Ah, 't ligt niet aan mijquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:44 schreef Frutsel het volgende:
waarom is het zo traag
Dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:44 schreef Frutsel het volgende:
waarom is het zo traag
Jij bent zelf gelukkig wel nog snelquote:
Tofquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:58 schreef Pheno het volgende:
Mijn cv is bijna gepimpt
text-onlyquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:04 schreef eer-ik het volgende:
't ziet er goed uit zo
Lijkt wel text only
que?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:04 schreef eer-ik het volgende:
't ziet er goed uit zo
Lijkt wel text only
Hier ook af en toe last vanquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:04 schreef eer-ik het volgende:
't ziet er goed uit zo
Lijkt wel text only
Wavoor college?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Hier ook af en toe last van
Ik ga pitte, tot morgen
Morgen eindelijk weer een leuke college
Inleiding en geschiedenis van de psychologiequote:Op maandag 27 augustus 2007 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Wavoor college?
Anyway. Truste en tot morgen![]()
Patatten met handvatten.quote:
Goed bezig.quote:
Was je daar niet al?quote:
Aha. Tof. Al is het niet echt mijn ding.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Inleiding en geschiedenis van de psychologie
Maar zo'n soortgelijk vak heb ik vorig jaar ook al gehad dus ik zal wel het meeste herkennen.
Mooiste vak dat er is, psychologie
enniewee, ik ben weg![]()
Dat is waar ja.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:12 schreef Pheno het volgende:
Fok is traag als dikke stront door een trechter:
linkerbed
heb net een uur met mijn dochter dingen over schizofrenie gezcht, onder andere uit verslagen van uit mjn studie nog...quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Inleiding en geschiedenis van de psychologie
Maar zo'n soortgelijk vak heb ik vorig jaar ook al gehad dus ik zal wel het meeste herkennen.
Mooiste vak dat er is, psychologie
enniewee, ik ben weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |