peaceman +1quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef peaceman het volgende:
Vrijzinnige Protestantse Radio Omroep
Niet dat VPRO zo protestants-christelijk meer is ...quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef ScottTracy het volgende:
VPRO en populistisch. Erg goed over nagedacht, Cobra.
Die zijn dus goed.... Cobra gaat dus nu nog 2 goede noemen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:45 schreef wyccie het volgende:
Lucy en Charlie natuurlijk.
Of: de moord op de weduwe Wittenberg. Schuldig of niet?? Hij moet in elk geval nog zo'n 8 jaar zitten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:03 schreef qonmann het volgende:
Deventer Moordzaak ?
Je zit wel in de buurt, het is een vrij populair begrip.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:12 schreef wyccie het volgende:
Metafysica?
Antwoord dan ook nietquote:
Maar niet een simpele vraag over de snoopycartoon...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:19 schreef ScottTracy het volgende:
Misschien ligt dat meer aan jou dan aan ons. Want wij weten best veel.
peaceman+1quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:15 schreef peaceman het volgende:
esoterie
Ach jeequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:20 schreef peaceman het volgende:
Hey wicked
Ze zijn het niet met me eens![]()
Ik weet het niet. Misschien is het helemaal niet zo raar als het antwoord bekend is. Het kan alle kanten op.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waarom is dit een rare vraag?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:37 schreef ScottTracy het volgende:
Piet Mondriaan?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:40 schreef ScottTracy het volgende:
Pff, was dat nou zo moeilijk, gewoon even een kunstenaar met de initialen PM verzinnen.
Gek!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef ScottTracy het volgende:
Oh shit een vraag!! Ik zat al weer voor de tv. Komt eraan.
Ik zag vanmiddag commentaar op de vele plaatjes die vannacht waren gepost. Dat kwam omdat er iemand was die duidelijk aan het Googlen was. Is dat ook weer opgehelderdquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:48 schreef wyccie het volgende:
Welke film nu weer?
Oh, ik vroeg me alleen af welke film zijn moeder hem dwingt mee te kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zag vanmiddag commentaar op plaatjes die vannacht waren gepost. Dat kwam omdat er iemand was die duidelijk aan het Googlen was. Is dat ook weer opgehelderd
qonmann +1quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:50 schreef qonmann het volgende:
Akzo Nobel
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:50 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik vroeg me alleen af welke film zijn moeder hem dwingt mee te kijken.![]()
konijntjeknuffel. Toen we plaatjes gingen posten, had hij geen enkel goed antwoord meer.quote:Ennuh... wie Googlede er? Had ik niet gemerkt. Maar, ik heb niet zo goed opgelet.
Oh, zo had ik het ook niet opgevat. Ik dacht alleen dat jij dacht dat ik dacht dat Steve een filmvraag zou stellen. (Snappen we het nog?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:53 schreef Wickedangel het volgende:Nee, ik postte mijn post niet omdat ik dacht dat jij het was vanmiddag, was meer algemeen bedoeld.
quote:konijntjeknuffel. Toen we plaatjes gingen posten, had hij geen enkel goed antwoord meer.
Nee, ik snap er niks meer vanquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:55 schreef wyccie het volgende:
Oh, zo had ik het ook niet opgevat. Ik dacht alleen dat jij dacht dat ik dacht dat Steve een filmvraag zou stellen. (Snappen we het nog?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |