De mensch natuurlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
eerst op vier poten, dan op twee en last but not least op drie. wat en hoe?
Is het iets geilsquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
eerst op vier poten, dan op twee en last but not least op drie. wat en hoe?
Dus?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die had ik echt nodig dat woord ja![]()
Wat ben ik ook eigenlijk een nerd dat ik dit weet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De mensch natuurlijk.
Baby-volwassen-bejaard met stok.
Ik word gemiddeld 1 x per 3 jaar gestoken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Allergie van planten en insectensteken
Ja, maar ColdPlay is ook te uniek om echt goed na te doen hequote:Op maandag 27 augustus 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Die MadTV dingen zijn over het algemeen érg sterk.
Dit vond ik echt een van de mindere.![]()
Hij zingt de melodie zo raar![]()
Kleuterquote:
Niets is beter dan de Dave Chappelle parodie van R.Kellyquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ColdPlay is ook te uniek om echt goed na te doen heZe hebben ook nog een hele leuke over R. Kelly.
Wtfquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kleuter![]()
Wie heeft er gisteren andre van duin gezien?
Met kruiswoord? Was erg lachen.
stimmt! griekse mythologie-raadseltjequote:Op maandag 27 augustus 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De mensch natuurlijk.
Baby-volwassen-bejaard met stok.
Ik pwn op dat gebiedquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
stimmt! griekse mythologie-raadseltje
Hmm. In elk geval bedoel ik deze: http://www.youtube.com/watch?v=dxmvUrve5xAquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niets is beter dan de Dave Chappelle parodie van R.Kelly![]()
hola deejay, je draait meestal goed, maar nu (na dit nr. van 9i. nails) probeer ik toch een touw over de vlieringbalk te werpen...quote:
Nou dan weet ik het nietquote:
Je hebt 10 zakken met gouden munten.quote:
Hij deed een sketch met rond brandsteden. Ron deed een omschrijving en Andre gilde dan een woord. Maar er kwamen steeds dingen uit als kutwijf enzo.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. In elk geval bedoel ik deze: http://www.youtube.com/watch?v=dxmvUrve5xA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |