abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52826329
Kennelijk hebben de ElitaireLinkseClubjes een monopoly wat betreft het bedenken van conspiracies en heerst er duidelijk een taboe op het bedenken van conspiracies rond om de hypocriete milieuknuffelaar Al Gore.

Als Bush op een gemanipuleerde foto een soort satan-groet doet, dan roept iedereen meteen: "NWO dit dat zus zo". Maar als een Jan Modaal zoals ik, een subliminaal omgekeerd kruis vind in een film van Al Gore, dan betekent het weer helemaal niks

Er bestaat dus helemaal geen NWO. De NWO is enkel bedacht om de Kapitalisten een hak te zetten

*Schaak mat*

[ Bericht 4% gewijzigd door JohnDope op 30-08-2007 23:22:26 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Moderator vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:59:37 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_52832416
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:05 schreef JohnDope het volgende:
Kennelijk hebben de ElitaireLinkseClubjes een monopoly wat betreft het bedenken van conspiracies en heerst er duidelijk een taboe op het bedenken van conspiracies rond om de hypocriete milieuknuffelaar Al Gore.

Als Bush op een gemanipuleerde foto een soort satan-groet doet, dan roept iedereen meteen: "NWO dit dat zus zo". Maar als een Jan Modaal zoals ik, een subliminaal omgekeerd kruis vind in een film van Al Gore, dan betekent het weer helemaal niks

Er bestaat dus helemaal geen NWO. De NWO is enkel bedacht om de Kapitalisten een hak te zetten

*Schaak mat*
Je baalt een beetje dat je niet genoeg veren in je reet kreeg gestopt?

Oh en het is heel sneu om vervolgens je eigen post te zien als iets waar niets tegen in te brengen is en al helemaal dat je dat moet laten merken door er *schaak mat* onder te zetten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_52834114
Integendeel, ik baal niet. Ik ben juist tot een heldere conclusie gekomen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 1 november 2007 @ 23:01:55 #29
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54307699
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:23 schreef JohnDope het volgende:
Integendeel, ik baal niet. Ik ben juist tot een heldere conclusie gekomen.
Je bent eigenlijk een meisje?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')