Dan weet ik het ook nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 05:14 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nope rotterdam en denhaag is meer in de richting....![]()
Dat je nog nooit een plant hebt gekregen johquote:Op maandag 27 augustus 2007 05:19 schreef cindy10 het volgende:
ik bestel geen berenklauwen meer,alleen berenlullen en berenhappen!
ik maak gelijk een statement![]()
Ja, es kijken of het met mij nu ook wil lukkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 05:20 schreef Lobasca het volgende:
Laatste sigaret en dan schop ik mezelf ook me bed in. Truste nachtvlinders!
Jou trap ik er ook in!quote:Op maandag 27 augustus 2007 05:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, es kijken of het met mij nu ook wil lukken![]()
Weltruste lieverdquote:
Weltrustequote:Op maandag 27 augustus 2007 05:19 schreef cindy10 het volgende:
ik bestel geen berenklauwen meer,alleen berenlullen en berenhappen!
ik maak gelijk een statement![]()
De hulpmiddelen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:31 schreef Copycat het volgende:
De opdrachtgever van de brochuretekst waar ik vorige week erg op zat te zweten, is positief verrast door de bruisende, to the point teksten.
Goed begin van een altijd moeilijke maandag.
Goedemogen dus!
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:31 schreef Copycat het volgende:
De opdrachtgever van de brochuretekst waar ik vorige week erg op zat te zweten, is positief verrast door de bruisende, to the point teksten.
Goedemogen dus!
Feliciteerd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:31 schreef Copycat het volgende:
Goedemogen dus!
Zeker. En vooral als ze dat ook nog uitspreken. Negen van de tien keer hoor je het alleen als iets niet goed is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Feliciteerd.
Altijd fijn als ze te spreken zijn over je werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |