Hiero danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:23 schreef Faithz het volgende:
Waar blijft die koffie en thee?
okay doen we ruilenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Koekje erbij?
maar dan blijft het wel vandaag bij 1 koekjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Is een deal!
tot straksquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb met van die chocoladesnippers erin of meergranenkoekjes.
En ik ga nu naar de dierenwinkel! Dag!
Ik heb je gezocht.... maar stond in de verkeerde straat in Eindhoven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
EN JULLIE HEBBEN ME NIET EENS GEZOCHT!
ja onkruid vergaat zo maar nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:06 schreef Sitethief het volgende:
Hoest met iedereen? Vakantie allemaal overleefd?.
Zie blog.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
vertel dan ook even wat je gezien hebt![]()
quote:in de schaduw van een duf boompje
Wheheh. Zo heel af en toe doe ik moeite om er iets 'literairs' van te maken.quote:
Welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
EN JULLIE HEBBEN ME NIET EENS GEZOCHT!
Met vlagen goed, maar meestl aschijt ik zeven kleuren stront omdat mijn studie bijna begint.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:27 schreef NanKing het volgende:
Goed!
Ik ga zo naar Den-Haag voor de preparty van beatstad![]()
.
Und mit du?
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:04 schreef wonderer het volgende:
Oh ja.
Hier was toch laatst iemand die media en entertainment studeerde in leeuwarden?
he verdulleme, ik heb Den Haag net verlaten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:27 schreef NanKing het volgende:
Goed!
Ik ga zo naar Den-Haag voor de preparty van beatstad![]()
.
Und mit du?
Hoe schattigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met vlagen goed, maar meestl aschijt ik zeven kleuren stront omdat mijn studie bijna begint.
Ga dan gewoon terugquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
he verdulleme, ik heb Den Haag net verlaten.
Ik heb een ander feestgedoetje vanavond.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ga dan gewoon terug.
Ga je gezellig mee naar dat feestjegedoetje.
quote:
Schattig?Vervelend, want ik doe derhalve ook geen oog dicht 's nachts en vreet me vol aan chocoladequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe schattig.
Je gaat het echt zó leuk krijgen.
maar die opmerking is voor jou toch ook van toepassing straks ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:31 schreef NanKing het volgende:
Je gaat het echt zó leuk krijgen.
Jij ook hequote:
Huh heh?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die opmerking is voor jou toch ook van toepassing straks ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |