Ja ik haalde de wc iig nog, maar gadverdamme de hele pot zat er onder.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:43 schreef werkeend het volgende:
had ik vanmorgen ook.. natuurlijk net voordat ik weg zou moeten en daardoor te laat was
quote:
Ja ook nog.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je nog buikpijn?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:50 schreef Buschetta het volgende:
En een nieuw internet fenomeen is geboren.....
Tubboy
Denk je echt dat ik op zulke momenten fotos ga maken?quote:
Nu je het zegt, k voel me ook niet helemaal top.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef mrbomb het volgende:
Vlug weg uit dit topic voor ik het ook krijg!!
Nee, dat kuiken kan er op staan, dit was echt meer van die waterige chocoladevla die meer dan 4 maand over datum was.quote:
Oke, maar je zou er wel over uit kunnen glijden?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:10 schreef Versteendepeer het volgende:
[..]
Nee, dat kuiken kan er op staan, dit was echt meer van die waterige chocoladevla die meer dan 4 maand over datum was.
Weet niet, 't was wel dun, maar ik had het niet op de vloer gescheten dus ik heb het niet geprobeerd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Oke, maar je zou er wel over uit kunnen glijden?
Zodat je met je hoofd en al er precies weer in landt!![]()
Nee dat nou net weer niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:23 schreef Tomfan het volgende:
Schuimde het ?
vette shit,quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:49 schreef Jaheur het volgende:
Stop een versteende peer in je kontgat, klacht over.
quote:[b]Op maandag 27 augustus 2007 13:42
Kalcht²: een harde keutel die als een kurk werkt waardoor je darmen onder hoge druk komen te staan en je alles er in 1 x met een keiharde knal uitschijt.
Ik had sputterschijt, racekak, het giertank-syndroom, nu blij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:27 schreef Jo0Lz het volgende:
Gatver.
Aan de diarree? Is dat net zoiets als aan de drank?
Zit je een glas diaree naar binnen te werken ofzo![]()
.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |