abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52723632
quote:
Puerta (Sevilla) krijgt hartaanval op veld
Gepubliceerd op zondag 26 augustus 2007
SEVILLA (ANP) - De Spaanse international Antonio Puerta is zaterdag na een hartaanval opgenomen op de intensive care-afdeling van een ziekenhuis in Sevilla. De 22-jarige Sevilla-speler werd tijdens de wedstrijd tegen Getafe onwel en moest later zelfs gereanimeerd worden door de clubarts.

Puerta zakte in de 35e minuut in elkaar op het veld. Zijn ploeggenoten en medische staf snelden meteen naar hem toe om te voorkomen dat hij zijn tong zou inslikken. Hij kon daarna zelf van het veld lopen, maar werd in de kleedkamer opnieuw niet goed. De medische staf van Sevilla wist Puerta weer te reanimeren.

De verdediger ligt in het ziekenhuis aan de beademing. Volgens de artsen is zijn situatie ,,zeer ernstig''.
quote:
Na vijf hartinfarcten gaat het beter met Puerta

27/8/2007 12:22

Antonio Puerta wordt in een kunstmatige coma gehouden. De verdediger van Sevilla werd zaterdagavond tijdens het thuisduel met Getafe onwel.

Volgens Spaanse media zou Puerta zaterdag liefst vijfmaal een hartstilstand hebben gehad, waarvan de eerste op het veld. Elke keer slaagde een arts erin zijn hart weer op gang te brengen. Sindsdien ligt de 22-jarige speler op de intensive care en wordt hij kunstmatig beademd.

Voorzitter José Maria Del Nido sprak maandagochtend met de pers vlak voordat de selectie van Sevilla in een vliegtuig stapte voor de komende duels met AEK Athene en AC Milan in respectievelijk de voorronde van de Champions League en de strijd om de Europese Super Cup.

'Hij heeft de nacht goed doorstaan', noteerde El Pais uit de mond van Del Nido. 'Zijn toestand is zelfs licht verbeterd. Dat geeft ons de gelegenheid optimistischer te zijn. Zijn leven is in groot gevaar geweest en hij wordt nu nog wel beademd, máár het gaat beter met hem. De ploeg gaat op reis met het voornemen twee overwinningen aan hem op te dragen.'

Volgens El Pais is Puerta in het verleden vaker onwel geworden. In de zomer van 2006 ging hij neer tijdens de rust van een oefenduel en in de voorbereiding op het huidige seizoen werd hij onwel tijdens een training. Beide keren zou de grote hitte de oorzaak zijn geweest. Onlangs had Puerta nog probleemloos een medische keuring doorstaan.
pi_52723662
Slecht hart schijnbaar -> zeg maar tegen je carriere
pi_52723678
22 jaar...jeetje....
pi_52723741
Hoe kunnen ze een slecht hart tijdens een medische keuring over het hoofd zien?
pi_52723867
Een apart topic is inderdaad wel handig. In het Sevilla-topic staat ook al veel info over hem en zijn situatie.

Sommige zaken zijn bij keuringen niet op te sporen.
That's all folks!
  maandag 27 augustus 2007 @ 12:53:52 #7
189571 ihugster
The journey is the reward
pi_52723921
Nou het lijkt tegenwoordig wel elk half jaar voor te komen op voetbalgebied dat een of andere speler het niet redt op lichamelijk gebied. Pffff.
"People say that life is the thing, but I prefer reading "
  maandag 27 augustus 2007 @ 12:57:45 #8
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_52724138
quote:
Zag het vanochtend ook dat filmpje, vet heftig.
pi_52724184
Goosebumps...
pi_52724199
Die had ik nog niet gezien. Niet fijn om te aanschouwen, maar ik was te nieuwsgierig.
That's all folks!
pi_52724318
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:40 schreef devvertje het volgende:
Slecht hart schijnbaar -> zeg maar tegen je carriere
half niet zo belangrijk dan hoe het met de persoon puerta zelf gaat...
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:10:52 #13
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_52724353
Inderdaad..
pi_52724907
Nare beelden gisteren, bizar hoe hij nog zelf van het veld loopt.. en daarna dus schijnbaar opnieuw getroffen wordt
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:39:41 #15
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52725103
Ongelofelijk heftig! Ook een super reflex van zijn teamgenoot die blijkbaar goed op de hoogte is, de meeste mensen zouden hulpeloos toe gaan staan kijken.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52725280
Zijn teamgenoot sprint direkt naar hem toe en probeert hem opzij te houden zodat hij zijn tong niet inslikt Vet erg dat hij nog van het veld loopt en daar na nog een paar aanvallen krijgt
pi_52725281
Ja inderdaad. Ik zou zo eigenlijk ook niet weten wat ik dan zou moeten doen.

Laat ik daar dus maar even achteraan gaan, wie weet overkomt je een keer zoiets. Dan is het goed om te weten wat er moet gebeuren.
That's all folks!
pi_52725338
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja inderdaad. Ik zou zo eigenlijk ook niet weten wat ik dan zou moeten doen.

Laat ik daar dus maar even achteraan gaan, wie weet overkomt je een keer zoiets. Dan is het goed om te weten wat er moet gebeuren.
EHBO diploma. Heb ik ook een paar jaar geleden gehaald. Is wel handig in dit soort situaties maar gelukkig heb ik het nog nooit hoeven toe te passen
pi_52736011
RIP (onder voorbehoud)

[ Bericht 76% gewijzigd door DeVinger op 27-08-2007 20:26:59 ]
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 00:02:28 #20
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_52741775
De medici doen wel hun best, maar deze 'uitzonderlijke' gevallen kun je helaas niet voorkomen.
pi_52742010
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:48 schreef andre347 het volgende:

[..]

EHBO diploma. Heb ik ook een paar jaar geleden gehaald. Is wel handig in dit soort situaties maar gelukkig heb ik het nog nooit hoeven toe te passen
Wees blij, het is inderdaad geen pretje.
pi_52742095
Hopelijk komt het weer goed met die jongen!
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52743979
quote:
´Epo oorzaak hartaanvallen Puerta´
De Italiaanse pers windt er geen doekjes om. De oorzaak van de hartaanvallen bij Sevilla-verdediger Antonio Puerta ligt voor de hand: epo. In de wandelgangen wordt gefluisterd dat Sevilla al jaar en dag klant was (is) van de Spaanse dopingarts Eufemiano Fuentes. Dat zou dan meteen hun buitengewone fysieke krachtexploten van de laatste twee jaar verklaren. In de voorbije 15 maanden won de Andaloesische club maar liefst vijf trofeeën: twee keer de Uefa Cup, de Spaanse beker, de Europese Supercup en en deze maand nog Spaanse Supercup.

Rustige nacht
Puerta ligt nog steeds aan de beademingsmachine. "Toch heeft Antonio een goede nacht gehad", aldus voorzitter José Maria del Nido aan de Spaanse sportkrant 'Marca'. "De dokters hopen in de loop van de dag de medicatie af te bouwen aangezien zijn situatie stabiel blijft." Het ziekenhuis spreekt echter van een "zeer kritieke situatie".

Hartaanvallen
Puerta kreeg verschillende hartaanvallen. De 22-jarige Spaanse international zakte afgelopen zaterdag tegen Getafe (4-1 winst) zonder contact met een tegenstander plots in mekaar. Hij werd onmiddellijk verzorgd door de clubarts en kon op eigen kracht het veld verlaten. In de kleedkamers werd Puerta echter opnieuw onwel. De voetballer werd met spoed naar de Intensive Care van het Virgen del Rocio gevoerd.
Bron: Hier

De heksenjacht is weer begonnen hoor..
Laat die jongen eerst maar beter worden
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 02:24:29 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_52744007
Zal wel weer iets met doping te maken hebben idd
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_52745989
Ben ik de enige die vind dat het van zo dichtbij in beeld brengen en ook het filmen als hij naar de ambulance toe een beetje teveel van het goede is?
pi_52746191
quote:
¡Vuelve Antonio Puerta, vuelve!

Dagelijks overlijden over de hele wereld duizenden mensen aan de gevolgen van een hartstilstand, maar de beelden van zaterdagavond om 22:29 uur zijn de laatste dagen de hele wereld overgegaan. De wedstrijd tussen Sevilla en Getafe was nog geen half uur oud of Antonio Puerta zakte op het veld in elkaar.

De beelden van Miklós Fehér en Marc-Vivien Foé kwamen bij iedereen weer op het netvlies, terwijl de supportersliederen in het Ramón Sánchez Pizjuan plaatsmaakten voor het geschreeuw van de in paniek geraakte spelers van Sevilla.

In nog geen twee minuten tijd wist de medische staf de 22-jarige Sevillaan weer tot bewustzijn te brengen. ‘Otra vez los putos mareos’ (alweer die verdoemde duizeligheid, red.) waren de eerste woorden van de speler. Puerta had namelijk al eerder last gehad van duizeligheid en zo moest hij bijvoorbeeld vorige maand om deze reden voortijdig een training beëindigen. Wat niemand echter zaterdagavond ten tijde van het kritieke moment wist, was dat Puerta pas de eerste hartstilstand van de in totaal vijf achter de rug had.

Eenmaal gewisseld verloor Puerta in de kleedkamers rond 22:37 uur opnieuw het bewustzijn en vermoedde clubarts Juan Aribas dat het om een hartstilstand ging. Het gebruik van een defibrillator voorkwam op dat moment erger leed en enkele minuten later werd de speler in een ambulance in volle vaart naar het nabijgelegen ziekenhuis Rocío del Virgén gebracht.

Om 22:53 uur, luttele seconden na de opname in het ziekenhuis, kreeg Puerta zijn derde en meest serieuze hartstilstand en besloot men om hem met spoed naar de intensive care-afdeling te brengen. In een tijdspanne van 45 minuten had hij vervolgens tot tweemaal toe opnieuw een hartstilstand, maar telkens weer wist een arts het hart op gang te brengen.

Sinds zijn opname wordt Puerta in een kunstmatige coma gehouden, De doktoren omschreven zondagochtend zijn situatie als ‘zeer kritiek’, terwijl maandagmiddag de situatie veranderde in ‘kritiek’. De middenvelder verkeert in ieder geval niet meer in levensgevaar, maar het is nog onduidelijk hoe lang hij in het ziekenhuis zal verblijven. De kans is bovendien aanwezig dat Puerta blijvend hersenletsel aan het incident overhoudt.

Enkele supporters hangen bij het Hospital Vírgen del Rocio een spandoek op: Jouw doelpunt veranderde ons leven, samen vechten wij voor jouw leven.

Waarom moet dit een jongen van 22 jaar en professioneel voetballer overkomen? Een vraag die voorlopig nog onbeantwoord blijft. Puerta had in het verleden tweemaal last van duizeligheid, maar uit de daaropvolgende medische onderzoeken kwamen geen hartkwalen naar voren. Vorig jaar verloor hij het bewustzijn in de rust van een oefenduel in Badajoz. Een maand geleden, op dag van zijn contractverlenging, gebeurde dit opnieuw, maar kon niemand voorspellen dat de huidige situatie tot de mogelijkheden zou behoren.

Elegantie. Dit is de meest passende omschrijving die bij Antonio Puerta Pérez (26-11-1984) hoort. Het exponent uit de succesvolle opleiding van Andalusische club zag vorige maand zijn stormachtige ontwikkeling beloond worden met een nieuw contract tot de zomer van 2012. Samen met spelers als Jesús Navas, Alfaro en Kepa Blanco behoorde Puerta tot een nieuwe talentvolle lichting, nadat eerder al jeugdspelers als Sergio Ramos, José Antonio Reyes en Diego Capel aan het grote werk hadden geroken.

Op 21 maart 2004 maakte Puerta in het competitietreffen tegen Málaga zijn debuut in het hoogste keurkorps van Sevilla. De middenvelder kreeg het advies om elders op huurbasis ervaring op te doen, maar hij bleef in zijn kansen geloven en besloot te blijven. Arsenal en Manchester City klopten tevergeefs aan op het huis van de familie Puerta. De speler had maar één doel voor ogen: slagen bij zijn o zo geliefde Sevilla. Ook Manchester United reisde tevergeefs af naar Zuid-Spanje. Op de lange termijn de rol van Ryan Giggs overnemen was geen optie voor Puerta.

Juande Ramos zag wel wat in de veelzijdigheid en vastberadenheid van Puerta, die het vertrouwen van de coach op 27 april van vorig jaar dubbel en dwars terugbetaalde. Met een prachtige volley in de verlenging van het UEFA Cup-duel tegen Schalke 04, de heenwedstrijd was in 0-0 geëindigd, schoot hij Sevilla voor het eerst naar de finale van een Europees bekertoernooi. De rest van de succesvolle campagne van Sevilla is inmiddels bekend.

Het handelsmerk van Puerta is daarmee gelijk genoemd: veelzijdigheid. Vorig seizoen kwam hij met name als linksback in actie, terwijl hij ook meerdere malen als linkermiddenvelder werd opgesteld. Memorabel is nog altijd zijn slalom van vorig jaar door de defensie van Barcelona in de finale van de Europese Super Cup. “Binnen een paar jaar zal hij de vaste linksback van het nationale elftal zijn”, vertelde zijn oud-trainer Joaquín Caparros, inmiddels werkzaam voor Athletic de Bilbao.

Zover is het nog echter niet gekomen. De veelvuldig jeugdinternational kreeg in oktober van vorig jaar zijn enige uitnodiging voor la selección española. In het EK-kwalificatieduel tegen Zweden (2-0) mocht hij in de tweede helft als invaller zijn debuut maken, maar bondscoach Luis Aragonés deed vervolgens geen beroep meer op hem.

In de kleedkamer van Sevilla is Puerta ondanks zijn jonge leeftijd een van de bepalende spelers. Niet alleen is hij een vriend van iedereen, iedereen luistert ook naar datgene wat hij heeft te zeggen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Puerta op het punt stond om dit seizoen door de selectie tot één van de vier aanvoerders verkozen te worden.

Ook in persoonlijk opzicht ging alles voor de wind. Over anderhalve maand is zijn vriendin uitgerekend en er waren er plannen om aan het eind van het seizoen in het huwelijksbootje te stappen. Aardig, attent, beleefd en altijd goedlachs, zo is de mens en voetballer Puerta. De voetbalwereld mag absoluut niet verstoken blijven van een dergelijk personage: ¡vuelve Antonio, vuelve!

voetbalzone
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52748929
quote:
damn dat ziet er niet echt fijn uit om te zien....
pi_52749029
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 02:21 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Bron: Hier

De heksenjacht is weer begonnen hoor..
Laat die jongen eerst maar beter worden
Heksenjacht? Het is algemeen bekend dat Spaanse ploegen (en ook andere sporters) naar Fuentes gingen voor doping, de Spaanse regering houdt ze echter de hand boven het hoofd

Zou me dus ook niks verbazen als het ook door doping komt en in dat geval vind ik het ook eigen schuld dikke bult.
pi_52750769
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:47 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Heksenjacht? Het is algemeen bekend dat Spaanse ploegen (en ook andere sporters) naar Fuentes gingen voor doping, de Spaanse regering houdt ze echter de hand boven het hoofd

Zou me dus ook niks verbazen als het ook door doping komt en in dat geval vind ik het ook eigen schuld dikke bult.
Eigen schuld voor Sevilla wellicht, ik vraag me af hoeveel gezonde 22-jarige topsporters op eigen initiatief naar doping grijpen...
pi_52751827
Situatie weer verslechterd, aldus de artsen.

Waarom Puerta

Hij was zo'n talent, had zelfs liever hem bij Real gezien dan Drenthe.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52751891
Damn, situatie verslechterd en tekenen van hersenletsel. Nu hopen dat hij nog een 'redelijk normaal' leven kan leiden. Voetbalcarriere is nu helemaal niet belangrijk meer.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:59:51 #32
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52751936
quote:
Toestand Puerta weer verergerd
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 28 augustus om 13:35

De toestand van Antonio Puerta is verergerd. Dit is dinsdagmiddag gebleken uit een medisch rapport van het Hospital Roció del Vírgen, waar de speler van Sevilla sinds zaterdagavond in een kunstmatige coma wordt gehouden.
Klik hier!
Volgens de medici verkeert de 22-jarige Puerta niet in levensgevaar, maar is zijn situatie nu ‘zeer kritiek’ en zijn tekenen van hersenletsel inmiddels waargenomen. Het rapport van José Miguel Cisneros, directeur van het ziekenhuis, bevatte verder geen relevante informatie.

Puerta werd zaterdagavond tijdens het thuisduel met Getafe onwel en zakte in elkaar op het veld. Vóór zijn ziekenhuisopname had hij maar liefst driemaal een hartstilstand, maar telkens werd zijn hart weer op gang gebracht.
Godkolere, zo zonde voor zo'n jongen. Dat hij niet meer zou kunnen voetballen is tot daar aan toe, maar dat er nou ook hersenletsels zijn waargenomen maakt het wel erg hard.

En dat als hij de komende dagen tenminste overleeft.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_52752059
Verschrikkelijk voor die jongen dit, laten we hopen op een wonder.

En dat gespeculeer over doping hierboven vind ik wat ongepast.
That's all folks!
pi_52752128
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Verschrikkelijk voor die jongen dit, laten we hopen op een wonder.

Waarom? Het is gewoon een mogelijkheid omdat Sevilla genoemd is in het Fuentes schandaal
pi_52752172
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:11 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Waarom? Het is gewoon een mogelijkheid omdat Sevilla genoemd is in het Fuentes schandaal
Óscar Sevilla?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52752221
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:14 schreef WeebI het volgende:

[..]

Óscar Sevilla?
Real en Barca werden ook genoemd

Tis natuurlijk niet zeker dat het zo is maar er is wel een kans op... zeker omdat Contador ook de hand boven het hoofd wordt gehouden.
pi_52752366
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:

Ik ook.! Het kan van alles zijn.

Het is te hopen dat die jongen nog een enigzins normaal leven kan leiden, want ik word niet vrolijk van de berichten die naar buiten komen.
Eerst maar eens zorgen dat hij van de IC af komt.

Sterkte jongen..!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52754510
Puerta verslechtert, situatie zeer kritiek

28/8/2007 15:18

Het gaat slecht met Antonio Puerta. De Spaanse verdediger van Sevilla is er sinds gisteren op achteruit gegaan, zo meldt het Virgen del Rocío-ziekenhuis.

'Zijn toestand is verslechterd vanwege het gebrek aan zuurstof in de hersenen', meldt het communiqué. 'Bovendien lijden zijn organen als gevolg van de hartinfarcten. De situatie is zeer kritiek.'

Puerta stortte zaterdag tegen Getafe neer. Zowel op het veld als daarna in de kleedkamer kreeg de linkspoot hartaanvallen, waarna hij in het ziekenhuis op de intensive care werd opgenomen en kunstmatig in coma wordt gehouden.

In het verleden zou Puerta vaker onwel zijn geworden. Toch doorstond hij onlangs probleemloos een medische keuring.

Zijn kritieke toestand overschaduwt Sevilla's strijd om een plek in het hoofdtoernooi van de Champions League volledig. De Andalusiërs verdedigen vanavond in Griekenland een 2-0 voorsprong tegen AEK Athene.

Sterkte, Antonrio
pi_52755027
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:11 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Het zou heel erg zijn als Sevilla daarmee door zou zijn gegaan na de vorige problemen; daarom kun je er wel vanuit gaan dat het onzin is. Zo niet, Sevilla opheffen.

Het gaat nu echt de verkeerde kant op. Dat hij niet meer zou kunnen voetballen was al wel duidelijk maar het begint er nu naar uit te zien dat hij zijn leven lang nooit meer de oude zal worden
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:06:04 #40
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52755097
Hijs dood zeggen ze?!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52755172
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:06 schreef DAMH het volgende:
Hijs dood zeggen ze?!
Waar hoor je dat?

Marca etc. hebben het nog over kritieke toestand.
pi_52755197
Erg triest ja, altijd erg als zoiets gebeurd.

Wat ik wel een beetje gek vind, is dat er meteen wordt gedacht aan doping, en slechte medici etc. Er zijn op de wereld zoveel profvoetballers, ik denk dat het wel rond de halve miljoen loopt, en soms gaat er dan iets mis, maar neem gewoon een willekeurige bevolking op de wereld van hetzelfde aantal en het gebeurt veel vaker.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:11:07 #43
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52755236
Zie het nog niet bevestigd in de Spaanse voetbalbladen (sites)
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_52755250
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:09 schreef Mindstate het volgende:
Erg triest ja, altijd erg als zoiets gebeurd.

Wat ik wel een beetje gek vind, is dat er meteen wordt gedacht aan doping, en slechte medici etc. Er zijn op de wereld zoveel profvoetballers, ik denk dat het wel rond de halve miljoen loopt, en soms gaat er dan iets mis, maar neem gewoon een willekeurige bevolking op de wereld van hetzelfde aantal en het gebeurt veel vaker.
Het verschil is dat dit een topvoetballer die helemaal getest wordt en in de beste conditie zou moeten zijn die je maar kan bedenken.
Dan zijn opeens meerdere hartaanvallen achter elkaar toch wel vreemd.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:14:30 #45
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52755329
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:08 schreef VoreG het volgende:

[..]

Waar hoor je dat?

Marca etc. hebben het nog over kritieke toestand.
hier op de spaanse tv zag ik het voorbij komen
-the Dude-
pi_52755363
Verdomme, hij is overleden..

R.I.P. Antonio.

Bron
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:16:16 #47
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_52755392
Bah bah bah
pi_52755403
Godverdomme..
pi_52755425
Vreselijk..
Ben benieuwd hoe de UEFA dit gaat oplossen.
De tragedie in Griekenland was niet voldoende, de situatie met Puerta was niet voldoende kijken of dit wel zo is..
pi_52755490
Jezus... lopend het veld af notabene... en dan laat ie ook nog een hoogzwangere vrouw achter...
pi_52755507
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:17 schreef VoreG het volgende:
Vreselijk..
Ben benieuwd hoe de UEFA dit gaat oplossen.
De tragedie in Griekenland was niet voldoende, de situatie met Puerta was niet voldoende kijken of dit wel zo is..
Lijkt me geen succes om vanavond Sevilla te laten spelen. De andere wedstrijden zullen wel, met een minuut stilte, doorgang vinden.
pi_52755517
vreselijk.... r.i.p Ik hoop dat de UEFA die wedstrijd nu wel gaat uitstellen uit respect en medeleven.
pi_52755524
Gatverdamme
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:21:06 #54
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52755531
Jezus wat kut. Zo jong...

Volgens AS is Sevilla al terug op weg naar huis na het slechte nieuws

R.I.P. Antonio
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:21:46 #55
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52755547
yepz super triest,, idd vaag om hem eerst nog normaal het veld af te zien lopen...
-the Dude-
pi_52755563
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:15 schreef venomsnake het volgende:
Verdomme, hij is overleden..

R.I.P. Antonio.

Bron
echt... ...wat erg....
pi_52755602
kheb het er helemaal koud van,rillingen over mn rug...

Rest in Peace...
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_52755624
RIP
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52755653
RIP
pi_52755682
Heel erg dit, veel te vroeg heen

26 November 1986 - 28 Augustus 2007

RIP
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:26:51 #61
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:28:01 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52755749
RIP
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:28:02 #63
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52755750
Kippenvel.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52755768
Ja heel erg dit. Over 1.5 maand zal zijn vriendin ook een kindje krijgen en aan het einde van het seizoen zouden ze gaan trouwen etcetera.... Vreselijk ook voor alle fans, nabestaanden, familie etcetera.
pi_52755775
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:25 schreef Mindstate het volgende:
Heel erg dit, veel te vroeg heen

[afbeelding]
26 November 1984 - 28 Augustus 2007

RIP
pi_52755792
Damn, dit is echt kutnieuws.
pi_52755794
Nee he...... nota bene 10 dagen jonger dan ik

RIP
pi_52755797
Godverdomme zeg. Ik zag net de beelden voor het eerst. Om het koud van te krijgen.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:30:20 #69
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_52755822
God wat triest.
pi_52755823
Z'n dochtertje zal opgroeien zonder vader .

http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1029596.html De reacties hier zijn tekenend voor wat er momenteel in Spanje gevoeld wordt.
pi_52755837
pi_52755845
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_52755867
Helaas de TT aangepast.

Godver zeg, ongelooflijk dit...
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:32:23 #74
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52755877
Geen woorden voor eigenlijk.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52755881
Dit is echt verschrikkelijk
Heel erg triest dit
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:32:56 #76
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_52755896
Las het net op Voetbalzone.... damn dat is jong. RIP
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Redactie Games dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:36:37 #77
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_52756027
Vreselijk...
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_52756029
Verschrikkelijk

RIP
pi_52756050
RIP
pi_52756054
Verdomme

RIP Antonio Puerta
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:38:54 #81
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_52756100
YNWA Antonio Puerta
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_52756125
Goddomme zeg.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52756139
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:38 schreef blueangel_ het volgende:
YNWA Antonio Puerta
pi_52756151
RIP...
pi_52756157
Ernstig man
X
X
X
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:40:39 #86
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_52756161
quote:
CL-wedstrijd tussen AEK en Sevilla afgelast

De wedstrijd in de voorronde van de Champions League tussen AEK Athene en Sevilla, die woensdagavond gespeeld zou worden, is afgelast. De Spaanse selectie is terug naar Spanje gereisd, omdat hun teamgenoot Antonio Puerta is overleden.

Puerta werd zaterdagavond onwel tijdens de wedstrijd tegen Getafe. Hij verliet op eigen kracht het veld, maar in de kleedkamer kreeg hij tot driemaal toe een hartstilstand. Sinds zaterdagavond werd hij in het ziekenhuis in een kunstmatig coma gehouden, maar dinsdag overleed hij. Antonio Puerta werd slechts 22 jaar.
CL-wedstrijd tussen AEK en Sevilla afgelast
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_52756173
UEFA heeft gehoor gegeven aan het verzoek van Sevilla de wedstrijd af te lassen.
pi_52756207
Zeer treurig nieuws zeg....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52756215
RIP Puerta..
pi_52756240
Vreselijk...

RIP
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:43:03 #91
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52756257
quote:
Niet meer dan logisch.
pi_52756264
..
pi_52756271
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:38 schreef blueangel_ het volgende:
YNWA Antonio Puerta
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:44:08 #95
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52756273
Koude rillingen over m'n rug toen ik het las.

R.I.P
Jawel, je keek.
pi_52756283
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:43 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Niet meer dan logisch.
Oh ja. Ik kan me nog herinneren dat bij de aanslagen van 11 september alle CL-wedstrijden gewoon doorgingen. En daar vielen wel meer doden. Dus zo vanzelfsprekend is dat niet.

R.I.P. Puerta.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_52756300
Niet te geloven. Rust in vrede.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:45:11 #98
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_52756305
Damned...

Ik heb die wedstrijd gezien en wat een gruwelijke beelden waren dat.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_52756308
Ik weet niet wat ik moet zeggen, 22 jaar is veel en veel te jong... Rust in vrede.
pi_52756326
Wat me verbaast is dat hij vorig jaar nog medisch was gekeurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')