En z'n moeder niet te vergeten. Bijzonder schrijnend om haar in dat filmpje te zien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Bah kut nieuws. Z'n vriendin zal het moeilijk hebben.
Sevilla speelt vanavond niet. Supercup is nog niet afgelast.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:08 schreef xJapser het volgende:
Zwaar klote dit
En hoe gaat de supercup nou verder?
Lijkt me inderdaad verschrikkelijk voor de directe betrokkenen. Om zo tussen hoop en vrees te leven, daarna te moeten accepteren dat er hersenletsel is opgelopen, en uiteindelijk de persoon te moeten laten gaan, dat lijkt me echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
En z'n moeder niet te vergeten. Bijzonder schrijnend om haar in dat filmpje te zien.
quote:COMUNICADO OFICIAL. EL VALENCIA CF EXPRESA SU MÁS SENTIDO PÉSAME POR EL FALLECIMIENTO DEL FUTBOLISTA ANTONIO PUERTA
28/08/2007 17:20
El Valencia CF desea expresar su más sentido pésame por el fallecimiento esta tarde del futbolista Antonio Puerta. En este sentido, el Club ha enviado sendos telegramas oficiales al Sevilla FC y a la familia del futbolista mostrándole su dolor por tan irreparable pérdida. Además, en el partido que disputará el equipo frente al Elfsborg este miércoles se guardará un minuto de silencio y los jugadores portarán brazaletes negros en señal de duelo. En la expedición valencianista se ha vivido con tremendo dolor la noticia y tanto el consejo de administración, el cuerpo técnico y los jugadores han expresado su mas sentido pésame a la familia del jugador y del Sevilla FC.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:18 schreef venomsnake het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=5q6u37rQXrw&NR=1
ik moest even een traantje wegvinkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:18 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:18 schreef venomsnake het volgende:
Ik ook, en het was ook nog een geweldige voetballer vol met potentie die zijn hele leven al bij de club speeldequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:24 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik moest even een traantje wegvinken![]()
Nou daar had ik geen problemen mee. Tis erg, maar geen wereldramp.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Het eten krijg ik nu ook niet door m'n strot![]()
The Calling - Wherever you will goquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Edit: Hoe heet het nummer op de background trouwens?
Het blijft gewoon triest om dit soort taferelen te zien. Daar word ik simpelweg niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou daar had ik geen problemen mee. Tis erg, maar geen wereldramp.
Bedankt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:42 schreef Againzender het volgende:
Triest nieuws
[..]
The Calling - Wherever you will go
jaren geleden had je ook zo'n golf sterfgevallen in het (amateur) wielrennen. Ook veel jonge, ogenschijnlijk kerngezonde, mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:48 schreef BigFire het volgende:
gebeurd dit ook (vaak) in andere sporten? lijkt wel alsof het typisch een voetbal ding aan het worden is.. hartfalen op het veld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |