Daar is het al Goor. Delden is nog betrekkelijk schoon, moet nog even zoeen dikke rookspuitert langsquote:
			
			
			
			quote:Op maandag 3 september 2007 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is het al Goor. Delden is nog betrekkelijk schoon, moet nog even zoeen dikke rookspuitert langs
			
			
			
			Ja nou ja, het begint een beetje mode te worden in OV-land, om er zoeen puinzooi van te maken. Je kwam zelf gisteren al met Veolia, maar ook de problemen met Arriva en Cxx zijn bepaald niet van de luchtquote:Op maandag 3 september 2007 07:11 schreef Q. het volgende:
Wat een amateurisme, onbeschrijfelijk! Kunnen we hier dan niets meer? Het zou al een jaar goed moeten werken hč? Ik hoop dat daar wat koppen zijn gerold.
			
			
			
			verknipte buslijnen zijn ook niks neequote:Op maandag 3 september 2007 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, het begint een beetje mode te worden in OV-land, om er zoeen puinzooi van te maken. Je kwam zelf gisteren al met Veolia, maar ook de problemen met Arriva en Cxx zijn bepaald niet van de lucht
			
			
			
			
			
			
			
			Euh? Zat die er dan nog niet op dan?quote:Op maandag 3 september 2007 13:04 schreef Peterselieman het volgende:
Op 20 oktober wordt er spanning gezet op de bovenleidingen van de Betuweroute.
			
			
			
			
			
			
			
			En nog wel een paar andere dingen vermoed ik.quote:Op maandag 3 september 2007 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
Nope, was nog niet zo, omdat nog niet alle brandweerkorpsen die in de regio's rond de Betuweroute zitten de vereiste training hadden gehad.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Zwaar oneenschquote:Op maandag 3 september 2007 19:44 schreef Charango het volgende:
Hmm... liever een V-irm waarin je nog fatsoenlijk kan zitten (okay, mits dat ding geen muziek gaat maken zoals gewoonlijk), dan de hele tijd in het fietsencompartiment van de IC-Berlijn te moeten staan.
			
			
			
			En er komen nog 50 stellen bijquote:Op maandag 3 september 2007 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
op steeds meer fatsoenlijke lijnen zie je dat kutschroot rijden.
Ook al richting Groningen, en in de 1900 Den Haag - Venlo
Virm zuigt stiereballen in de hel![]()
			
			
			
			23 treinen sinds half juniquote:Eurlings laat Betuwelijn ongemoeid
Uitgegeven: 3 september 2007 19:07
DEN HAAG - Verkeersminister Camiel Eurlings vindt dat er ondanks de problemen met de Betuwelijn geen reden is om maatregelen te nemen.
Roel Janssen
Sinds de opening van de goederenspoorlijn hebben er 23 commerciële treinen over gereden, naast een tiental werktreinen en testtreinen.
Eurlings meldde dat maandag aan de Tweede Kamer, die hem vragen had gesteld over het weinige gebruik van de splinternieuwe verbinding. Half juni verrichtte koningin Beatrix de opening van de Betuwelijn, nadat die herhaalde malen was uitgesteld.
Testtreinen
Begin augustus bleek dat er toen alleen testtreinen reden over het tracé tussen de Rotterdamse haven en de grens met Duitsland. Volgens railvervoerder Railion waren er te veel storingen met het veiligheidssysteem, ETSC, om nog goederentreinen te laten rijden.
			
			
			
			Nee hoor, ook voor leuke cabineritjes. Levert een mens weer mooie foto's opquote:Op zondag 2 september 2007 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
De Nootdorpboog is idd alleen voor materieel dat naar de werkplaats moet.
			
			
			
			
			
			
			
			Die cabineritjes zijn niet voor iedereen weggelegd, omdat het IWV er vrijwel nooit toestemming voor zal geven. De enige manier om dat boogje nu nog te berijden als treinliefhebber is te wachten totdat de werkplaats opendag heeft en dan de extra trein naar de werkplaats te nemen.quote:Op maandag 3 september 2007 22:43 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee hoor, ook voor leuke cabineritjes. Levert een mens weer mooie foto's op
Alleen de op- en afstap in Ldd zijn wat hoog, wegens het ontbreken van perrons...
			
			
			
			Formeel mogen zelfs conducteurs niet in de cabine komen.quote:Op maandag 3 september 2007 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die cabineritjes zijn niet voor iedereen weggelegd, omdat het IWV er vrijwel nooit toestemming voor zal geven.
			
			
			
			
			
			
			
			Nee, dan had je een fijne bedrijfsvoering gekregen. De mentaliteit in een overheidsbedrijf is niet om over naar huis te schrijven, allesbehalve servicegericht. Kijk maar bijvoorbeeld naar al die overheidsinstanties, hoe lang je moet wachten en doen wil je iets geregeld krijgen.quote:Op maandag 3 september 2007 06:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Lang leve de privatisering :/
ze hadden t gewoon een staatsbedrijf moeten laten.. probleem weg!
			
			
			
			Och, het is beter dan die V-troep (plan rammelbak). Ik weet nog dat ik in mijn IJssellijn-tijd altijd een zucht van verlichting slaakte als een een (V)IRM voor kwam rijden ipv die toen-ook-al-lang-afgeschreven-troep.quote:
			
			
			
			
			
			
			
			Als sinds 1970 o.i.d.!quote:Op maandag 3 september 2007 22:58 schreef MREn het volgende:
[afbeelding]Traxx als trein 9202 en duidelijk te zien dat er in NL eigenlijk geen 1,5kV op de draad staat 
			
			
			
			Een van de bakken schijnt wat ingedeukt te zijn. Ik weet niet in hoeverre ze dat goed kunnen repareren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Een koploper aan de kant vanwege de botsing gisternacht met een bouwkraan... gelijk maar de reservisering ingooien?
Edit
[afbeelding]
Das een flinke knal geweest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |