Ik vind die supercup wedstrijden altijd dodelijk saaiquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:30 schreef andre347 het volgende:
Leuke wedstrijden zijn dit altijd.
Dan wil je juist winnen, voor hem.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
ze zullen hun hoofd nog wel bij Puerta hebben...
Zit er dik in.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:02 schreef Dos37 het volgende:
Verwacht veel van Milan, gaat Ronaldo meedoen?
Zit je weer te (schild)klieren?quote:
Precies, en probeer een italiaan maar te motiveren voor een nietszeggende prijs!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zit je weer te (schild)klieren?
Milan moet maandag vooravond weer aan de bak tegen Fiorentina, dus ook niet echt prettig dit potje.
Sevilla heeft die kwalificatie ronde natuurlijk wel aan zichzelf te danken.
Milan zal het wel als redelijk serieus oefenpotje zien, lijkt me, niet minder maar zeker ook niet meer. In Italia tellen toch echt maar 2 dingen: Scudetto & CL.
Niet helemaal nieuw lijkt mij, er waren in het verleden geloof ik ook al zulke tragische ongevallenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:18 schreef Dos37 het volgende:
Tsjah afwachten. Dit is ook voor de UEFA een nieuwe situatie.
Dat lijkt me ook, ik denk dat de Spaanse competitie ook een week niet speeltquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:22 schreef Kadoc het volgende:
Dit wordt gewoon een week of twee verzet, lijkt mij.
Ja dit gaat juist door, als eerbetoon (al bevestigd door de UEFA)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:13 schreef andre347 het volgende:
Gaat dit wel door in verband met het overlijden van Sevilla speler Antonio Puerta?
Ik hoop eigenlijk dat Sevilla wint, en dat ze het dan opdragen aan Puertaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Benieuwd hoe beide teams a.s. vrijdag om zullen gaan met deze situatie. Lijkt me toch niet echt gepast om uitgebreid een goal of de overwinning te gaan vieren straks.![]()
quote:Sevilla met Alves 'en Puerta' naar Monaco
30/08/2007 10:22
Sevilla reist met de gehele selectie af naar Monaco voor het duel met AC Milan om de Europese Super Cup. Ook Daniel Alves maakt de trip naar Monte Carlo.
Coach Juande Ramos besloot de gehele spelersgroep mee te nemen naar het Stade Louis II. Donderdagochtend is hij om negen uur met alle 24 leden van zijn selectie in het vliegtuig naar het prinsendom gestapt, inclusief Khalid Boulahrouz die vorige week kampte met een bovenbeenblessure.
Sevilla heeft de gewoonte om iedereen mee te nemen naar een finale, vandaar dat ook Alves deel uitmaakt van het reisgezelschap. De Braziliaan leeft in onmin met de clubleiding omdat die naar de mening van de rechtsback een te hoge transfersom voor hem eist.
Het duel zal overigens doorgang vinden, ondanks de dood van Antonio Puerta afgelopen dinsdag en de begrafenis op woensdag. 'Het is waar dat we allemaal aangeslagen zijn, maar Antonio is er niet meer, het leven gaat door...', vertelde voorzitter José Maria Del Nido.
'Vanaf vandaag zal Sevilla onverslaanbaar zijn, de geest van Antonio Puerta zal altijd met ons spelen. We waarschuwen onze tegenstanders alvast, want vanaf vandaag spelen we alle wedstrijden met twaalf man. Ik twijfel er dan ook niet aan dat we gaan winnen.'
Wel mooi dat iedereen meegaat. Ik zal het bijvoorbeeld onrespectvol vinden als een Alves nu aan zichzelf zou gaan denken en niet mee ou gaan om een transfer af te dwingen. Wat dat betreft is het een mooi gebaar van Alves dat ook hij meegaat.quote:
Precies, ik vind ook dat hij zijn teamgenoten vanavond niet in de steek moet laten en zich gewoon van zijn beste kant moet laten zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou Alves sieren als hij er vanavond gewoon staat op het veld, maar hij zal wel niet in optimale conditie zijn.
Dat vind ik een flauwekul argumentquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:59 schreef DarkShine het volgende:
Dat Sevilla hem maar wint voor Puerta.
Dan kijk ik denk ik maar naar de belgquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond op RTL7, althans - ze schakelen met AZ - Excelsior.
Zou Milan dit durven winnen eigenlijk vanavond ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:59 schreef DarkShine het volgende:
Dat Sevilla hem maar wint voor Puerta.
bedankt.. ga ik daar kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:30 schreef VoreG het volgende:
Op de Belg zenden ze dit uit.
Maar goed dat ik hem daarop al schakelde , nog net op tijd om de minuut stilte en de aftrap te zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:30 schreef VoreG het volgende:
Op de Belg zenden ze dit uit.
iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:48 schreef venomsnake het volgende:
Bij alle spelers van zowel Milan als Sevilla staat de naam Puerta op het shirt.. Mooi.![]()
iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Pipo denkt ook 'idioot, nu kap ik voor het eerst in m'n leven een man uit en dan laat je me erna nog niet schieten ook'
Inderdaad. Ik had best wel een brok in mijn keel..quote:
hier ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:02 schreef rubbereend het volgende:
kreeg beetje kippenvel bij het juichen van het team!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:02 schreef ruud_fr het volgende:
kippenvel
met zen alle in een cirkel en naar boven wijzen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:06 schreef Kadoc het volgende:
Hoe juichten ze?
In een kring wezen ze naar boven met hun vingers. Enorme kippenvel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:06 schreef Kadoc het volgende:
Hoe juichten ze?
Was inderdaad mooi om te zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:02 schreef rubbereend het volgende:
kreeg beetje kippenvel bij het juichen van het team!
Sporza op 2.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
''Even naar Alkmaar''
Donderstraal toch op![]()
Nu je het zegt ja...Leoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:23 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog beter commentaar ook.
Inderdaad, ook al keek ik wel ff raar op bij de 1e secondenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:48 schreef venomsnake het volgende:
Bij alle spelers van zowel Milan als Sevilla staat de naam Puerta op het shirt.. Mooi.![]()
idd , daarom staat ie hier op de belgquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:23 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog beter commentaar ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |