Oh jah... jij klootzak.. wat haatte ik jou die dagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Let wel: de echte nummer 1000 heeft Dizergedelete
Dus de overgebleven nummer 1000 is een neppert
Zoals John de Mol zou zeggen: "Prachtige televisie"
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:56 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Oh jah... jij klootzak.. wat haatte ik jou die dag.
Het was wel spectaculair allemaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
heb me echt kapot gelachen die dag
Wat een heisa om niets![]()
![]()
Best wel eigenlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]heb me echt kapot gelachen die dag
Wat een heisa om niets![]()
![]()
Toen ging DaDa ook tenonder aan de gekte rondom de Fok censuur en vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het was wel spectaculair allemaal![]()
Maar het ging niet echt ergens over nee, vooral omdat niemand een tof topic had voorbereidDaarom vond ik jouw oplossing van een deceptietopic wel mooi
![]()
Heb ik je niet laten bannen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Toen ging DaDa ook tenonder aan de gekte rondom de Fok censuur en vriendjespolitiek
Serieus? hahaha Ik dacht dat het was omdat hij een mod een hoer had genoemdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:01 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Heb ik je niet laten bannen?.
.
Ja, het wordt wat vermoeiendquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:01 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Heb ik je niet laten bannen?.
.
Schizofreen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Serieus hahaha Ik dacht dat het was omdat hij een mod een hoer had genoemd
"hij"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Serieus? hahaha Ik dacht dat het was omdat hij een mod een hoer had genoemd
Dan kan hij wel bij jouw clubje van mensen met psychische aandoeningenquote:
Oh nu ik de notes van Dada lees, waren het twee dingen. Je was zwaar vervelend met het openen van topics over mij en je hebt cinnamongirl lopen uitscheldenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Serieus? hahaha Ik dacht dat het was omdat hij een mod een hoer had genoemd
[De persoon achter Giechel_Ho is niet verantwoordelijk voor gemaakte uitingen in posts, interviews en commentaren]quote:
Had hij notes?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:04 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Oh nu ik de notes van Dada lees, waren het twee dingen. Je was zwaar vervelend met het openen van topics over mij en je hebt cinnamongirl lopen uitschelden.
Nog één zo'n bijdehante cliché-opmerking en ik je stomp je op je neus, duffe slet!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Is nooit alleen. Looooooooooooooooooser
Je hebt er nu één. Veroorzaakt door Dizerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Had hij notes?Die zijn niet meeverhuisd naar zijn andere account he?
Wie heeft jou tot regelnicht gedooptquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:06 schreef Svensational het volgende:
DanielCraig, reageer eens op Zhenars 'shaken'-opmerking!
Zhenar, reageer eens op Bupatihs woordgrapje!
MB, ik kende het plaatje wel!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:06 schreef Svensational het volgende:
DanielCraig, reageer eens op Zhenars 'shaken'-opmerking!
Zhenar, reageer eens op Bupatihs woordgrapje!
MB, ik kende het plaatje wel!
Je bent bij deze uitgenodigd voor de midi-meet van septemberquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog een zo'n bijdehante cliché-opmerking en ik je stomp je op je neus, duffe slet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |