jij je zin http://www.youtube.com/watch?v=7GFpMb0sOawquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola deejay, je draait meestal goed, maar nu (na dit nr. van 9i. nails) probeer ik toch een touw over de vlieringbalk te werpen...
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
jij je zin http://www.youtube.com/watch?v=7GFpMb0sOaw
da's een naughty one. wanneer antwoord je?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je hebt 10 zakken met gouden munten.
De munten wegen 10 gram per stuk, behalve één zak, deze bevat valse munten die slechts 9 gram wegen.
Hoe kom je door slechts één keer te wegen erachter in welke zak de valse munten zitten?
Euh,quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je hebt 10 zakken met gouden munten.
De munten wegen 10 gram per stuk, behalve één zak, deze bevat valse munten die slechts 9 gram wegen.
Hoe kom je door slechts één keer te wegen erachter in welke zak de valse munten zitten?
Ik heb gezoend op dit nummerquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:29 schreef willem-jozef het volgende:
voor ponyclub het befje:
http://nl.youtube.com/watch?v=gZez_k4vAzU
Truste Souryquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:35 schreef Soury het volgende:
Truste makkers
Ik zou zeggen zet ze er allebei op en til ze er vervolgens 1 voor 1 af. Maar dat is vast valsspelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh,![]()
Shit die is niet makkelijk.
Geef me even.
Truste muisjequote:Op maandag 27 augustus 2007 00:35 schreef Soury het volgende:
Truste makkers
Kut, wacht...quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, wacht.
Dat munten gedoe.
Als je nou uit elke zak 1 munt meer neemt. Dus 1 uit zak 1, 2 uit zak 2 enz.
En je weegt alle munten die je hebt genomen tegelijk.
Dan kan je toch aan de hoeveelheid gram die mist zien welke zak het was?
Toch, volgens mij klopt dit wel...quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, wacht.
Dat munten gedoe.
Ik ga voor dit antwoordquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, wacht.
Dat munten gedoe.
truste, sleep well!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:35 schreef Soury het volgende:
Truste makkers
je zit op het goede spoor !!!! je hebt mquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch, volgens mij klopt dit wel...![]()
Volgens mij kan dat niet in 1x wegen.quote:
Ik dacht dat ik klaar wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |