Hij heeft alleen de laatste 2 seizoenen echt een bijdrage geleverd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij heeft ook al 7 seizoenen een bijdrage en 5 titels
Het was ook geen schande om de laatste jaren achter Alex in de pikorde te staan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daaruit blijkt hoe goede centrale verdedigers en verdedigende middenvelders PSV heeft
'k Had niet verwacht dat je zo'n fan van Addo zou zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog 3 jaartjes blijven en dan heeft ie Heintze geevenaard met het aantal gewonnen titels
Waarin hij zeker een zeer grote inbreng heeft gehad tot nu toe!quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog 3 jaartjes blijven en dan heeft ie Heintze geevenaard met het aantal gewonnen titels
Wow! 1 hele wedstrijd!quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch maar eens een keer de band bestellen van de thuiswedstijd tegen Bayern
quote:PSV begon ster aan het duel en kwam dan ook verdient op voorsprong. Vlak voor rust pikte Eric Addo zijn jaarlijkse doelpunt mee en komt PSV een 2-0 voorsprong de kleedkamer in.
Amen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:35 schreef mcyodogg het volgende:
cultheld niveau: *****
Tuulijk is hij geen wereldvoetballer, maar ik vind het op zich best cool dat hij nog steeds bij PSV zit, en al die kampioenschappen heeft meegemaakt.
Zijn beste wedstrijden speelt hij in de CLquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:38 schreef Keano het volgende:
En toch loopt het bij mij dalijk dun door de broek als hij achterin staat in de CL
Klopt, dan hoeft hij niet te voetballen, maar alleen maar proberen een man af te stoppen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zijn beste wedstrijden speelt hij in de CL
Dat jalalalala zingen ze er niet bijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:28 schreef de_boswachter het volgende:
Eric Addo Jalalalalalala
Eric Addo Jalalalalalala
Toch wel een van de publiekslievelingen van PSV
Prima toch. Voetballen kan hij over laten aan spelers die dat beter kunnenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt, dan hoeft hij niet te voetballen, maar alleen maar proberen een man af te stoppen.
Dan wil ik wel die foto zien met het eierdopje dat van z'n hoofd vliegtquote:Op woensdag 19 september 2007 17:09 schreef Erasmusch het volgende:
Er is maar één Ghanese cultheld!![]()
[afbeelding]
http://www.frfc1908.nl/tributes.php
Check de linkquote:Op woensdag 19 september 2007 17:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan wil ik wel die foto zien met het eierdopje dat van z'n hoofd vliegt
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan wil ik wel die foto zien met het eierdopje dat van z'n hoofd vliegt
Addo natuurlijk hèquote:
Zo gewoon is die reactie niet hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:41 schreef Frenkel het volgende:
Het was ook best een ellenboogstoot die hij kreeg, was gewoon een 'reactie' op..
Hij maakt soms toch nog wel wat foutjes waarbij je blij bent dat Gomes in het doel staat, maar bv gisteren ook een hele goeie verdedigingsactie..
quote:ERIC ADDO VOOR DE BIJL
UEFA onderzoekt spuugincident
EINDHOVEN, donderdag
Eric Addo hangt een zware straf boven het hoofd nu de UEFA een onderzoek instelt naar het spuugincident tijdens PSV-Fenerbahçe (0-0). De centrale verdediger van PSV kreeg het vlak voor rust aan de stok met Semih Sentürk en spuugde de spits in zijn gezicht. Het incident ontging het arbitrale kwartet, maar werd feilloos waargenomen door de televisiecamera’s. „Als er duidelijk bewijs is, zal Addo worden gestraft. En wat ik begrijp, is dat er”, zei Peter Limagher, hoofd van de afdeling tuchtzaken van de UEFA gisteren. „We zullen de beelden bekijken en een onderzoek starten. Spugen is een ernstig vergrijp.”
Overigens moet ook Semih voor een schorsing vrezen. De Turk deelde eerst een elleboog uit aan Addo.
De Uefa zal het waarschijnlijk wel in haar oordeel meenemen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:43 schreef sjimz het volgende:
Zo gewoon is die reactie niet hoor.
Ongelooflijk eigenlijkquote:Addo is kampioen der kampioenen in de Eredivisie
21/04/2008 17:42
Eric Addo werd van de huidige Eredivisiespelers het vaakst kampioen. De Ghanese verdediger van PSV liet zich zondag voor de zevende keer kronen tot de beste van een competitie. Hij passeerde met die prestatie Edgar Davids.
Addo pakte zes landstitels met PSV en werd in België een keer kampioen met Club Brugge. Hoewel de 29-jarige verdediger lang niet altijd speelde bij PSV had hij wel telkens een aandeel in de zes kampioenschappen met de Eindhovense club. Dit seizoen speelde hij twaalf duels en scoorde één keer.
Nee, hij zat gewoon op de bank en zij zongen zijn naamquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:24 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft ie warm gelopen dan ?
Dat ze Addo maar op de plaats van Brechet neerknallen.
Thanksquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
De OPdate van Prik0 die in een topicreport zat heb ik doorgevoerd.
Bij het opbouwen schuift hij normaal gesproken wel altijd 1x per wedstrijd de bal zo in de voeten van de aanvaller. Voor de rest is Addo natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Mr sjimz deed het al.
Ik denk dat Addo de komende weken weer de redder in nood zal blijken. Hij voert sober zijn verdedigende taken uit (daar hebben zoveel verdedigers moeite mee) en is daarmee bijzonder waardevol.
Addo heeft het gisteren inderdaad goed gedaan. Hetprobleem bij PSV is alleen dat de selectie zo gemiddeld is en dat er voor elke plek 2 of 3 gelijkwaardige spelers zijn en niet zoals de voorgaande jaren enkele grote namen. Ik denk dat alleen Simons en Affelay 100% zeker zijn van een basisplaats(imo moet Bakkal daar ook nog bij). Daardoor is het lastig om de beste eruit te halen en een vaste opstelling te hanteren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:47 schreef Rucebo het volgende:
Laat Addo maar een paar wedstrijden staan, heeft het beter gedaan dan andere op die positie dit seizoen. Wordt sowieso tijd voor een vaste(re) opstelling...
precies dat veranderen aan de opstelling elke keer werkt natuurlijk ook niet echt lekker mee aan het zelfvertrouwen of aan het ingespeeld raken van de ploeg. En ik wil Marcellis weer centraal..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:47 schreef Rucebo het volgende:
Laat Addo maar een paar wedstrijden staan, heeft het beter gedaan dan andere op die positie dit seizoen. Wordt sowieso tijd voor een vaste(re) opstelling...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |