ja, geinigquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
Leuk om Brians versie over het opname appraatje te horen.
(die Nena vond)
ik vind dat een geweldig hoogtepunt van deze romantische avond, niet?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:34 schreef Mokum020 het volgende:
Dennis gaat weer knallen tegen Huub en Lieke...100%
Jaap doet mee
Ja ik moet er echt van jankenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Mooi, dat zingen van Dennis voor Nadia.![]()
Zo diep is ze dus al gezonken..........quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:35 schreef Deisyy het volgende:
Oh nee Nadia wil dat Dennis voor haar gaat zingen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:35 schreef Deisyy het volgende:
Oh nee Nadia wil dat Dennis voor haar gaat zingen.
Jaap heeft net met Brian gepraat.Die doet ook mee.Dit gaat dus weer de verkeerde kant op.Word weer 5-2.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:35 schreef Dreamboy het volgende:
Als het waar is wat Jaap zegt we pakken Lieke aan wie moet Huub dan vast houden?
Met wie?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:31 schreef Sug4r het volgende:
Je moet ook niet naar zoenen kijken, dat moet je zelf doen![]()
Ik zet af en toe het geluid van die stream ff aan, moet er af en toe zo om lachen .... en om janken.quote:
Het is idd het mooist als je het niet hoortquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Mooi, dat zingen van Dennis voor Nadia.![]()
Gewoon de streams stoppen waar ze op te zien zijnquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is J.aap nu echt zo dom?
Mag die streams met die 2 nixxen aub dicht?
Snap echt niet, dat hier aandacht aan besteed wordt. Volgens mij volgt werkelijk niemand dit geleuter van die 2! Ook de beelden zijn niet van dien aard, dat je geamuseerd of wat dan ook zit te kijken. Dus zonde van de zendtijd. Sluiten die die hap!!!
Nix wat we nog niet gezien hebben van die tweequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat zijn wel HELE mooie caps !Thanks !
Daarom typte ik al wie houd Huub dan vast..nou ben benieuwt of dat mag van de FEBOquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap heeft net met Brian gepraat.Die doet ook mee.Dit gaat dus weer de verkeerde kant op.Word weer 5-2.
Bedankt, het was niet eens de bedoeling om er een te openen. Dat kunnen anderen veel beter, maar het duurde zo lang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |