Hij wees naar de naam van Puerta op zijn shirt, nadat hij gescoord had.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:49 schreef TheGeneral het volgende:
Wat deed Kaka? Ik heb het niet gezien?
Ik weet niet waarom, maar ik verwacht dat die straks nu niemand nog over hem spreekt het beste seizoen uit z'n carrière gaat spelen, eigenlijk.quote:
had verwacht dat ie Gattuso ging zeggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
"Ik heb liever dat mijjn dochter thuis komt met Kaka dan met Tevez"
haha
Je bent niet de enige, hij schijnt bovenaan te staan in Italie bij de boekies van verwachte topscorers dit seizoen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik verwacht dat die straks nu niemand nog over hem spreekt het beste seizoen uit z'n carrière gaat spelen, eigenlijk.
Ok Thnx! En nu mis ik net weer Ronaldo.. Ik ben niet scherp..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:51 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Hij wees naar de naam van Puerta op zijn shirt, nadat hij gescoord had.
ach, je hebt er toch al 3quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:53 schreef TheGeneral het volgende:
Ik ben niet scherp..
een van zijn betere,, zou kunnen, maar zijn beste (Barcelona) No wayquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik verwacht dat die straks nu niemand nog over hem spreekt het beste seizoen uit z'n carrière gaat spelen, eigenlijk.
Wat heeft Seedorf nog zo goed gedaan?quote:
Hij is nu in ieder geval wel weer fit voor de eerste keer sinds vijf jaar ofzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:54 schreef DAMH het volgende:
[..]
een van zijn betere,, zou kunnen, maar zijn beste (Barcelona) No way
Én meerdere malen jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:51 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Hij wees naar de naam van Puerta op zijn shirt, nadat hij gescoord had.
Toen hij gewisseld werd, trok hij zijn shirt met Puerta erop uit en hield hij hem omhoog.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat heeft Seedorf nog zo goed gedaan?
hield z'n shirt met Puerta erop omhoog toen ie gewisseld werdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat heeft Seedorf nog zo goed gedaan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:57 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Toen hij gewisseld werd, trok hij zijn shirt met Puerta erop uit en hield hij hem omhoog.
Hier ook. Heel mooiquote:
Ik lachte me dood toen hij Johan Derksen dat zei.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
"Ik heb liever dat mijjn dochter thuis komt met Kaka dan met Tevez"
haha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |