer zo nuchter dat je naar binnen mag. Binnen is het druk en moet je lang wachten bij de bar dus bestel je iedere keer zo veel mogelijk in 1 keer. Het personeel loopt zich de hele avond/ nacht de typhoid om iedereen van alcohol te voorzien want de huur van de tent en de personeelskosten moeten ergens vandaan komen.
Om 5 uur ga je strontlazerus naar huis (niemand weet meer hoe) of je valt onderweg ergens neer.
Conclusie: Niemand die op bewusteloze meisjes let behalve geile jongens en pedo's die hem zonder pick-up-line ergens in willen hangen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op
dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia