nee op tijdquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:09 schreef Sug4r het volgende:
te laat?
hoe romantisch... praten over huub...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
Naad en Dennix houden van elkaar, how sweet. Het wachten is op het knallen van Dennix 100%.
Hij zegt dat Huub als de dood is voor hem dus ik wacht in spanning af.
gezien de ellenlange intro bij de tv-uitzending, gaat RTL ervan uit dat er een flink deel nieuwe kijkers zijnquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:14 schreef ricofromrio het volgende:
stop de show maar
zit veel te vast
en meeste dingen zijn een herhaling
welke? Die van; ik kan niet met jou...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
Nadia verteld weer haar gevoelens aan H&L
Ik heb de hele avond nog geen seconde naar die 2 zakken hooi geluisterdquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe romantisch... praten over huub...
Ik luister niet naar ze, dus dank je voor de update.
Nadia is niet zwak hoor zij speelt gewoon een spelletje met iedereen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:18 schreef riri het volgende:
dimitri heeft gewoon gelijk..nadia is zwak..die trapt hier gewoon in
Naat is hersendood.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:20 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Nadia is niet zwak hoor zij speelt gewoon een spelletje met iedereen.
topquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:19 schreef Sug4r het volgende:
OP is klaar.
Dapper en een prima OPquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:19 schreef Sug4r het volgende:
OP is klaar.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:19 schreef Sug4r het volgende:
OP is klaar.
Ja maar vraag me af of ze dat zelf doorheeftquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:20 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dimitri is ook zielig nu vind ikquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:21 schreef akveor het volgende:
Hahaha die Dimitri speelt even de zielige butler....
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef farscapevr6 het volgende:
wie is die brede gast die naast nix zit?
En vooralsnog gaat dat haar best goed afquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:20 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Nadia??????quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef farscapevr6 het volgende:
wie is die brede gast die naast nix zit?
Ik kijk lekker nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:22 schreef riri het volgende:
gatver...die beelden van dat vieze tongen van die twee....het is niet om aan te zien
Ik zou een hekel krijgen aan zoenen maar toch....zoenen is gaaf, maar niet zoals D en N zoenen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:22 schreef riri het volgende:
gatver...die beelden van dat vieze tongen van die twee....het is niet om aan te zien
ik zie hetzelfde als jij.......quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
even een vraagje: zijn er echt mensen die Dennix een aantrekkelijke jongen vinden?
Ik zie een oud uit ziende jongeman, die een te klein bovenlichaam heeft, waardoor zijn colbertjasjes vreemd opkruipen van achteren.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
Het valt mij trouwens op dat er geen enkele cap is van de date...
zal ik er maar even een paar posten?
![]()
Nee dank je, de beelden zijn erg genoegquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
Van mij hoeft t niet iigquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
vooral als je enkele uren geleden niet eens kon pissen met een camera in de omgeving....quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef riri het volgende:
dat je zo doet met twee cameramensen bovenop je..hoe echt ben je dan bezig
Trusten en slaap lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef blomst het volgende:
ik wacht de terror van Jaap en dennix ook niet meer af, lees het morgen wel.
welterusten
ik moest net ook al aan die arme cameraman daar denken.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef riri het volgende:
dat je zo doet met twee cameramensen bovenop je..hoe echt ben je dan bezig
Is goed hoor, doe maar in het Nadia of Dennis topicquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
Gelukkig zie ik er een paar verschijnen...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee dank je, de beelden zijn erg genoeg![]()
tja, Nadia hequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vooral als je enkele uren geleden niet eens kon pissen met een camera in de omgeving....![]()
Ja iedereen die hem tegenwerkt basht hij uit het huis zegt hij. Als je voor hem bent dan mag je wat langer blijven van hem.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:24 schreef Borga het volgende:
Wat is die Huub toch enorm stoer.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
Ik vind het wel leuk dat iedereen zo enthousiast is over de date.quote:
Misschien is een slotje voor die dubbele COS dan ook handig?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef avonne het volgende:
hier verder.
Zo, dat duurde lang. Verwarring, alom:)
Iedereen waardeert echte liefde, vandaar de overweldige stroom capsquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:31 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat iedereen zo enthousiast is over de date.![]()
Ja GRAAG @quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
Zit het niet goed dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Kan Lieke niet effe haar gaan stylen ofzo.
Kun je dat wel aan.... nix in love met een ander? Echte liefde, 100%. En dan ook nog een vrouw?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |