Jawel, maar aan het begin van de week, zei vriendeikel dat we nog wat geld hadden liggen en dat ik dat maar moest pakken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Heb jij geen eigen bankrekening of -pas?
* maedel snapt dat nooit
Ik vind het grappig dat je het dan ook haaltquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, maar aan het begin van de week, zei vriendeikel dat we nog wat geld hadden liggen en dat ik dat maar moest pakken.
Nu wilde hij het eigenlijk niet geven en ik had geen zin om dan maar van mijn eigen rekening te gaan pinnen, ik hoef niet perse die koffie. Dan haal ik wel niks, aangezien ik boos ben mag ie van mij zijn eigen koffie betalen.
die was voor JB natuurlijk, voor wie het nog niet in de gaten had...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:35 schreef DR34M3R het volgende:
*dikke knuffel*
Oh nee, het wordt pas leuk met de zweepquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:
NIet op Faithz afkloppen, dan wordt ze vast boos
dat wil ik toch helemaal niet wetenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:00 schreef Faithz het volgende:
[..]
Oh nee, het wordt pas leuk met de zweep![]()
Je wilt je vriend afranselen begrijp ik?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wel!
Ik wil dit ook niet weten... ieder z'n ding maar als ik er een had, dan zou ik er een slappe zak van krijgenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:05 schreef maedel het volgende:
[..]
dat wil ik toch helemaal niet weten![]()
![]()
van die zweep?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik wil dit ook niet weten... ieder z'n ding maar als ik er een had, dan zou ik er een slappe zak van krijgen
Dan speelt zij sinterklaas?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:09 schreef Faithz het volgende:
Zou wel goed in het rijtje thuis passen
Nee, maar Nirak heeft alleen een zak tijdens ons rollenspel.
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:12 schreef liefie_ het volgende:
ladies: nu op 3 (voor degene die het interresant vinden)
bimbos en boerkas over homosexualiteit
vroeger vond ik ze tof, toen waren ze nog redelijk objectief maar ik heb t idee dat het programma maken ze naar hun hoofd is gestegenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:44 schreef Nirak het volgende:
En die meiden van Halal of zoiets? gatver wat een irritante bimbo's zeg!
Ik ken Embrace pink wel ben zelf bestuurslid bij een andere homojongerenorganisatie in Brabant.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:46 schreef liefie_ het volgende:
ik vind het een geweldig programma eigenlijk
de schijnheiligheid van alle partijen! ze hebben allemaal ontzettende liters boter op hun hoofd!!
ik wil vrijwilligerswerk gaan doen bij embrace pink (kent iemand het) en die overwegen die mevrouw yvette lont (die donkere mevrouw in het panel)
Ik zit inderdaad ook tegen de tv te praten. En Faithz (die oordopjes inheeft inmiddels) blijft maar zeggen: je hebt gelijk schatjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vroeger vond ik ze tof, toen waren ze nog redelijk objectief maar ik heb t idee dat het programma maken ze naar hun hoofd is gestegen
ik zit trouwens af en toe tegen de tv te praten merk ik
als ze (in mijn ogen) domme dingen zeggen
nou mijn tv zegt niks terug en niemand geeft me gelijk hahaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad ook tegen de tv te praten. En Faithz (die oordopjes inheeft inmiddels) blijft maar zeggen: je hebt gelijk schatje(ze hoort met niet eens..)
dan is er in ieder geval niemand die je tegenspreektquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou mijn tv zegt niks terug en niemand geeft me gelijk haha
maar ik heb t natuurlijk wel
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:27 schreef liefie_ het volgende:
en? iets moois gezien?
Gewoon even rustig over nadenken, maar als je je vaker kut voelt dan fijn, dan zou ik mezelf toch eens kritische vragen gaan stellen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Hmmm, niks gezien, ik was koffieleuten(en water drinken)
Vriendlief deed heel lief gisteren.
Ik weet het ook allemaal niet meer...![]()
Tongelresestraat zit er eenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet ook, naar de fotozaak en naar de diereninkel en naar de supermarkt, daar heb ik helemaal geen zin in, want das uit de richting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |