Ja 2008 zeggen zequote:Op maandag 27 augustus 2007 19:22 schreef El_Rolando het volgende:
We krijgen toch een late zomer?
April valt nog altijd niet onder de zomermaanden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:22 schreef -skippybal- het volgende:
April was zwaar chill, maar dat vergeet iedereen natuurlijk
[afbeelding]
[afbeelding]
En winter preferen is natuurlijk iets heel anders dan denken dat als het dan toch winter gaat worden, dat het dan maar een toffe winter gaat worden![]()
Nou, toen het hier regelmatig tot boven de 30 kwam vond ik het wel zomerquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
April valt nog altijd niet onder de zomermaanden.
... bloemschikkers?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:48 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Water is voor kikkers, Thee is voor ........!
Idd wat een kut paupers hierquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
We hebben dit jaar geen fatsoenlijke zomerweek gehad. Iedereen klaagt dat het een kutzomer is (geweest)
Ieder normaal mens houdt van zon en gaat dan naar buiten ofzo.
Maar wat zie ik hier op FOK!? [afbeelding]
Mensen die snakken naar herfst/winter en 'lekker een kopje homofielenwater willen drinken terwijl de regen tegen het raam tikt' [afbeelding]
Krijg een leven, idiote kankerpaupers.
idemquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:04 schreef MissHobje het volgende:
Sneeuw, vorst etc..![]()
ja ik blijf erop hopen
Eens is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:37 schreef EricT het volgende:
[..]
Idd wat een kut paupers hier
*snakt naar een echte zomer*![]()
Dit is wel de meest trieste reactie die ik ooit hier op FOK! ben tegen gekomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:54 schreef Jarno het volgende:
Herfst..
Winter!.
Zomer is voor paupers die SBS 6 kijken en graag in hun blote tokus rondlopen. Ga naar Spanje, mongool!
Edoch treffend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dit is wel de meest trieste reactie die ik ooit hier op FOK! ben tegen gekomen.
Hij heeft anders wel gelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dit is wel de meest trieste reactie die ik ooit hier op FOK! ben tegen gekomen.
Ga zelf lekker naar Playa de los Pauperos, dwaas.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:53 schreef nattermann het volgende:
Mensen die de wintervinden mogen wat mij betreft meteen uitgezet worden naar Siberië ofzo.
In elk geval ergens waar het koud is.
Als jij het betaalt, ga ik daar met alle plezier heen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ga zelf lekker naar Playa de los Pauperos, dwaas.
Gezellig he, de hele winter zonder gezeik van andere mensen de hele dag achter je computer kunnen zitten omdat het buiten toch slecht weer is.quote:
Net zo gezellig als in de zomer gezeik van mooi-weer-paupers in KLB aanhoren bedoel je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Gezellig he, de hele winter zonder gezeik van andere mensen de hele dag achter je computer kunnen zitten omdat het buiten toch slecht weer is.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ga zelf lekker naar Playa de los Pauperos, dwaas.
kijk, daar heb je het, jarno!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als jij het betaalt, ga ik daar met alle plezier heen.
Wat nou slecht weer ... net of je niet buiten kunt zijn als het sneeuwt achterlijke weer jostiequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Gezellig he, de hele winter zonder gezeik van andere mensen de hele dag achter je computer kunnen zitten omdat het buiten toch slecht weer is.
Nee, die mensen die 35+ graden lekker vinden en de hele dag nutteloos op het strand liggen te luieren, dat zijn pas debielen. Ik heb niks tegen een lekker warm zonnetje, maar vind de winter toch fijner en gezelliger.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
We hebben dit jaar geen fatsoenlijke zomerweek gehad. Iedereen klaagt dat het een kutzomer is (geweest)
Mensen die snakken naar herfst/winter en 'lekker een kopje homofielenwater willen drinken terwijl de regen tegen het raam tikt' [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:04 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Neu ik wil alleen zon zien, huismus.![]()
En dat het dan ook gewoon extreem helder is. Dat als je op een heuvel staat je gewoon honderden kilometers ver kan kijkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:06 schreef Jarno het volgende:
Oeh ja. Dat er van die heerlijke vrieskou in de lucht zit, met een strakblauwe lucht. Dat je de winter gewoon ruikt en voelt..
Mensen die zich schamen voor hun lichaam.quote:
Jouw signaturequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mensen die zich schamen voor hun lichaam..
Mensen die zich helaas niet schamen voor hun lichaam!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mensen die zich schamen voor hun lichaam..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Mensen die zich helaas niet schamen voor hun lichaam!.
Gun een anders ook eens een pretjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
we hebben niet eens een winter gehad gek dan mag het ook geen zomer worden. als het nu weer een echte winter word dan mag het heus wel weer een echte zomer wordenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
laat mij maar lekker in een berghutje ingesneeuwd raken met een litertje van dit "homofielenwater" hoorquote:
Amen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:00 schreef McGilles het volgende:
Mensen die 30 graden een lekkere temperatuur vinden![]()
![]()
Je kan geen zak doen, alleen maar nutteloos op een stoel gaan zitten, wat ontiegelijk saai is.
Wat ik ook wel eens hoor in de 'zomer' "
Persoon1 : "Wat heb je gisteren allemaal gedaan"
Persoon2: "Lekker een dagje buiten gezeten"
Persoon1 : "oooh lekker hoor"
Dat is dan een geldige activiteit. Maar als ik met 15 graden buiten ga zitten ben ik meteen een mongool en spoor ik niet.
Ik snap ook niet wat er leuk is aan zonnen in de tuin of op het strand. Ik kan echt niet blijven liggen, na 1 minuut verveel ik me al kapot en voel ik me nutteloos. Als ik ergens aan het water ben ga ik gewoon een paar uur lang zwemmen/duiken, dan doe je tenminste nog wat.
Ik prefereer ook de wintermaanden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als ik boven de wolken bij -5 op een gletscher loop, lekker in het zonnetje, windstil en dus met korte mouwen, word ik nog steeds bruin hoor. Niet warm en toch bruinquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:25 schreef Droomert het volgende:
[..]
Amen.
Warmte en bruining is gewoon een rage.
Heb jij de jaren nul van de 21e eeuw actief meegemaakt? De ene weirde hittegolf na de andere.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:47 schreef keepwalking het volgende:
Alsof de zomer in Nederland gelijk staat aan 30 graden.
20 graden is ook lekker in de zomer, met een heldere lucht en een briesje, warm zonnetje erbij.
Dan gaan al die jank verhalen over zweetlucht en te heet of te bloot (sinds wanneer worden sexy tienermeisjes in korte rokjes en bikini's afgekeurd door fokkers? Dan kijk je toch lekker daarnaar ipv de minder aantrekkelijke personen) ook amper op.
Ohja logisch, omdat er toen een paar hittegolven waren is dat meteen de standaard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Heb jij de jaren nul van de 21e eeuw actief meegemaakt? De ene weirde hittegolf na de andere.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:35 schreef Klonk het volgende:
ik hou van koelte, zoals het hoort in Nederland, al die zonaanbiddende dwazen gaan maar lekker verhuizen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:35 schreef Klonk het volgende:
ik hou van koelte, zoals het hoort in Nederland, al die zonaanbiddende dwazen gaan maar lekker verhuizen
Die zijn er nou al bijna niet meer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:20 schreef tonks het volgende:
Over een paar jaar zijn er toch geen seizoenen meer
Kontelikkers.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:48 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Water is voor kikkers, Thee is voor ........!
Eenschquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:35 schreef Klonk het volgende:
aan de andere kant horen verschillende seizoenen bij het jaar, en moeten alle stabiele-omstandigheden-aanbiddende dwazen maar binnen blijven zittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:35 schreef Klonk het volgende:
Je kan ook naar Suriname, daar is het altijd even warm. Lekker leeg land ook, kunnen nog heel wat Nederlanders bij. Vooral die zonaanbidders.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
aan de andere kant horen verschillende seizoenen bij het jaar, en moeten alle stabiele-omstandigheden-aanbiddende dwazen maar binnen blijven zitten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |