abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:24:12 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_52724715
Het idee achter dit topic, geef van elke kat die je hebt de mafste, vreemdste, meest bizarre eigenschap, volgens goed gebruik start de topicstarter.

Huize Klonk en vriendin wordt bevolkt door 5 katten, 3 dames en 2 heren.

Wabbes (meisje): oud maar gek, je kunt alles met haar doen en ze houdt van iedereen maar haar staart is haar heilig, aai haar per ongeluk over de staart en ze is gelijk pisnijdig en begint te blazen en te grommen. Tijdens dat blazen en grommen blijft ze tegelijkertijd knorren

Poekie (meisje): Als ze iets doet wat niet mag en je roept Poekie Nee, niet doen dan begint ze te vloeken (hele korte mauwtjes) zo van, waar bemoei je je mee, mopper, mopper.... en loopt dan hoogst verongelijkt weg.

Pien (meisjes): Als het koud is kruipt onze poezenpuber gezellig onder de deken, en als er geen deken is dan doet ze verwoede pogingen om onder t-shirts en andere kledingsstukken te kruipen.

Wolle (jongen Onze ouwe rode heer geniet van het leven en alles gaat op zijn leeftijd nu eenmaal wat rustiger, behalve de kattenbak, als eerste wordt tijdens het bezoek aan de kattenbak de helft van het kattengrid over de rand gekieperd en daarna vliegt ie de trap af en is in 4 sprongen beneden, bang voor z'n eigen poep denk ik.

Branie (jongen): Een hele lieve stoere kater, maar helaas een vondeling en hij heeft daardoor een eigenaardige eigenschap, lopende of zittende mensen zijn eng en moeten met alle geweld worden begroet met blazen en grommen, maar zit je op de wc of lig je in bed dan komt ie bij je en dan moet er perse geaaid en geknuffeld worden.

Zo nu jullie
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_52724918
Leuk topic, want normale katten bestaan niet!

Ik heb er drie.

Fleur: Kleine opdonder van ruim 4 maanden. Sluit kattenbakbezoek niet af met het onderkrabben van haar poep, maar met "ramenlappen" in de kattenbak. Ze wrijft dan driftig met haar pootjes over de wanden van de kattenbak.

Lodewijk: Stoere kater van eveneens 4,5 maand oud. Hij roept "Prrp" voor hij iets ondeugends gaat doen, heel handig. Vindt het erg leuk om onder de lakens te duiken en in je tenen te happen.

Sisqo: Woont pas een week bij ons. Tot nu toe is het meest opvallend zijn kletskousengedrag.
pi_52725043
ik blijf dit toppic even volgen

altijd leuk katten
heb er ook 2 (Damens)

maar valt eigenlijk weinig over te melden zijn alle bij gek

1tje is er altijd erg bang voor iedereen en alles maar loopt wel altijd hele verhalen te vertellen tegen vrouwtje

de 2de is een buiten slet wil altijd naar buiten en wordt pis link als ze dat dus niet kan omdat wij weg zijn/gaan en ze jaagt me andere kat altijd naar binnen als zij de tuin uit gaat onder het mom van zo hoef ik niet op je te blijven letten ivm gevechten enz
pi_52725131
Ik heb er ook drie. Ze zijn alledrie ongeveer even oud, 4 maanden dus.
Ik zal beginnen met de ergste.

Boompie (vrouwtje): ze vind het leuk om me constant en overal te achtervolgen, zelfs tot in de douche
Nat worden vind ze niet zo erg. Ze springt naar alles wat eetbaar is, als ik een koek vastheb of iets dergelijks. Ze kruipt onder de dekens, in de kast.. Als er iets beweegt is zij de eerste die erbij is, zijn het nu tenen of een stofje. En ze houdt enorm van klimmen tegen het behang.

Stinky (ook vrouwtje): Stinky is eigenlijk best wel rustig. Ze ligt maar wat en komt af en toe eens kijken wat Boompie aan het doen is, maar over het algemeen is ze best braaf.

Waffel (katertje): Waffel heeft de neiging van overal naar eten te zoeken. Hij knabbelt de brookzak kapot en zou liefst van al in de koelkast kruipen. Dat is eigenlijk het enige wat hij uitspookt.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_52725186
Nala (meisje): zo gek als een deur. Kan ook lekker miauwen, alsof ze soms hele verhalen wilt vertellen. Vooral als ik een dagje ofzo weg ben geweest, miauwt ze eerst een half uurtje lang en dat wordt dan steeds minder. Ze is/kan een deugniet van jewelste zijn, erg speels. Gordijnen zijn nog steeds, helaas, niet veilig, sprint ze soms in één keer in, je voelt het soms al aankomen, en dan hangt ze bovenin de gordijnen om je vervolgens aan te kijken van 'leuk he'. Mijn nieuwe gordijnen zijn dus al (heel snel) geperforeerd, zitten al velen kleine gaatjes en haaltjes (die kan ik gelukkig nog wat rechtrekken) in .

Aan de andere kant, kan ze je aankijken en zitten, op het roostertje van de radio bijv, want die is lekker warm, van 'I am master of the universe'. Tassen vindt ze ook erg leuk, sprint/deukt ze op af, om vervolgens in de tas te zitten. Ze is wel erg éénkennig, bij anderen vertikt ze het vaak om om schoot te zitten, alles hoe zij het wil. Bij mij echter, vooral als ze helemaal wil genieten, kan ze liggen als een baby. Ze ligt dan ook precies zo in mijn armen. En dat is zeer lief . Het is een piepklein poesje, groeien doet ze waarschijnlijk niet meer, met piepkleine oortjes en een neusje, stukken kleiner dan de overige grote(re) katten, maar in de tuin schrikt ze voor niemand terug en springt pontificaal bovenop een andere kat of gaat naar hem toe. Bang is ze niet. Behalve soms voor stofzuigers, maar aan de andere kant kan ze daar ook weer mee spelen als ik de bank stofzuig. Kortom: een vreemd en eigenaardig katje, maar wel erg lief, bijdehand en grappig. Ze is ook een beetje klunsig soms.

grappig topic !
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:45:13 #6
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52725247
Solito

Zwarte kortharige pers. Eet alleen brokjes en drinkt alleen water. Is daarentegen wel dol op het aflikken van paprika chips

Gaat vaak op de bank "zitten" ( ja echt met zijn rug tegen de leuning ) en tv kijken.

Vraagt om aandacht, maar als je die niet geeft "tikt" ie je aan en begint te miauwen.

Alles wat nieuw is moet onderzocht worden, en kruipt graag in plastic tassen.

[ Bericht 10% gewijzigd door jpg97 op 27-08-2007 14:15:48 ]
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:45:53 #7
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_52725264
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef Klonk het volgende:

Poekie Loes (meisje): Als ze iets doet wat niet mag en je roept Poekie Loes Nee, niet doen dan begint ze te vloeken (hele korte mauwtjes) zo van, waar bemoei je je mee, mopper, mopper.... en loopt dan hoogst verongelijkt weg.
Harry heeft een eigenaardige manier van knuffelen. Hij staat op je schoot, doet zijn kop naar beneden alsof hij een struisvogel op zoek naar zand is, en laat zich dan vallen. Je moet hem dan wel opvangen anders lazert ie zo op de grond.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:56:47 #8
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_52725581
Wij hebben hier twee katers

Sjaak: die komt als je hem roept en wil dat je water voor hem in de douchebak gooit zodat hij die uit kan likken. Ook is hij helemaal gek op mijn laserlampje. Als je ermee klikt komt ie al uit een andere kamer hollen om te zien waar dat rode lichtje nu weer is.

Kees: dat is het knuffelbeest van de twee, en die zit 's nachts ook altijd bij je op bed. Hij durft niet onder de dekens te liggen, maar je moet zelf wel oppassen want als hij tenen onder de dekens vandaan ziet steken duikt hij met zijn voorpoten(en nagels ) onder de dekens om die eens te grazen te nemen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Moderator maandag 27 augustus 2007 @ 14:06:35 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52725867
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:45 schreef tonja het volgende:

[..]

Harry heeft een eigenaardige manier van knuffelen. Hij staat op je schoot, doet zijn kop naar beneden alsof hij een struisvogel op zoek naar zand is, en laat zich dan vallen. Je moet hem dan wel opvangen anders lazert ie zo op de grond.
Wat een gekke beestjes zijn het soms ook
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:58:00 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52727287
Max
Stoere kater, 5 jaar oud. Knuffelbeest.. maar beetje dommig Krijgt het voor elkaar om 3 of meer pogingen nodig te hebben om vanaf de grond op de vensterbank terecht te kunnen komen, waarbij de meest succesvolle poging standaard eindigd met een doffe dreun als hij het raam raakt. Gevolg: boze blik, geknotter, liggen, slapen
Vind het ook heerlijk om in bed te slapen, maar aangezien hij weet dat dat niet mag blijft het bij verwoedde pogingen om de slaapkamer op te komen. Heeft nog niet door dat als de deur openstaat hij gewoon over de drempel kan, zelfs als ik zeg dat het niet mag
slaapt het liefst op zijn rug, met z'n voorpootjes gekruisd en z'nb tong een beetje uit z'n bek

Sherezade
Anderhalf jaar oude diva. Typisch vrouwtje. Chagerijnig zonder aanleiding, knottert er dan flink op los. Móet persé meteen naar Max op de kattenbak. Wil ook nog wel eens uit nieuwsgierigheid achter het douchegordijn kruipen, maar vergeet keer op keer dat als ze dat doet ze nat gaat worden. Aangezien mevrouw niet van water houdt, iedere keer weer een schreeuw en ruzie met het douchegordijn om zo snel mogelijk weer weg te kunnen komen. Iedere ochtend opnieuw
Grootste lol: doen alsof ze slaapt en dan wachten tot Max voorbij loopt en hem dan een enorme mep verkopen. Daarna sprint zij weg en gaat vanaf de krabpaal zitten toekijken hoe Max verdwaasd om zich heen kijkt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_52728533
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef teamlead het volgende:
Max

Sherezade
.. Móet persé meteen naar Max op de kattenbak.

Ik heb weleens dat als ik naar de wc ga, mijn poes op de kattenbak gaat . En ze heeft een doorzichtige kattenbak en dan kan ik hier zien, trek ik door, is zij ook klaar
quote:
Aangezien mevrouw niet van water houdt, iedere keer weer een schreeuw en ruzie met het douchegordijn om zo snel mogelijk weer weg te kunnen komen. Iedere ochtend opnieuw
Gaat jouw kat elke ochtend onder de douche

Katten schijnen soms iets te hebben he met douche's. De mijne was in het begin heel erg, water dronk ze uit de douche, mocht niet van mij, want dan zat het hele laminaat onder de natte poespootjes. Ze maakte er ook een spelletje van, ging ze heel sneaky, als de badkamerdeur op een kiertje stond, naar binnen, wachtend totdat ik het niet door had, maar ik had en heb dat vaak wel door, kom ik er zachtjes aan, sprint ze weg.. om het vervolgens weer tig keer te proberen .

Ook drinkt ze soms niet het water uit haar bakje, maar gaat ze er mee spelen. Dan hoor ik plonsen en herrie, en ligt het water ernaast en weer allemaal natte poezepootjes. Ze drinkt het soms met of via haar pootje of wiebert het met haar pootje(s) eruit ipv dat ze, zoals het een kat dacht ik betaamt, met het tongetje het water opdrinkt .
quote:
Grootste lol: doen alsof ze slaapt en dan wachten tot Max voorbij loopt en hem dan een enorme mep verkopen. Daarna sprint zij weg en gaat vanaf de krabpaal zitten toekijken hoe Max verdwaasd om zich heen kijkt
Ghehe , arme Max.
pi_52729198
Tommie, kater , 7 jaar:

Slaapt bij voorkeur in tassen of dozen. Is zeer tevreden want hij spint al voordat je hem aanraakt.En spinnen kan hij heel hard.
Niet de snelste kat ter wereld, totdat hij de koelkastdeur hoort.

Wast regelmatig onze hond. Heeft op zijn witte buik een donkere vlek en als je daar aan zit gaat hij je met zijn poten trappen.
Gaat elke dag steevast om 17.00u richting de plaatselijke snackbar.

En hij wacht op mij als ik laat terug ben. Dan zit hij buiten bij de voordeur en komt hij op me afgerend als hij me ziet.
pi_52729586
Nikki (Meisje: de eerste kat die we van straat hebben gered. Een lapjespoes die vrij iel van vorm is. Ze is desondanks wel de baas in huis en kan heeeel arrogant kijken en doen. Roepen heeft vaak geen zin dan gaat ze met haar rug naar je toe zitten. Ze ligt alleen bij mij op schoot.

Suzie (meisje): moederpoes die we van straat gered hebben samen met haar zoon (Evo). Ze heeft op straat iets ergs meegemaakt denk ik want ze is heeel schichtig. Een arm optillen is genoeg om haar weg te laten schieten. Voor de rest groeit haar vertrouwen steeds meer en is leuk om te zien.

Evo (jongen): de zoon en groeit zijn moeder achterna, 5 kilo. Hij is de grootste maar niet de stoerste. Hij is net als zijn moeder soms nog wat schichtig maar komt graag kopjes geven. Samen met zijn maatje (Puk) speelt hij erg graag en gaat er soms ruig aan toe. Hij vind het lekker om ruig over zijn rug heen te krabben, daarvoor gaat ie in een speciale houding liggen.

Puk (jongen) laatste die we van straat hebben gered is een terrorist en knuffelbeer in 1 poes! Hij kan alles omver halen en vrij stevig stoeien terwijl hij 5 minuten later bij je komt en in je nek gaat liggen. Hij kan erg hard spinnen en knuffelen. Hij zeikt bij voorkeur in de douche en staat ook altijd vooraan als je net gedouched hebt en de deur opendoet . Hij loopt dan naar binnen en begint het water op te likken. Leuk is als je de douche effe aandoet . Terwijl andere op de achtergrond blijven als er visite komt, komt Puk juist tevoorschijn en loopt met voorkeur voor de voeten.

[ Bericht 24% gewijzigd door OxygeneFRL op 27-08-2007 16:21:36 ]
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:19:27 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_52729701
Suzie lijkt erg op onze Branie als ik dat zo lees
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:44:46 #15
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_52731798
Leuk topic!!

GizmoHeld op sokken,maar om een of andere reden wel het opperhoofd van het stel.Ondanks dat er katten bij zijn gekomen... hij blijft de baas.Giz denkt ook dat ie geen kat is maar mens... en waar ik ben is gizmo ook.Als ik telang (naar zijn inziens)van huis ben geweest zit meneer aan het eind van de straat op me te wachten en zodra ik er aan kom(met de auto)gaat er luidkeels een sirene af.Meneer loopt dan hoogverontwaardigd voor me uit te bleren.. met het toontje van.. waar heb je het lef vandaan gehaald om zolang weg te blijven want nu is hij zooooooooo alleen geweest.

SimbaSimba is een pittig vrouwtje van 10.Vind alles en iedereen eng maar toch interessant omdat mevrouw zo nieuwsgierig is.Durft het sindskort aan om geaaid te worden.. maar vaak zit ze te bleren omdat ze aandacht wil en zodra je je hand uitsteekt om te aaien krijg je een pets,om vervolgens weer te bleren dat ze niet aangehaald word.

TomTomGraaft zich in in dekentjes.Als het niet lukt dan blijft ie gewoon halen totdat het lukt ofdat ie een opening aangeboden krijgt Verder is deze kat redelijk normaal.

Jerrie is vreselijk bang voor Simba en zit dus voornamelijk buiten.Waarschijnlijk als ie dr een keer een goeie knal geeft is het over.. maar meneer durft niet.Hij klapert zelfs aan het kattenluik zodat ik de deur open kan doen en meneer onder begeleiding naar binnen kan komen,zodat ie zeker weet dat ie geen knal van Simba krijgt.Maar aan de andere kant hoor ik van de buren aan alle kanten dat ie een regelrechte macho is en over de buurt heerscht,en de katten van mijn directe buren krijgen regelmatig een opdonder van hem

Voor de rest herken ik veel punten uit bovenstaande posts
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:24:27 #16
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_52732776
Whehehehe geweldig al die eigenaardigheden!

Mijn monsters dan maar...

Kurt Cobain: lobbes en knuffelaar to the max Hijs groot, heeft lellen bij zn buik die heen en weer wapperen als die rent (ALS die rent dan he ) Ligt snachts altijd op mijn kussen , ik krijg dan het puntje van het kussen aangeboden, ligt ook gerust met z'n koppie op mijn hoofd of wang en wil nog wel eens met zn neus in me oor terecht komen om daar dan luid in te knorren. En in de winter kruipt meneer tegen me aan onder de dekens. Hij lust absoluut alles, je reep sjokola is iig niet veilig maar ook lekker stukje balgehakt lust die ook, hengelt met zn pootje mijn drinken uit me glas (melk, icetea, kruidenthee, vodka/cola, you name it) Een vreselijke allemans vriendje, hij gaat ook tegen je staan leunen als die iets van je wilt, vooral als je iets lekkers in je hand hebt

Jim Morrison: Ondeugende luiwammes en kroelkip (al doet ie dat alleen bij mij), hij kwijlt bij uitgebreid kroelen of als je bleekmiddel aan je vingers hebt (dan wordt ie gek en wrijft die met zn gezicht over je hand en gaat erin bijten en kwijlen ) hij likt graag plastic en rand vooral zomers bijna dagelijks Kurt aan, dus bietje gay en uiteraard wil Kurt dat niet maar laat het toe tot ie het echt zat is en loopt dan luid mekkerend weg. Als ik de kattenbak heb schoongemaakt (juist met bleek) en nieuw grid erin heb gegooid gaat Jim eerst er ff in liggen rollen en met zn snoet langs de wanden van de bak. Ligt op bed het liefste bij mijn buik, boven of onder de dekens maakt niet uit ligt een beetje aan hoe koud meneer het heeft

Sherry: beetje rare sjaggo bitsj, Kurt wil liev voor zn zusje zijn maar zij vindt het allemaal maar nix wat ie wil doen dus hij krijgt bijna dagelijks wel een klap voor zn kop en paar nagels in zn neus Ze is dol zalm kattesnoepjes en bijt in je vingers om hem te pakken te krijgen Ze is er ook dol op om in het trappenhuis te gaan liggen rollebollen, geen idee waarom maar het moet meerdere malen per dag gebeuren anders gaat ze irriteren en trekt ze het kleedt omhoog om hem te laten vallen op het laminaat en dat dan vaak achter mekaar Ow en zij doet ook al een moord voor mijn sjokola Ligt niet vaak op schoot maar wil wel graag dat ik dr vasthoudt zodat ze met dr hoofdje over me schouder kan hangen

Kurt en Sherry zijn 12 en Jim is 10
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_52732833
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef teamlead het volgende:
Krijgt het voor elkaar om 3 of meer pogingen nodig te hebben om vanaf de grond op de vensterbank terecht te kunnen komen, waarbij de meest succesvolle poging standaard eindigd met een doffe dreun als hij het raam raakt. Gevolg: boze blik, geknotter, liggen, slapen
Dat doet mijne ook!! En ook op tafel willen springen en er dan keihard onderdoor kletteren. Ziet denk ik niet goed diepte of schat haar eigen (niet te verwaarlozen) gewicht verkeerd in... Wat ze ook doet is op het balkon zitten en dan een pootje tussen de spijlen door en hengelen naar katten die beneden over straat lopen.... 3 verdiepingen lager

En panisch voor vlinders
pi_52733483

De kat van mijn buurvrouw slaapt overigens ook onder de dekens, toen ze dat vertelde dacht ik eerst dat ze een grapje maakte, 'hij wil altijd onder de dekens slapen', ik ' '. En ook een ontzettende kwijlert. Hij is groot, en als ik buitenzit, komt ie hopsend mij begroeten, wil met zijn statige lijf op mijn schoot, en vervolgens zit ik onder de kwijl . Ik ben mijn kleine poes gewend, dus moet altijd even wennen aan die grote nagels en pootjes en dat gefliep, zo noemen ze dat toch . Maar het is een echte gentelman, al kwijlt ie dus wel, en slaapt alleen onder de dekens .
pi_52733872
Ik had drie katten maar begin dit jaar is het gereduceerd naar twee

maar goed, het zijn wel twee hele lieffies

Pollewop! Pers van 7, is altijd moe, altijd slaperig, wil altijd bovenop je zitten, naast je hangen, onder de dekens liggen of op je kussen. Verder vindt hij het erg leuk om als het bed opgemaakt wordt onder het dekbed door te rennen wat we opschudden. Soms lijkt het alsof hij paranormaal is; kan ineens heel eng ergens naar kijken en daarna heel hard heen en weer gaan rennen als een dolleman. Hij is dol op de zon, ondanks al dat haar en ligt dan te bakken. Hij is eigenlijk dol op iedereen, iedereen kan hem oppakken/knuffelen whatever. Hij is ook dol op babies En accepteert echt bizar veel van kleine kinderen.....Als hij een nummer twee gedaan heeft dan racet hij keihard uit de kattenbak met een wilde blik in zijn ogen. Verder is hij gek! op autorijden, staat dan ook op schoot bij mij want een mandje vindt hij maar niets (hij heeft wel een tuigje om) en het liefst stuurt hij mee met Rtificial *grin.... En als ik hem vergeet melk te geven (kattenmelk) dan gaat hij keurig op dat plekje waar ik het bakje anders zet zitten wachten....En oh ja! hij komt altijd aanhuppelen als ik fluit, tis net een hondje.

Loei! Loei is een kruising huis-tuin en keukenkat/siamees en is een tuxedokat van 6 jaar. The man of the house Nou ja, dat lijkt vooral zo hoor want eigenlijk is het een angsthaasje/lekkere softie maar goed, dat heb je niet van mij hoor Door zijn siamese bloed babbelt hij heel erg veel en graag en dat is erg gezellig maar soms wel een beetje té. Verder is het een echte vreetzak en denkt hij alles te kunnen eten/lusten wat ik eet, wat geresulteerd heeft in het eten van Ui, paprika, broccoli (rauw en bijvoorbeeld augurk. Hij is dol op badwater (met of zonder badspul erin) en als ik de douche aanzet komt ie meteen aanrennen want hij drinkt graag terwijl er gedoucht wordt. Hij is sowieso dol op water want als het regent gaan de meeste katten naar binnen maar nee, onze Loei wil juist naar buiten dan Hij heeft de onhebbelijke gewoonte om 's ochtends vroeg ons wakker te willen maken. Of hij gaat met zijn pootje langs mijn wang maar als dat niet werkt gaat ie met zijn prikpoten over je heen rennen en hard gillen... Dat werkt altijd. Verder vindt hij het prettig om wat op onze cactus te kauwen ontdekte ik laatst.

[ Bericht 2% gewijzigd door DarkElf op 27-08-2007 19:16:29 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:09:03 #20
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52733985
Even tvp, verhaal over mijn duiveltjes komt later!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:10:08 #21
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_52734013
Owjah, de mijne laten me wietplanten niet met rust lekkere geur bij het knabbelen eraan
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_52734053
Jaina:
Om 5 uur, (met een marge van 10 minuten) is het tijd om de baasjes wakker te maken voor een aai.
Laatst vergat ze het en werden wij alsnog om 10 over 5 wakker, omdat er iets anders was dan anders
pi_52734095
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:24 schreef purplerose het volgende:
-knips-
Klinkt als hele toffe katten

Wel uitkijken met chocola en bleekmiddel, is beide giftig voor katten
  donderdag 6 september 2007 @ 11:28:20 #24
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_52978139
Sorry hoor, maar katten in bed, op je kussen en in de badkamer terwijl je aan het douchen bent
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  donderdag 6 september 2007 @ 11:29:08 #25
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_52978162
ja gezellig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')