Dan zou Dennis dus een wannabe Huub zijn, ik kan me dat niet voorstellen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:25 schreef Sug4r het volgende:
Rode rozen in het kantoor...voor Nadia ?
Klopt en ik denk ook dat de avond anders gaat lopen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Dennix dat gaat zeggen, die is volgens mij als de dood voor Brian.
Ik denk dat de avond anders gaat lopen dan iedereen verwacht.
Gelukkig voor Jaap. Ik denk dat ie helemaal zou wegkwijnen als ie de hele dag met die 3 vrouwen opgescheept had gezeten....quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap's zijn half jaar's dag is wel een top dag voor ons zeg.
Zoveel spel is er nog nooit geweest de laatste tijd en het ziet er ook niet nep uit![]()
Zou die zó onorigineel zijn?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hij gaat niet door , hij heeft gewoon iets voor Nadia ,typisch een player.
Een ongelovelijke nepactie als dat het geval is. Het zou dan dezelfde actie zijn als de date van Huub & Lieke.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Heeft die player nu die rozen besteld voor Nadia?
Nee, was een grapje van Dennisquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:30 schreef akveor het volgende:
Zijn die 10 bodyguards al gesignaleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |