Dit is wel heel erg karig.quote:
Dat was zeker geen Frankfurter maar een BÖckworstquote:Een man uit Duitsland die zich schaamde voor de grootte van zijn penis heeft dat op een originele manier weten op te lossen. Hij vertelde aan zijn partner dat hij alleen de liefde wilde bedrijven in het donker. Zij ging hiermee akkoord en had niet in de gaten dat de man in de badkamer wisselde met zijn broer, die het werk overnam.
Twee maanden lang lukte de truc en had zijn vriendin niet in de gaten dat ze niet bezig was met haar partner. Toen ze een keer plotseling het licht aandeed schrok ze zich dood. Ze heeft de broer beschuldigd van verkrachting en haar partner van medeplichtigheid daaraan.
Eind 20 is veel te oud voor een broekie zoals jij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
De mondhygieniste waar ik naar toe moet is brunette, eind 20 en heeft ook humor. Alleen ze zit nog steeds met haken in m'n mond te vroeten, laat dan maar zitten hoor
.
Daarom is 27 ook zo'n mooie leeftijd (maar 2 jaar ouderquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eind 20 is veel te oud voor een broekie zoals jij.
BTW: Wat is haar nummer?
Helaas zijn er te weinig 17-jarige mondhygienistesquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een stageloper is niet goed genoeg?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helaas zijn er te weinig 17-jarige mondhygienistes.
Ik denk niet dat ze al stage lopen op hun 17e en die laat ik al helemaal niet met allemaal enge dingen in m'n mond komenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een stageloper is niet goed genoeg?
oudere vrouwen zijn okéquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat ik een lekker wijf van eind 20 een oudere vrouw kon noemen ?quote:
Welkom thuis jonge deernequote:
Nog een weekje en dan ben ik net zo oud als yvonnequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |