Weet ik niet, misschien ligt het daaraan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
Maarrehh.. JB, ff serieus. Het is nog geeneens winter, zeg niet dat het nu alweer begint...
Das nog niet eens zo'n heel gek idee...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We kunnen altijd aan partnerruil doen.. jij en ik bij elkaar in een huis, en de twee heren...
aw..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:03 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien ligt het daaraan.
Misschien komt het omdat ik at meer voor mezelf doe dan ik in een hele tijd heb gedaan.
Hij zegt dat ik al een hele tijd raar doe, naar de stad fietsen als hij net op weg is naar huis(ik ging de oudste ophalen omdat ze uit spelen was)achter de comp zitten...
Waarschijnlijk ook dat ik nieuwe kleren heb gekocht ofzo, weet ik veel.
Altijd die beschuldigingen, is het niet dat ik vreemdga(nu dus) dan is het dat ik in huis niet genoeg doe.![]()
wat niet met de kinderen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:04 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Das nog niet eens zo'n heel gek idee...
Al denk ik niet dat vriendeikel het zal zien zitten. Zeker met de kinderen enzo.
Jouw ex zal toch ook de kinderen af en toe hebben? Dat vindt ie niks, die van hemzelf vindt ie al niks, want ze moeten(de jongste vooral) soms huilen als ik wegga en hij bij hen blijft. Hij heeft geen zin om er dan nog energie in te steken.quote:
a.s. ex.... geloof het of niet... we wonen nog altijd onder 1 dak... nou ja, wonen.. overleven zeg maar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jouw ex zal toch ook de kinderen af en toe hebben? Dat vindt ie niks, die van hemzelf vindt ie al niks, want ze moeten(de jongste vooral) soms huilen als ik wegga en hij bij hen blijft. Hij heeft geen zin om er dan nog energie in te steken.![]()
*LOL*quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:08 schreef wonderer het volgende:
Ook al zo'n eikel. Zit er iets in het water bij jullie of zo?
ben ik nu de enige die hierdoor juist nieuwsgierig wordt?quote:
Zou best kunnen, daar zitten wel veel eikels in.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:12 schreef wonderer het volgende:
Misschien zijn H en Mr JB wel familie van elkaar.
Ik was aan het surfen op Fok! en zag jouw naam staan en klikte op dit topic. Had een reactie gegeven zonder te kijken waar het topic e.d. werkelijk over ging en heb ik dus gelijk weer verwijdert toen ik het in de gaten hadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben niet zo nieuwsgierig.
?vraag me alleen af wat Juup hier doet.
Een Seat Cordoba. Niet echt een damesbakje, maar wel een wat snellere jongen, met krachterige moter, én stuurbekrachtiging!quote:
Voor damesbakjes moet je naar [HOMO]quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:43 schreef Blinky het volgende:
[..]
Een Seat Cordoba. Niet echt een damesbakje, maar wel een wat snellere jongen, met krachterige moter, én stuurbekrachtiging!
ik wou net zeggen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor damesbakjes moet je naar [HOMO]
ik had juist liever een kleinere gehad...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:52 schreef maedel het volgende:
[..]
ik wou net zeggen...
onder de 4 4,68 meter, daar doe'k 't nie voor hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |