Whehehehe geweldig al die eigenaardigheden!
![]()
Mijn monsters dan maar...
Kurt Cobain: lobbes en knuffelaar to the max
![]()
Hijs groot, heeft lellen bij zn buik die heen en weer wapperen als die rent (ALS die rent dan he
![]()
) Ligt snachts altijd op mijn kussen , ik krijg dan het puntje van het kussen aangeboden, ligt ook gerust met z'n koppie op mijn hoofd of wang en wil nog wel eens met zn neus in me oor terecht komen om daar dan luid in te knorren.
![]()
En in de winter kruipt meneer tegen me aan onder de dekens. Hij lust absoluut alles, je reep sjokola is iig niet veilig
![]()
maar ook lekker stukje balgehakt lust die ook, hengelt met zn pootje mijn drinken uit me glas (melk, icetea, kruidenthee, vodka/cola, you name it) Een vreselijke allemans vriendje, hij gaat ook tegen je staan leunen als die iets van je wilt, vooral als je iets lekkers in je hand hebt
![]()
Jim Morrison: Ondeugende luiwammes en kroelkip (al doet ie dat alleen bij mij), hij kwijlt bij uitgebreid kroelen of als je bleekmiddel aan je vingers hebt (dan wordt ie gek en wrijft die met zn gezicht over je hand en gaat erin bijten en kwijlen
![]()
) hij likt graag plastic en rand vooral zomers bijna dagelijks Kurt aan, dus bietje gay en uiteraard wil Kurt dat niet maar laat het toe tot ie het echt zat is en loopt dan luid mekkerend weg. Als ik de kattenbak heb schoongemaakt (juist met bleek) en nieuw grid erin heb gegooid gaat Jim eerst er ff in liggen rollen en met zn snoet langs de wanden van de bak.
![]()
Ligt op bed het liefste bij mijn buik, boven of onder de dekens maakt niet uit ligt een beetje aan hoe koud meneer het heeft
![]()
Sherry: beetje rare sjaggo bitsj, Kurt wil liev voor zn zusje zijn maar zij vindt het allemaal maar nix wat ie wil doen dus hij krijgt bijna dagelijks wel een klap voor zn kop en paar nagels in zn neus
![]()
Ze is dol zalm kattesnoepjes en bijt in je vingers om hem te pakken te krijgen
![]()
Ze is er ook dol op om in het trappenhuis te gaan liggen rollebollen, geen idee waarom maar het moet meerdere malen per dag gebeuren anders gaat ze irriteren en trekt ze het kleedt omhoog om hem te laten vallen op het laminaat en dat dan vaak achter mekaar
![]()
Ow en zij doet ook al een moord voor mijn sjokola
![]()
Ligt niet vaak op schoot maar wil wel graag dat ik dr vasthoudt zodat ze met dr hoofdje over me schouder kan hangen
Kurt en Sherry zijn 12 en Jim is 10