Ja ik haalde de wc iig nog, maar gadverdamme de hele pot zat er onder.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:43 schreef werkeend het volgende:
had ik vanmorgen ook.. natuurlijk net voordat ik weg zou moeten en daardoor te laat was
quote:
Ja ook nog.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je nog buikpijn?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:50 schreef Buschetta het volgende:
En een nieuw internet fenomeen is geboren.....
Tubboy
Denk je echt dat ik op zulke momenten fotos ga maken?quote:
Nu je het zegt, k voel me ook niet helemaal top.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef mrbomb het volgende:
Vlug weg uit dit topic voor ik het ook krijg!!
Nee, dat kuiken kan er op staan, dit was echt meer van die waterige chocoladevla die meer dan 4 maand over datum was.quote:
Oke, maar je zou er wel over uit kunnen glijden?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:10 schreef Versteendepeer het volgende:
[..]
Nee, dat kuiken kan er op staan, dit was echt meer van die waterige chocoladevla die meer dan 4 maand over datum was.
Weet niet, 't was wel dun, maar ik had het niet op de vloer gescheten dus ik heb het niet geprobeerd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Oke, maar je zou er wel over uit kunnen glijden?
Zodat je met je hoofd en al er precies weer in landt!![]()
Nee dat nou net weer niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:23 schreef Tomfan het volgende:
Schuimde het ?
vette shit,quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:49 schreef Jaheur het volgende:
Stop een versteende peer in je kontgat, klacht over.
quote:[b]Op maandag 27 augustus 2007 13:42
Kalcht²: een harde keutel die als een kurk werkt waardoor je darmen onder hoge druk komen te staan en je alles er in 1 x met een keiharde knal uitschijt.
Ik had sputterschijt, racekak, het giertank-syndroom, nu blij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:27 schreef Jo0Lz het volgende:
Gatver.
Aan de diarree? Is dat net zoiets als aan de drank?
Zit je een glas diaree naar binnen te werken ofzo![]()
.
quote:
Super Soaker is zwak uitgedrukt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:31 schreef Friek_ het volgende:
Erg genoeg ook nog herkenbaar ook.Vaak zit er ook nog wel wat luchtdruk achter vanwege darmgassen die er niet uit kunnen. Beschouw je darmkanaal maar op dat moment als flinke Super Soaker.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
Dat heb ik gelezen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:14 schreef Zuenn het volgende:
Ik heb altijd spetterpoep als ik de vorige avond uit veel gesmookt en gezopen heb![]()
negatieve bij-effecten![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:14 schreef Zuenn het volgende:
Ik heb altijd spetterpoep als ik de vorige avond uit veel gesmookt en gezopen heb![]()
negatieve bij-effecten![]()
Ik zie de relevantie met dit topic niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:23 schreef Rozevla het volgende:
Mijn oma zei altijd : Van een kale kip kan je niet plukken!
Maar nu is ze dood dus hebben we er geen last meer van
![]()
Eet nooit de pap zo heet als hij geserveerd word!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:43 schreef Versteendepeer het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie met dit topic niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |