Dan zou Dennis dus een wannabe Huub zijn, ik kan me dat niet voorstellen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:25 schreef Sug4r het volgende:
Rode rozen in het kantoor...voor Nadia ?

Klopt en ik denk ook dat de avond anders gaat lopen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Dennix dat gaat zeggen, die is volgens mij als de dood voor Brian.
Ik denk dat de avond anders gaat lopen dan iedereen verwacht.

Gelukkig voor Jaap. Ik denk dat ie helemaal zou wegkwijnen als ie de hele dag met die 3 vrouwen opgescheept had gezeten....quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap's zijn half jaar's dag is wel een top dag voor ons zeg.
Zoveel spel is er nog nooit geweest de laatste tijd en het ziet er ook niet nep uit![]()

Zou die zó onorigineel zijn?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hij gaat niet door , hij heeft gewoon iets voor Nadia ,typisch een player.

Een ongelovelijke nepactie als dat het geval is. Het zou dan dezelfde actie zijn als de date van Huub & Lieke.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Heeft die player nu die rozen besteld voor Nadia?

Nee, was een grapje van Dennisquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:30 schreef akveor het volgende:
Zijn die 10 bodyguards al gesignaleerd?

Ja tuurlijk, en als er een date komt is hij na tien minuten al uitgelult, dan moet Jaap er bij komen om het gesprek op gang te houden.quote:

Ja en? miljarden mensen doen precies hetzelfe toch?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Een ongelovelijke nepactie als dat het geval is. Het zou dan dezelfde actie zijn als de date van Huub & Lieke.

ze haalde alleen maar een fles cola. de date is nog niet eens begonnenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Sug4r het volgende:
Wat een stelletje, ze gaan het verpesten voor Dennis. Wat een kutwijf is het ook die Lieke.

Werd dat door de febo gezegd?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft gebeld met de FEBO, ze mogen het kantoor niet in maar Lieke heeft er schijt aan, ze loopt gewoon naar binnen en zegt: Het is ook mijn huis.
Het is dus idd voor Naad, de rozen en de rest.

Gesprek op gang houden? Ik zie hem alweer helaal voor me: vragen naar cup maten en natuurlijk even willen voelen....quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, en als er een date komt is hij na tien minuten al uitgelult, dan moet Jaap er bij komen om het gesprek op gang te houden.
Maar het zit er dik in dat het die KUT Naat wordt.![]()

rooie3 - zondag 26 augustus 2007 @ 21:32quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Sug4r het volgende:
Wat een stelletje, ze gaan het verpesten voor Dennis. Wat een kutwijf is het ook die Lieke.

Nu hoop ik helemaal niet meer dat het voor Nadia is...quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Maria44 het volgende:
Huub en Lieke zeggen het al tegen Nadia dat ze denken dat het voor haar is

Lieke ging daar naar binnen om te kijken wat hij aan het doen was. Niet voor die fles cola. Bitch is het!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Casshern het volgende:
[..]
ze haalde alleen maar een fles cola. de date is nog niet eens begonnen

Ik vind het wel lef hebben...quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lieke ging daar naar binnen om te kijken wat hij aan het doen was. Niet voor die fles cola. Bitch is het!!

ze mag toch wel even kijken?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lieke ging daar naar binnen om te kijken wat hij aan het doen was. Niet voor die fles cola. Bitch is het!!

Ja deden ze bij Huub en Lieke toch ook.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Sug4r het volgende:

Mooie actiequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |