Ik weet niet wat ik van zijn verhalen moet geloven, maar als je Al Gore kan tackelen met de anti-christ vind ik het bestquote:Volgens EO-coryfee Feike ter Velde is de klimaathype opgeklopt. Het is niet gebaseerd op feiten, maar op sentimenten, die vooral van de televisie afkomstig zijn. De warme en natte dagen zijn een normale fluctuatie. Dat schrijft hij in Het Zoeklicht, meld het Nederlands Dagblad.
Nu zijn er meer mensen die niet geloven dat de CO2 uitstoot het klimaat doet veranderen. Ik zou mijn eigen mening niet zo snel op aanraden van Feike veranderen, maar ach, dit mag hij natuurlijk best vinden. Alleen, hij voegt er nog iets aan toe:
“Heel dit gebeuren en het opkloppen ervan door de media, bereidt de weg voor de spoedige komst van de grote wereldleider, die alle problemen zal oplossen, grote wonderen en tekenen zal doen (Openbaring 13:13) en de massa's voor deze valse messias op de been zal brengen. Heel de wereld zal deze leider aanbidden en met hem verbonden worden in een valse religie”.
Kijk, dat is nog eens stevige taal. En Feike is een gewaardeerd deskundige op het gebied van het gristelijke toekomstvoorspellen. Nu meen ik me te herinneren dat hij al eerder Rusland, het communisme, de moslims, de chinezen, het internet en de VN heeft gezien als ‘wegbereider’ van de grote wereldleider.
Ik zou voorlopig toch maar de spaarlampen, roetfilters, groen stroom en de fietsvakanties willen aanraden, in plaats van Het Zoeklicht.
** naschrift: Feike kwam tot deze conclusie toen hij hoorde dat er 2 miljard mensen naar Live Earth hadden gekeken. Later bleek dat onzin, de kijkcijfers vielen juist tegen. Hij baseerde zich dus op gegevens die een paar dagen later niet bleken te kloppen. *
En wat vind jij hier van? Want jij bent toch best wel een professioneel alu-hoedje getuige jouw posthistorie...quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:46 schreef NorthernStar het volgende:
Antichrist > TRU
"Wij" aluhoedjes weten dat als je dit soort dingen op internet zet dat "ze" je dan komen halenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En wat vind jij hier van? Want jij bent toch best wel een professioneel alu-hoedje getuige jouw posthistorie...
En waarom is jou dit niet opgevallen in die film?
Ik heb niks te vrezen, want ik sta op 1 lijn met Bush. Als 'ze' mij een baan aanbieden, dan kom ik ook zo voor 'ze' werken, want daar schijn je tenminste altijd succes te hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef Buschetta het volgende:
[..]
"Wij" aluhoedjes weten dat als je dit soort dingen op internet zet dat "ze" je dan komen halen
succes ermee.....
Ik geloof niet in de antichrist. Als dit een symbool zou zijn, iets met een betekenis en er bewust in gestopt, zou kunnen, maar dan zou ik graag de uitleg willen horen. Er zijn idd groepen mensen die zich van symbolen bedienen, gek genoeg vooral mensen en groepen in hoge of invloedrijke posities. Mochten daar luciferisten bij zitten, wat ik ook best voor mogelijk houd, is dat imo alleen maar een bevestiging van hun gestoord zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En wat vind jij hier van? Want jij bent toch best wel een professioneel alu-hoedje getuige jouw posthistorie...
En waarom is jou dit niet opgevallen in die film?
Wel apart, want dat hele NWO gebeuren is namelijk gebaseerd op de anti-christ.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de antichrist. Als dit een symbool zou zijn, iets met een betekenis en er bewust in gestopt, zou kunnen, maar dan zou ik graag de uitleg willen horen. Er zijn idd groepen mensen die zich van symbolen bedienen, gek genoeg vooral mensen en groepen in hoge of invloedrijke posities. Mochten daar luciferisten bij zitten, wat ik ook best voor mogelijk houd, is dat imo alleen maar een bevestiging van hun gestoord zijn.
Ik vind je ontdekking wel boeiend eerlijk gezegt. Maar mij doet het nog het meest denken aan zo'n marker op een film. Misschien een ontwikkel foutje ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb niks te vrezen, want ik sta op 1 lijn met Bush. Als 'ze' mij een baan aanbieden, dan kom ik ook zo voor 'ze' werken, want daar schijn je tenminste altijd succes te hebben![]()
Maar wat vind jij van die screenshot?
Een foutje of marker ok, maar een omgekeerd kruis (als marker of foutje) is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk, zeker in een film van Al Gore waarin alles volmaakt moet zijn.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:10 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik vind je ontdekking wel boeiend eerlijk gezegt. Maar mij doet het nog het meest denken aan zo'n marker op een film. Misschien een ontwikkel foutje ?
Dat is jouw interpretatie. De term "nieuwe wereld orde" is geen christelijke term ofzo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wel apart, want dat hele NWO gebeuren is namelijk gebaseerd op de anti-christ.
Ik associeerde het hiermeequote:De uitleg lijkt mij trouwens vrij duidelijk; Het is een omgekeerd kruis.
En het lijkt me niet dat die saaie Al Gore, dat even voor de grap subliminaal in zijn extreem serieuze documentaire wilde verwerken.
Jij - als Mister NWO-detector himself - asocieert dat daarmee, jij zegt ook altijd maar wat in jouw straatje pastquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. De term "nieuwe wereld orde" is geen christelijke term ofzo.
[..]
Ik associeerde het hiermee
[afbeelding]
Gaia
Earth Goddess
“A post-Christian belief system is taking over – one that sees the earth as a living being mythologically, as Gaia, Earth Mother – with mankind as her consciousness... Such worship of the universe is properly called cosmolatry.” - Donna Steichen
Je vroeg mijn mening.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
jij zegt ook altijd maar wat in jouw straatje past
Die mening van je raakt kant noch wal.quote:
Nee. Laat onverlet dat we de aarde verneuken, dat geloof ik namelijk wel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die mening van je raakt kant nog wal.
Even eerlijk... geloof jij als conspiracydenker in die CO2-theorie van Al Gore?
Het geen dat ik geloof, is dat subliminale boodschappen in een (Al Gore) film overbodig zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee. Laat onverlet dat we de aarde verneuken, dat geloof ik namelijk wel.
Dat frame toont hij niet bewust, het heeft ook geen toegevoegde waarde...quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:04 schreef Ticker het volgende:
Leuk plaatje, maar het lijkt me toch dat hij ook wel wat heeft gezegd over de slide die hij toont?
En wie zegt jou dat dat een subliminale boodschap is? Ik gok dat je je dat zelf bij elkaar gefantaseerd hebt, en nu heel trots kan vertellen dat jij dat even ontdekt hebt. Ik denk namelijk dat het helemaal geen flikker zegt. Wat moeten we hier in zien, een omgekeerd kruis, het teken van het Beest? En als dat zo is, waarom laat hij dat dan zien? Heb je daar ook nog een theorie over of blijft het bij het hard schreeuwen dat je een primeurtje hebt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat frame toont hij niet bewust, het heeft ook geen toegevoegde waarde...
Het enige dat ik met zekerheid kan zeggen, is dat die boodschap totaal geen toegevoegde waarde heeft tot die film, dus is het mij een raadsel waarom ze dat in die film stoppen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heb je daar ook nog een theorie over of blijft het bij het hard schreeuwen dat je een primeurtje hebt.
Je kan het zo na kijkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:14 schreef ihugster het volgende:
Grappig allemaal maar geloof er weinig van...
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dus ik dacht laatst even kijken naar die film van Gore, wat een doodsaaie man is dat.... Na 12 minuten had ik die film uit gezet... Ik kijk die ooit nog wel een keertje af![]()
Je kan zeggen wat je wilt, maar scherp en kritisch ben ik wel, want niemand was deze frame binnen die film van Al Gore nog opgevallen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:20 schreef Zyggie het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Wat ben je toch ongelofelijk dom.
Scherp misschien, kritisch helemaal niet, want je weet niet eens of dat plaatje uberhaupt wel een doel heeft, en je zegt ook niet wat het volgens jou betekent. Toch denk je wel dat het wat betekent anders had je dit topic niet geopend.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar scherp en kritisch ben ik wel, want niemand was deze frame binnen die film van Al Gore nog opgevallen.![]()
Had je verder nog wat inhoudelijks toe te voegen
Die frame heeft geen enkel doel binnen de context van die serieuze film. Dus het is heel erg vreemd dat die frame getoond wordt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Scherp misschien, kritisch helemaal niet, want je weet niet eens of dat plaatje uberhaupt wel een doel heeft, en je zegt ook niet wat het volgens jou betekent. Toch denk je wel dat het wat betekent anders had je dit topic niet geopend.
Laten we eerlijk zijn; er zijn zat conspiracies met minder aanleiding ontstaanquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik dat je wat veel de nadruk legt op dat JIJ wat hebt gevonden. Weet je zeker dat het je niet meer gaat om het gevoel van trots dat JIJ IETS hebt gevonden dan dat je daadwerkelijk weet of het uberhaupt wel betekenis heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |