Maar het verschil is dat het etentje van Huub en lieke op hun eigen initiatief was, ze zouden alles zelf regelen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:36 schreef Borga het volgende:
[..]
rooie3 - zondag 26 augustus 2007 @ 21:32
Wat bezopen zeg.Ze mogen niet in kantoor.Huub weer boos en terecht.Hij moest een bodygard huren.Wat een kutredactie.Alles kan voor dat nepstel.
HEAR HEAR![]()
dan moet je flink doortanken en op hem richtenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:28 schreef riri het volgende:
ik vind champagne heerlijk maar als ik die met dennix zou moeten drinken werd ik bij de eerste slok al kotsmisselijk
van tevoren even goed springen,voor een leuk fontein effect!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef avonne het volgende:
[..]
dan moet je flink doortanken en op hem richten
Nadia wil alles, nadia is een beetje een verwend meisje! Egoïstisch ook trouwens... ik walg in elk geval van haar! Ik hoop gewoon dat er een date komt, incl naveltruitje en een super straks buikje.... + extensions (de dingen die nadia dus graag wil hebben) kan Nadia weer heel de avond gaan zitten janken...quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:38 schreef mspoez het volgende:
De fontein gaat aan en de Oscar voor de meest tenenkrommende scene wordt direct gewonnen door Nadia. "OOOh ik trek dit niet ik ben verdrietiggggg."..ze wil hem toch niet meer?
Lieke is TOP en Naat is KUTquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Sug4r het volgende:
Wat een stelletje, ze gaan het verpesten voor Dennis. Wat een kutwijf is het ook die Lieke.
logisch toch?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik kan haar gewoon niet uitstaan, ze is zo gewiekst op het gemene af.
Ze wil haar zender af doen. Amanda ook. Kunnen ze even fluisteren. Redactie treedt er niet goed tegen op.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef farscapevr6 het volgende:
nadia kan nu ineens niet meer plassen als er een camera op haar staat?![]()
Misschien zijn ze heel zwaar?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef farscapevr6 het volgende:
Ze zeikt de hele dag met al die camera's op haar, nou ineens niet?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef farscapevr6 het volgende:
Nu ze gehoord hebben dat ook als deze date voor Nadia is georganiseerd, deze ook wordt verpest door Huub en Lieke, maakt Nadia zich zorgen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:42 schreef Maria44 het volgende:
Amanda en Nadia zijn nu ineens wel bang voor terror tijdens de date.
Nadia: maar ik zal heus geen taart op mijn hoofd krijgen
Amanda: het zal nooit zo erg worden als de terror die er was
hahaha,alweer???quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:43 schreef riri het volgende:
volgens mij is amanda zwanger..ochtendmisselijheid,veel plassen
Tijdens het pissen mogen de zenders af. Vandaar dat Amanda en Nadia samen gaan pissen. Kunnen ze even zonder zenders een en ander uitwisselen. Triestquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zeikt de hele dag met al die camera's op haar, nou ineens niet?![]()
om de beurt plassen had een goede oplossing geweest,om het fluisteren tegen te gaan...quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tijdens het pissen mogen de zenders af. Vandaar dat Amanda en Nadia samen gaan pissen. Kunnen ze even zonder zenders een en ander uitwisselen. Triest![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze wil haar zender af doen. Amanda ook. Kunnen ze even fluisteren. Redactie treedt er niet goed tegen op.
Vooral als Dennis de date voor Nadia heeft geregeldquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Jaap krijgt dus nu van Huub te horen dat Brian hem weg wil hebben en niet Huub.
Jaap kotst dus nu ook Dennix uit en gaat volgens mij toch voor Huub.![]()
Het gaat op de manier hoe, ik mag die van haar niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
logisch toch?
mensen gaan niet gillend het huis verlaten als je ze alleen maar over hun bolletje wrijft tenslotte...
Echt niet, hij vind Huub te sterk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Jaap krijgt dus nu van Huub te horen dat Brian hem weg wil hebben en niet Huub.
Jaap kotst dus nu ook Dennix uit en gaat volgens mij toch voor Huub.![]()
Hij wil iig niet verder met "The Phantom of the Opera" lees Dennix.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef Maria44 het volgende:
Jaap geeft aan dat hij zich kostelijk heeft vermaakt met het manipuleren de afgelopen weken. Maar dat hij nu moet stoppen.
Huub vindt dat ze samen veel sterker zijn.
Ik ook.![]()
De sterkste spelers blijven over, hoop ik, en dat is Huub er een van, Jaap kan niet anders.quote:
Hij vertelt de waarheidquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hoezo schuift Huub alles af op Brian???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |