Huub gaat straks wel naar Brian ze hebben mekaar allang gezien.Jaap ziet Huub niet en Dennix ook niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:19 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben benieuwd wat Brian gaat doen.
Ja, geregiseerd dus, want zo dom is Huub echt niet. Hij moet dat zeggen, zodat Jaap ook weer info krijgt vermoed ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
niet slim wat Huub nu zegt...hij zegt tegen de dames dat Brian zo naar hem komt en hem alles wel verteld omdat ze samenspelen...
Hij maakt zich zorgen? Maar wanneer ze dat tegen Jaap zeggen weten ze ook dat Brian tegen Jaap speelt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
niet slim wat Huub nu zegt...hij zegt tegen de dames dat Brian zo naar hem komt en hem alles wel verteld omdat ze samenspelen...
Jawel juist wel slim dan weet Jaap helemaal geen raad meer met allesquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
meenje niet !!!! boooeee feboooquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
Of wel slim, zo komt jaap te weten dat brain ook tegen jaap isquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
Dat weten ze al. Cora vertelde aan Jaap en Huub dat met de kerst alle problemen zouden zijn opgelost. Huub en Jaap scheurden uit hun broek van het lachen op zo'n manier dat de verspreking van Cora al bekend was bij ze.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij moet iemand ze vertellen dat het stopt eind van het jaar![]()
Misschien kunnen ze dat ook op een sleep van die vliegtuigjes zetten die deze week voor Huub over komen vliegen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
Dan wordt het een heel ander spel wanneer ze dat zouden weten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
Niemand gaat Huubke geloven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij maakt zich zorgen? Maar wanneer ze dat tegen Jaap zeggen weten ze ook dat Brian tegen Jaap speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |