auwww,nee dan maar toch bitterballen,en kipcorns volgende keer....quote:Op maandag 27 augustus 2007 05:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is ook een plant, waar je aardige brandwonden van kunt krijgen..
daarom noemen wij ze ook, berenhapquote:Op maandag 27 augustus 2007 05:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is ook een plant, waar je aardige brandwonden van kunt krijgen..
quote:Op maandag 27 augustus 2007 05:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
auwww,nee dan maar toch bitterballen,en kipcorns volgende keer....![]()
Toen kwam de bitterbal er weer uit?quote:Op maandag 27 augustus 2007 05:03 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had 't pruimensap teveel gegist.
Ik dacht al dat er iets niet klopte, was mijn 1e reactie toch de juistequote:Op maandag 27 augustus 2007 05:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
daarom noemen wij ze ook, berenhap![]()
wie heeft dan in godsnaam de naam berenklauw verzonnen,want zo bestel je ze hier??quote:Op maandag 27 augustus 2007 05:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dacht al dat er iets niet klopte, was mijn 1e reactie toch de juiste![]()
Nee ik kon er minder naar binnen werken door dat spul.quote:Op maandag 27 augustus 2007 05:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toen kwam de bitterbal er weer uit?![]()
Post maar als je weer in je eigen vertrouwde bedje kan stappenquote:Op maandag 27 augustus 2007 05:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Denk tussen 12 en 2.
Dus ik kan nog wel flink slapen.
![]()
Is misschien streekgebonden ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 05:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wie heeft dan in godsnaam de naam berenklauw verzonnen,want zo bestel je ze hier??
Zit jij toevallig tegen de belgische grens aan ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 05:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wie heeft dan in godsnaam de naam berenklauw verzonnen,want zo bestel je ze hier??
Ben ff aan het denken, of ik weet waar jij vandaan komt..quote:Op maandag 27 augustus 2007 05:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 05:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Post maar als je weer in je eigen vertrouwde bedje kan stappen![]()
Slaap lekker, goede reis!
nope rotterdam en denhaag is meer in de richting....quote:Op maandag 27 augustus 2007 05:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit jij toevallig tegen de belgische grens aan ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |