nu hup naar de winkel voorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:53 schreef liefie_ het volgende:
ow shit ja! ik heb geen taart!!!
Nou voor zulke gevallen hebben ze dus een gebaksafdeling in de HEMAquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:04 schreef liefie_ het volgende:
dat is mn favo taart om te maken!!
maar ik heb geen tijd want mn moeder komt zo lunchen (wat inhoudt dat ik als een gek op moet ruimen) en voor dat ze komt moet ik nog een verslag schrijven, boodschappen doen en opruimen dus en daarna moet ik naar school!
Heb je die onder je copy/past zitten of zo? :quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu hup naar de winkel voor
1 pak bastogne koeken
beetje boter
400 gram chocolade
400 gram slagroom
koeken verkruimelen
boter smelten en door kruimels roeren
daarmee bodem van springvorm bedekken en in koelkast zetten
slagroom zeer stijf slaan
chocolade au bain marie smelten en dan door slagroom spatelen
flinke scheut ammaretto toevoegen
taart nachtje in de koelkast zetten
![]()
nee ik heb hem gewoon zo vaak gemaakt dat ik die gewoon uit het hoofd kanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je die onder je copy/past zitten of zo? :
Ik denk dat ik mijn verjaardag maar niet ga vierenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:58 schreef liefie_ het volgende:
geweldig leuk....
de hele dag opruimen en koken en daarna die zooi weer opruimen
nee ik zeur
Amerika is ook zo ver.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn verjaardag maar niet ga vieren
(Brads cadeau heb ik al binnen en er is niemand om uit te nodigen).
was toch wel het minste dat we hier voor je kunnen doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:27 schreef DR34M3R het volgende:
enneh... bedankt iedereen voor de knuffels.
Nederland is net zo verquote:
*steuntje in de rug aanbiedt*quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nederland is net zo ver
Ik heb een mailtje terug op mijn "wat was er mis met Arthur dan" maar ik duf hem niet te openen :'0
Thanks. *toch maar opent dan*quote:
heeeej.... wasdanou?quote:
Niet origineel genoeg?!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:45 schreef wonderer het volgende:
Ah. Het is niet origineel genoeg.
Maar wel vlot en realistisch verteld
We kunnen altijd aan partnerruil doen.. jij en ik bij elkaar in een huis, en de twee heren...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Ach, vriendlief weer, is toch altijd hetzelfde.
Dromer, ja, ik heb hem per ongeluk in een open bestandsformaat opgeslagen, dan kan word hem niet openen. Ik stuur je binnenkort een opgeschoonde versie die je wel kan openenquote:Volgens de lectoren is het verhaal wel vlot en realistisch verteld, maar tref je nergens een originele invalshoek aan. Het manuscript voegt dus niets toe aan de reeds bestaande jeugdboeken over dit probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |