Flauw ben je hoor....quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dan weet ik niet welke rechter jij hebt gesproken... Zit je in België ofzo?
Niet exact goed, maar ik heb je het punt gegeven. Je zat er het dichste bij vond ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:30 schreef miss_sly het volgende:
Maar is mijn antwoord dus goed? Wil niet midden in een discussie de volgende vraag stellen ofzo...
Warm, maar neequote:Op maandag 27 augustus 2007 19:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Middenweg
Waarom twijfel je eraan? Ik kan je verzekeren dat er geen apart artikel voor dierenmishandeling bestaat in ons Wetboek van Strafrecht.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dan weet ik niet welke rechter jij hebt gesproken... Zit je in België ofzo?
De Linnaeusstraat inderdaadquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Linnaeusstraat dan... Ik weet zeker dat ik laatst las dat het ergens in oost is... toch?
Omdat het te belachelijk voor woorden is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Waarom twijfel je eraan? Ik kan je verzekeren dat er geen apart artikel voor dierenmishandeling bestaat in ons Wetboek van Strafrecht.
En daarom was het dus een leuke vraag, want een bijzonder weetje, al is het een pijnlijk weetje!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:45 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Omdat het te belachelijk voor woorden is.
Ik heb ook gezocht en kan zo'n wet inderdaad niet vinden.
Te schandelijk voor woorden
Is het waar? Hmm apart dat dat niet te vinden is...quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:46 schreef ScottTracy het volgende:
Oh één moment, ik heb me vergist in de vraag. Er is wel een aparte wet voor dierenmishandeling uit de jaren '90, daarvoor was het idd vernieling, tegenwoordig kan iemand aangeklaagd worden die regels uit de Gezondheids- en welzijnswet voor dieren heeft overtreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |