abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52725038
Hét centrale topic over Madonna. Voornamelijk over haar muziek natuurlijk, maar omdat Madonna (1958) vaak veel verschillende dingen tegelijk doet kun je hier ook haar andere bezigheden bediscussieerd worden.

Body of work:

Madonna goes hip-hop?

Met het aantrekken van producers Timbaland, Justin Timberlake en Pharrell lijkt Madonna de disco dansvloer voor even achter zich te laten. De fans vrezen grote vrezen: zou Madonna dit keer hip-hop gaan? Dat is nog even afwachten, want een officiële releasedatum of titel voor het nieuwe album zijn er nog niet. Wel zijn er inmiddels verschillende clips gelekt van een Pharrell-track genaamd Candy Shop en is er een demo gelekt van Pharrell-track The Beat Goes On.

Verder zijn er speculaties over een tour (niet bevestigd of ontkend), een MTV VMA-optreden (ontkend) en is Madonna bezig met haar filmregiedebuut Filth and Wisdom en een documentaire over de AIDS-wezen in Malawi, waar ook haar adoptiezoontje David vandaan komt.

The Beat Goes On in het Madonna-topic deel 9!

Vorig topic: Madonna #8: Zij krijgt David, wij de DVD!

Handige links:

www.madonna.com
www.madonnatribe.com
www.drownedmadonna.com
www.madonnalicious.nl
www.madonna.nl

[ Bericht 1% gewijzigd door MadGuy op 28-08-2007 14:09:24 ]
pi_52730010
Madonna + Timbaland + Pharrell = Top van hitlijsten in de USA

Een van de redenen dat ze het ook doet denk ik, net voor haar pensioen weer groot worden in de States om daarna altijd gezien te worden als een legende.
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:29:07 #3
187710 JBoy
Granulocytje
pi_52731427
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:30 schreef Erotica_ het volgende:
Madonna + Timbaland + Pharrell = Top van hitlijsten in de USA

Een van de redenen dat ze het ook doet denk ik, net voor haar pensioen weer groot worden in de States om daarna altijd gezien te worden als een legende.
Nou dat zal nog een hele opgave worden hoor...zeker aangezien een andere diva rondt die tijd haar eerste single zal uitbrengen *kuch*avatar*kuch* TBGO is overigens toch niet zo slecht als ik aanvankelijk dacht, maar de productie blijft vrij kaal. Gelukkig is er ook nog Timbaland Ik hoop écht dat ze weer als brunette door het leven zal gaan met dit album
pi_52734038
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:29 schreef JBoy het volgende:

[..]

Nou dat zal nog een hele opgave worden hoor...zeker aangezien een andere diva rondt die tijd haar eerste single zal uitbrengen *kuch*avatar*kuch* TBGO is overigens toch niet zo slecht als ik aanvankelijk dacht, maar de productie blijft vrij kaal. Gelukkig is er ook nog Timbaland Ik hoop écht dat ze weer als brunette door het leven zal gaan met dit album
Hehe wel opvallend dat ze meer cd's verkocht dan Madonna maar haar tour bijna niets opleverde. Misschien had de platenmaatschappij een handje geholpen
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:57:10 #5
187710 JBoy
Granulocytje
pi_52735464
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef Erotica_ het volgende:

[..]

Hehe wel opvallend dat ze meer cd's verkocht dan Madonna maar haar tour bijna niets opleverde. Misschien had de platenmaatschappij een handje geholpen
Haar tour heeft het niet zó slecht gedaan als wordt beweert hoor...in vergelijking met TCT natuurlijk wel Ik kijk trouwens al uit naar het diva gevecht van de eeuw Ik vind beiden erg goed maar de laatste tijd heeft Mimi mijn voorkeur maar ik hoop dat ze het beiden goed doen

Maarre...terug naar Madge?
pi_52736416
Het is trouwens nog niet helemaal zeker of Madonna en Mariah het tegen elkaar zullen gaan opnemen. Ik ken de release data rond Mariah niet, maar ik neem aan dat je eind 2007 bedoelde, JBoy?

Voor Madonna staan er voorlopig nog maar drie releases voor dit jaar op stapel:

TBS OCTOBER 2007

MADONNA "TBD" (2 CD) 2 289404 WB
MADONNA "TBD" (2 CD + MVI) 9 289468 WB
MADONNA Best Of Remixes 2 231356 WB

TBS staat voor To Be Specified. TBD staat voor To Be Determined. Dat laatste betekent dat een release in oktober nog niet vaststaat en dat er ook nog geen zekere titel is. MVI staat voor Music Video Interactive.

Men gaat er eigenlijk van uit dat het hier gaat om Anniversary releases, omdat Madonna vorig jaar 25 jaar in het vak zat. Hoe komt men daarop? Nou ja, het feit dat het dubbel cd's betreft en MVI. Dat is misschien een beetje teveel van het goede voor een nieuw album. Haar nieuwe album zou dan pas begin volgend jaar uitkomen.

Natuurlijk pure speculatie, maar toch.
  maandag 27 augustus 2007 @ 20:52:14 #7
16874 creno
born this way
pi_52737081
"The beat goes on" begint nu wel leuker te worden nu ik hem vaker heb gehoord, al hoop ik op een andere 1e single.
Ik liet "the beat..." aan mijn moeder horen en ze vond het echt een leuk nummer
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_52761157
Ik vind The Beat Goes On steeds beter worden... het is een en al 'hook' qua melodie. Jammer dat veel fans dat niet horen. Enne... Let There Be New Material soon!
Nothing takes the past away like the future!
pi_52761359
Ach, bij Hung Up was er ook veel gekrakeel onder de fans en zie eens wat een succes het album werd, uiteindelijk. Ik maak me er niet zo'n zorgen om.

Het schijn toch dat Madonna en team niet heel erg gelukkig zijn met het lekken van TBGO. Het liedje was nog verre van definitief en het is niet eens zeker of het nummer op het album terecht komt. Het schijnt ook dat Stuart Price nog veel van deze nummers gaat 'opschonen' of afmixen. En dat moet dus ook nog gebeuren.

Nog zo'n gerucht: ondanks dat Liz Rosenberg het verjaardagsconcert in New York heeft ontkend, schijnen er nog steeds plannen voor te zijn. Ook logisch gedacht, aangezien Liz ook had gezegd dat Madonna niet van plan was te adopteren, en een week later zien we Madonna met David.

[ Bericht 5% gewijzigd door MadGuy op 28-08-2007 20:05:35 ]
pi_52829170
Mooie OP
Maar uhm, is er nog een reden dat Remixed & Revisited is weggelaten?
Ik reken 'm zelf ook niet écht tot haar echt albums, maar dan de 2 live(bonus)cd's evenmin eigenlijk...
pi_52834536
Thanks!

Hm ja, ik heb er even over getwijfeld, maar dan had ik denk ik ook The Holiday Collection erbij moeten betrekken en nog een paar van die obscure dingetjes... En het kwam visueel beter uit in verband met het nieuwe album.
pi_52857442
Oh shit.. Dat pianotje op Secret Garden is toch wel belachelijk vet
pi_52873503
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:49 schreef Erotica_ het volgende:
Oh shit.. Dat pianotje op Secret Garden is toch wel belachelijk vet
Secret Garden!

A petal that isn't torn
A heart that will not harden
A place that I can be born
In my secret garden
A rose without a thorn
A lover without scorn
pi_52886804
*zucht* toen had ze nog zulke mooie teksten... love Secret Garden! Al was Waiting de topper op Erotica!
pi_52912335
Ik vind de teksten net zo simpel als nu, eigenlijk.

Van Drownedmadonna.com:-
quote:
It Seems that nothing is coming THIS YEAR at this point regarding a Madonna release.

Warner and Madonna started to put something out this year, hence the different comfigs on the schedule. So we should wait the new year for her new album.

Even the Best of Remixes 2 is not happening this year anymore. Its release was decided last April.The remixes album has been in the air since 2004, and Drowned Madonna revealed it 3 years ago. Once again Warner has NO plans this year to release anything special like an Anniversary Box Set. There is a possible release of sort into 2008. So look into the new year.

As usual, we'll keep you updated!

Nou ja, beter een goed uitgewerkt album dan een haastwerkje en aan remixes heb ik toch meestal een hekel...

[ Bericht 80% gewijzigd door MadGuy op 03-09-2007 11:25:05 ]
pi_52919372
Breng dan tenminste een remix album uit

En ik hoop dat ze in de tussentijd ook met een paar andere DJ's gaat werken.. (zoals Felix )
pi_53063067
Candyshop is gelekt
pi_53063732
Candyshop is anders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik moet wel ff wennen. De coupletten klinken lekker, refrein minder. Ik vind The Beat Goes On pakkender!
  maandag 10 september 2007 @ 07:29:31 #19
187710 JBoy
Granulocytje
pi_53065845
Candy Shop is NICE!
pi_53066995
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Het pakt me nog niet direct, hoewel ik sommige elementen uit het liedje leuk vind. De onderkoelde sexiness is leuk, maar toch wringt er iets ofzo...
pi_53073210
Ik heb het idee dat dit album niet mijn kopje thee gaat worden. Deze hele stijl in de muziek vind ik bijzonder saai en opervlakkig en met opervlakkig bedoel ik dan dat het niet muzikaal is. Het zijn geluidjes en het klinkt iel. Dit keer niet vernieuwend maar een meeloper van Madonna.
could you just [i]not[/i] breathe?
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:53:33 #22
191266 GloriaTatlock95
Madonna the best!(H)
pi_53096852
Candy Shop is een lekker nummertje! Maar The Beat Goes On is beter!
pi_53105271
GloriaTatlock? Mooie nick van een Madonna die ik even compleet was vergeten hahaha
  zondag 16 september 2007 @ 14:17:45 #24
16874 creno
born this way
pi_53218185
http://nl.youtube.com/watch?v=gfQPsiozK-0

Get together is niet zomaar een leuk popliedje, deze jongen maakt er een prachtig gevoelig nummer van.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_53843804
Album release nieuws!
quote:
Finally something that looks more certain about the release of Madonna's new album. After weeks of speculation about tentative release dates, in an interview to Italian music magazine Musica & Dischi, the man in charge of Warner Music Italy, Massimo Giuliano, not only says that Warner artists had a great year in Italy in 2007 (Confessions Tour was a huge commercial hit) but mentions that Madonna's new album is expected for a February 2008 release.

As previously reported Giuliano confirms that this album is one of the last two records Madonna owes to Warner to end her current contract with them. So apparently February 2008 is actually the month to be looking for!
Februari dus. Ik ben benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')