Nee, hij zat gewoon op de bank en zij zongen zijn naamquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:24 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft ie warm gelopen dan ?
Dat ze Addo maar op de plaats van Brechet neerknallen.
Thanksquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
De OPdate van Prik0 die in een topicreport zat heb ik doorgevoerd.
Bij het opbouwen schuift hij normaal gesproken wel altijd 1x per wedstrijd de bal zo in de voeten van de aanvaller. Voor de rest is Addo natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Mr sjimz deed het al.
Ik denk dat Addo de komende weken weer de redder in nood zal blijken. Hij voert sober zijn verdedigende taken uit (daar hebben zoveel verdedigers moeite mee) en is daarmee bijzonder waardevol.
Addo heeft het gisteren inderdaad goed gedaan. Hetprobleem bij PSV is alleen dat de selectie zo gemiddeld is en dat er voor elke plek 2 of 3 gelijkwaardige spelers zijn en niet zoals de voorgaande jaren enkele grote namen. Ik denk dat alleen Simons en Affelay 100% zeker zijn van een basisplaats(imo moet Bakkal daar ook nog bij). Daardoor is het lastig om de beste eruit te halen en een vaste opstelling te hanteren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:47 schreef Rucebo het volgende:
Laat Addo maar een paar wedstrijden staan, heeft het beter gedaan dan andere op die positie dit seizoen. Wordt sowieso tijd voor een vaste(re) opstelling...
precies dat veranderen aan de opstelling elke keer werkt natuurlijk ook niet echt lekker mee aan het zelfvertrouwen of aan het ingespeeld raken van de ploeg. En ik wil Marcellis weer centraal..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:47 schreef Rucebo het volgende:
Laat Addo maar een paar wedstrijden staan, heeft het beter gedaan dan andere op die positie dit seizoen. Wordt sowieso tijd voor een vaste(re) opstelling...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |