Ja 2008 zeggen zequote:Op maandag 27 augustus 2007 19:22 schreef El_Rolando het volgende:
We krijgen toch een late zomer?
April valt nog altijd niet onder de zomermaanden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:22 schreef -skippybal- het volgende:
April was zwaar chill, maar dat vergeet iedereen natuurlijk
[afbeelding]
[afbeelding]
En winter preferen is natuurlijk iets heel anders dan denken dat als het dan toch winter gaat worden, dat het dan maar een toffe winter gaat worden![]()
Nou, toen het hier regelmatig tot boven de 30 kwam vond ik het wel zomerquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
April valt nog altijd niet onder de zomermaanden.
... bloemschikkers?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:48 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Water is voor kikkers, Thee is voor ........!
Idd wat een kut paupers hierquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
We hebben dit jaar geen fatsoenlijke zomerweek gehad. Iedereen klaagt dat het een kutzomer is (geweest)
Ieder normaal mens houdt van zon en gaat dan naar buiten ofzo.
Maar wat zie ik hier op FOK!? [afbeelding]
Mensen die snakken naar herfst/winter en 'lekker een kopje homofielenwater willen drinken terwijl de regen tegen het raam tikt' [afbeelding]
Krijg een leven, idiote kankerpaupers.
idemquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:04 schreef MissHobje het volgende:
Sneeuw, vorst etc..![]()
ja ik blijf erop hopen
Eens is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:37 schreef EricT het volgende:
[..]
Idd wat een kut paupers hier
*snakt naar een echte zomer*![]()
Dit is wel de meest trieste reactie die ik ooit hier op FOK! ben tegen gekomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:54 schreef Jarno het volgende:
Herfst..
Winter!.
Zomer is voor paupers die SBS 6 kijken en graag in hun blote tokus rondlopen. Ga naar Spanje, mongool!
Edoch treffend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dit is wel de meest trieste reactie die ik ooit hier op FOK! ben tegen gekomen.
Hij heeft anders wel gelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dit is wel de meest trieste reactie die ik ooit hier op FOK! ben tegen gekomen.
Ga zelf lekker naar Playa de los Pauperos, dwaas.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:53 schreef nattermann het volgende:
Mensen die de wintervinden mogen wat mij betreft meteen uitgezet worden naar Siberië ofzo.
In elk geval ergens waar het koud is.
Als jij het betaalt, ga ik daar met alle plezier heen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ga zelf lekker naar Playa de los Pauperos, dwaas.
Gezellig he, de hele winter zonder gezeik van andere mensen de hele dag achter je computer kunnen zitten omdat het buiten toch slecht weer is.quote:
Net zo gezellig als in de zomer gezeik van mooi-weer-paupers in KLB aanhoren bedoel je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Gezellig he, de hele winter zonder gezeik van andere mensen de hele dag achter je computer kunnen zitten omdat het buiten toch slecht weer is.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ga zelf lekker naar Playa de los Pauperos, dwaas.
kijk, daar heb je het, jarno!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als jij het betaalt, ga ik daar met alle plezier heen.
Wat nou slecht weer ... net of je niet buiten kunt zijn als het sneeuwt achterlijke weer jostiequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Gezellig he, de hele winter zonder gezeik van andere mensen de hele dag achter je computer kunnen zitten omdat het buiten toch slecht weer is.
Nee, die mensen die 35+ graden lekker vinden en de hele dag nutteloos op het strand liggen te luieren, dat zijn pas debielen. Ik heb niks tegen een lekker warm zonnetje, maar vind de winter toch fijner en gezelliger.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
We hebben dit jaar geen fatsoenlijke zomerweek gehad. Iedereen klaagt dat het een kutzomer is (geweest)
Ieder normaal mens houdt van zon en gaat dan naar buiten ofzo.
Maar wat zie ik hier op FOK!? [afbeelding]
Mensen die snakken naar herfst/winter en 'lekker een kopje homofielenwater willen drinken terwijl de regen tegen het raam tikt' [afbeelding]
Krijg een leven, idiote kankerpaupers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |