abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:12:09 #151
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_52761715
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat zielig voor die marokkaan, we moeten hem een reisje naar de efteling geven, arme jongen.
Daar was hij al.
"Kop houwe, anders sla ik hem er af."
pi_52762155
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:42 schreef thaleia het volgende:

"Ernstig gewond afgevoerd"....en geen bericht op nu.nl....kan het zijn dat het slachtoffer misschien toch niet overleden is? Toen er laatst bij zo'n school in de Achterhoek iemand werd doodgestoken was het groot nieuws. Laten we hopen dat deze mediastilte betekent dat het slachtoffer het heeft overleefd.
Nu.nl meldt dit soort nieuws nooit zo snel volgens mij.

Nu.nl is links volgens mij net zoals ned 1,2 en 3
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:28:58 #153
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_52766150
Blijkbaar leeft die jongen (gelukkig) nog.

Ik heb het gehoord van een jongen die naar eigen zeggen bevriend is met het slachtoffer. Misschien heeft ie dat gezegd onder ivloed van de emoties van het moment.

Laten we hopen dat de nieuwsberichten kloppen, hetgeen het gebeurde natuurlijk niet minder erg maakt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:40:47 #154
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_52766554
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:29 schreef dodge2 het volgende:

[..]

Doet zeer hé vriend,de WAARHEID.
Net wakker zeker,ga toch een baan zoeken.
Draag een steentje bij aan deze verrotte maatschappij.
Enkel en alleen jóúw WAARHEID, die je net zo agressief en rücksichtlos om je heen spuugt als de eerste de beste moslimfundamentalist. Ik héb werk kerel, en dat op een niveau waar jij alleen maar van kunt dromen. Draag jij eens iets constructiefs bij. Daar hoort wraak en vergelding zoeken niet bij.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_52767154
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:37 schreef Maartel het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar zelfs met de meest verrotte opvoeding vergooi je niet al je mogelijkheden in je toekomstige leven door een paar steken als je niet iets goed dwars zit..
Zoals een vuiltje op je oerlelijke instapper.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_52768998
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:16 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

-edit- .
pff jij mag eens in je spiegel kijken man!

En ja, goeie vraag, wanneer valt dit kabinet eens? Zijn enkel bezig met geld verzamelen voor eigen doeleinden, maar een oplossing aandragen voor dit soort excessen doen ze niet.

Het zou je kind maar zijn? Negen maanden lang groeit er een wezentje in je buik.
Jaren lang zorg je voor je kinderen, wenst ze van alles het beste, in de hele wereld, met liefde was je hun kleren, zorg je voor hun eten, geef je ze zakcentjes, breng en haal
je ze van en naar school.
Je houdt je hart vast als ze op een gegeven moment uitgaan, en hoopt dat het goed zal blijven gaan en dan komt er gewoon een idioot..met een mes..die jouw kind even om zeep steekt!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!! My god!

gvd! GVD zeg?
WTF?Hier zijn toch geen woorden meer voor, dan enkel afschuw en walging!
Het disrespect voor een ander menselijk wezen! Boers onopgevoed baviaan achtig, simpelminded...wat is dit man?
nu heb ik van horen zeggen dat wat ons land opzoekt vaak van het platte land komt..nu dat blijkt!
Als regering zou ik zeggen enkel mensen met een gedegen opleiding danwel mensen die een beetje normaal in de maatschappij kunnen staan!

[ Bericht 17% gewijzigd door paddy op 30-08-2007 08:36:02 ]
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52769603
Mag ik een bron zien waar de daders zijn omschreven
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_52769613
Ik ben voor de her-invoering van de doodstraf voor zo'n daden.
pi_52769617
en geen onzin een echte bron
pi_52769622
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Dit incident is niet gebeurd.
pi_52769626
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:42 schreef Meki het volgende:
Mag ik een bron zien waar de daders zijn omschreven
lees ts
Me pa kwam net van super de boer. In de wijk malvert,dukenburg.
Hij zag een gevecht tussen 2 jongens. Een buitelandse jongen(marokkaan) tegen een nederlandse jongen.
Die marokkaanse jongen trok een mes en stak de andere jongen neer. Met grote halen . Het lichaam van de jongen lag open en bloedde hevig(echt heel heel veel). Dit alles voor de ogen van me vader. De politie kwam en het gebied werd afgezet. Trauma helicopter kwam en heeft de neergestoken jongen toen meegenomen.
Net gebeurd 15 min geleden1!1
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52769653
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

lees ts
Me pa kwam net van super de boer. In de wijk malvert,dukenburg.
Hij zag een gevecht tussen 2 jongens. Een buitelandse jongen(marokkaan) tegen een nederlandse jongen.
Die marokkaanse jongen trok een mes en stak de andere jongen neer. Met grote halen . Het lichaam van de jongen lag open en bloedde hevig(echt heel heel veel). Dit alles voor de ogen van me vader. De politie kwam en het gebied werd afgezet. Trauma helicopter kwam en heeft de neergestoken jongen toen meegenomen.
Net gebeurd 15 min geleden1!1

Kan een tweejarige baby ook verzonnen hebben.
Hoe kan meneer Papa dat goed zien. Hoe kan je een nationaliteit aflezen van een knaap
pi_52769654
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:43 schreef Meki het volgende:
en geen onzin een echte bron
Ik verwijs je naar de OP. Zo ongeloofwaardig klinkt ie toch niet? Ik bedoel; Marokkanen hebben er nogal een handje van om mensen aan een mes te rijgen.
X
X
X
pi_52769668
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:45 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik verwijs je naar de OP. Zo ongeloofwaardig klinkt ie toch niet? Ik bedoel, Marokkanen hebben er nogal een handje van om mensen aan een mes te rijgen.
OP komt ongeloofwaardig over.
pi_52769687
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij ook.
pi_52769703
quote:

[..]

Jij gelooft je eigen vader dus ook nooit?
Waarom niet? Liegt hij vaak dan?
pi_52769723
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Jij gelooft je eigen vader dus ook nooit?
Waarom niet? Liegt hij vaak dan?

Hoe kan je nou weten vanuit een verre afstand wat voor afkomst je hebt
pi_52769771
quote:

[..]

http://www.omroepgelderland.nl/index.php?id=31377

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 30-08-2007 08:37:58 ]
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 00:54:09 #169
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52769788
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 30-08-2007 08:38:34 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52769813
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoe kan je nou weten vanuit een verre afstand wat voor afkomst je hebt
het zal een bekende wijk zijn, en zijn pa zal wel dichterbij hebben gestaan dan jij zou wensen
  woensdag 29 augustus 2007 @ 00:56:58 #171
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_52769826
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:13 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

pff jij mag eens in je spiegel kijken man!

En ja, goeie vraag, wanneer valt dit kabinet eens? Zijn enkel bezig met geld verzamelen voor eigen doeleinden, maar een oplossing aandragen voor dit soort excessen doen ze niet.

Het zou je kind maar zijn? Negen maanden lang groeit er een wezentje in je buik.
Jaren lang zorg je voor je kinderen, wenst ze van alles het beste, in de hele wereld, met liefde was je hun kleren, zorg je voor hun eten, geef je ze zakcentjes, breng en haal
je ze van en naar school.
Je houdt je hart vast als ze op een gegeven moment uitgaan, en hoopt dat het goed zal blijven gaan en dan komt er gewoon een idioot..met een mes..die jouw kind even om zeep steekt!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!! My god!

gvd! GVD zeg?
WTF?Hier zijn toch geen woorden meer voor, dan enkel afschuw en walging!
Het disrespect voor een ander menselijk wezen! Boers onopgevoed baviaan achtig, simpelminded...wat is dit man?
nu heb ik van horen zeggen dat wat ons land opzoekt vaak van het platte land komt..nu dat blijkt!
Als regering zou ik zeggen enkel mensen met een gedegen opleiding danwel mensen die een beetje normaal in de maatschappij kunnen staan!
Heb je wel gelezen wat die knakker voor ranzigheid geschreven heett? Hij had het niet alleen over het vallen van de regering hoor. Iedereen is boos over zoiets, maar een beetje blijven nadenken kan geen kwaad he. Hoe denk je dat het er over een jaar uitziet als dat soort types denken dat het gerechtvaardigd is het recht in eigen hand te nemen?? Of zie jij graag dat er uit wraak willekeurige allochtonen worden aangevallen? . En leg eens uit hoe de val van deze regering zou helpen?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_52769836
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

Val toch kapot stomme kneus.

http://www.omroepgelderland.nl/index.php?id=31377
NIJMEGEN - De politie heeft zeven verdachten aangehouden vanwege de steekpartij in Nijmegen, maandag.

Bij dat incident, in de wijk Malvert, raakte een 22-jarige Nijmegenaar zwaargewond. Hij is met de traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht. De politie hield na het incident drie mensen aan. Maandagavond volgde de vierde, dinsdag werd de teller op zeven gebracht.

De politie doet uitgebreid onderzoek. Zo is maandag tot laat in de avond naar sporen gezocht. Zeven auto's zijn weggesleept en worden onderzocht. Dinsdag wordt gedoken in een vijver.

Ik zie nergens de beschrijving van de daders
dus doe het lekker zelf
pi_52769864
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:56 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Heb je wel gelezen wat die knakker voor ranzigheid geschreven heett? Hij had het niet alleen over het vallen van de regering hoor. Iedereen is boos over zoiets, maar een beetje blijven nadenken kan geen kwaad he. Hoe denk je dat het er over een jaar uitziet als dat soort types denken dat het gerechtvaardigd is het recht in eigen hand te nemen?? Of zie jij graag dat er uit wraak willekeurige allochtonen worden aangevallen? . En leg eens uit hoe de val van deze regering zou helpen?
ik las deze ranzigheid is er nog meer dan?

Op dinsdag 28 augustus 2007 13:57 schreef dodge2 het volgende:
Mare welke versie van dit verschrikkelijke gebeuren is nu de waarheid?

En waar is onze grote vriend balkenende,is hij nog op vakantie?
Waarneer laat het door de NL bevolking zwaar gesubsidieerde koninghuis eens wat van
zich horen,over wat er hier in NL allemaal gebeurt,of interesseerd het ze niet?

Waarneer VALT deze waardeloze "regering"nu eens?

Iemand een antwoord?
pi_52769873
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

het zal een bekende wijk zijn, en zijn pa zal wel dichterbij hebben gestaan dan jij zou wensen
Je kan niet iemand zijn afkomst raden
pi_52769888
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')