Flauw ben je hoor....quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dan weet ik niet welke rechter jij hebt gesproken... Zit je in België ofzo?
Niet exact goed, maar ik heb je het punt gegeven. Je zat er het dichste bij vond ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:30 schreef miss_sly het volgende:
Maar is mijn antwoord dus goed? Wil niet midden in een discussie de volgende vraag stellen ofzo...
Warm, maar neequote:Op maandag 27 augustus 2007 19:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Middenweg
Waarom twijfel je eraan? Ik kan je verzekeren dat er geen apart artikel voor dierenmishandeling bestaat in ons Wetboek van Strafrecht.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dan weet ik niet welke rechter jij hebt gesproken... Zit je in België ofzo?
De Linnaeusstraat inderdaadquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Linnaeusstraat dan... Ik weet zeker dat ik laatst las dat het ergens in oost is... toch?
Omdat het te belachelijk voor woorden is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Waarom twijfel je eraan? Ik kan je verzekeren dat er geen apart artikel voor dierenmishandeling bestaat in ons Wetboek van Strafrecht.
En daarom was het dus een leuke vraag, want een bijzonder weetje, al is het een pijnlijk weetje!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:45 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Omdat het te belachelijk voor woorden is.
Ik heb ook gezocht en kan zo'n wet inderdaad niet vinden.
Te schandelijk voor woorden
Is het waar? Hmm apart dat dat niet te vinden is...quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:46 schreef ScottTracy het volgende:
Oh één moment, ik heb me vergist in de vraag. Er is wel een aparte wet voor dierenmishandeling uit de jaren '90, daarvoor was het idd vernieling, tegenwoordig kan iemand aangeklaagd worden die regels uit de Gezondheids- en welzijnswet voor dieren heeft overtreden.
Ik kon het zelf ook niet oplepelen hoor, maar hij bestaat dus wel (en mensen kunnen op basis van die wet strafrechtelijk worden vervolgd). http://nl.wikipedia.org/w(...)zijnswet_voor_dierenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is het waar? Hmm apart dat dat niet te vinden is...
Ik zal die rechter ook even inlichten
Omdat je laatst die vraag over Pacal had, vandaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:55 schreef miss_sly het volgende:
Ja, vorig jaar, na 2,5 week rondreizen daar. Geweldige vakantie gehad, en Cancun was eigenlijk het minste van de vakantie. Wel lekker gerelaxt een paar dagen
Mooi zoquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik kon het zelf ook niet oplepelen hoor, maar hij bestaat dus wel (en mensen kunnen op basis van die wet strafrechtelijk worden vervolgd). http://nl.wikipedia.org/w(...)zijnswet_voor_dieren
Klopt, dat kwam ook daar vandaan. Palenque, schitterende plek, wat mij betreft de mooiste die we gezien hebben tijdens die reis. Maar sowieso vond ik het een geweldige vakantie, heel goed te reizen op eigen houtje. LP in de hand, goede busconnecties, heerlijk etenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
Omdat je laatst die vraag over Pacal had, vandaar![]()
Dus mijn antwoord was gewoon goed ..(als peaceman een wat jongere rechter had aangesproken)..quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik kon het zelf ook niet oplepelen hoor, maar hij bestaat dus wel (en mensen kunnen op basis van die wet strafrechtelijk worden vervolgd). http://nl.wikipedia.org/w(...)zijnswet_voor_dieren
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:03 schreef Yankee het volgende:
Niagara Falls?
Jawohl! ScottTracy +1quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:17 schreef ScottTracy het volgende:
Rechten?
je rookt sigarenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:20 schreef ScottTracy het volgende:Heb ik toch iets gemeen met Fidel!
Hij zoekt nog een opvolgerquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:20 schreef ScottTracy het volgende:Heb ik toch iets gemeen met Fidel!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:03 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dus mijn antwoord was gewoon goed ..(als peaceman een wat jongere rechter had aangesproken)..![]()
Wil niet al te flauw doen, maar -stad hoort er m.i. toch wel bij. Sorry qonmannquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bataviastad
Mike Dash: De ondergang van de Batavia is zeer leesbaar !quote:
Bijna, dat is zijn voorganger.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:08 schreef miss_sly het volgende:
Gokje: Koizumi?
ja dat kloptquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:18 schreef hhhpsycho het volgende:
ASO, maar das volgens mij de minister van buitenlandse zaken
Almost, alleen L nog fout :quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:22 schreef peaceman het volgende:
Ale?
Abe inderdaad !quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:25 schreef peaceman het volgende:
Abe
dat je aso wistquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:26 schreef hhhpsycho het volgende:
terecht peaceman, je hebt ook het leeuwendeel gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |