kutuser.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:39 schreef Skazminko het volgende:
Really, no one cares.
Weer wat geleerd van Skazminko.
klb/onz user.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:40 schreef Elixabete het volgende:
[..]
kutuser.
Ik begin het orakel te worden
Vergeleken met ja.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Dus onze honger vergeleken met Afrika is eigenlijk "trek" hebben.
Weer wat geleerd van Elixabete
Ik ben nog nooit op de Noordpool geweestquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vergeleken met ja.
Als ik 10 minuten te laat kom voor een afspraak, dan ben ik toch ook te laat? Of zeg je dan van: "Nou, in Suriname, daar komen ze te laat"?
Of als het hier -10 is, vind je het dan "koel" omdat het op de noorpool veel kouder is?
Wat ik wel weet:quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vergeleken met ja.
Als ik 10 minuten te laat kom voor een afspraak, dan ben ik toch ook te laat? Of zeg je dan van: "Nou, in Suriname, daar komen ze te laat"?
Of als het hier -10 is, vind je het dan "koel" omdat het op de noorpool veel kouder is?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:45 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Maar ik hou nog wel van je hoor![]()
Dope manquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:53 schreef 2dope het volgende:
Haha jij lijkt op een spice girl.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:28 schreef ballieking het volgende:
Zegt een kindje in Afrika niks... gaat ie ineens dood aan aids !!!!1!1
kuthippie, ik geef je een doodsverwensingquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:40 schreef Elixabete het volgende:
[..]
kutuser.
Ik begin het orakel te worden
Als je je uithongert heb je toch ook honger? Of als je ergens opgesloten zit waar je geen eten krijgt?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hmm... Het niet beschikken over iets te eten. En wat nog? Een gesloten supermarkt waardoor je niet beschikt over voedsel?
Dat dusquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh ja, en je hebt het ook niet koud, want op de noordpool is het pas koud.
In de zomer heb jij het ook niet warm, want in de woestijn is het pas warm.
Ik verdien ook niet veel, Bill Gates verdient veel.
Een baby is ook niet klein, een amoebe is klein
Je arm breken doet ook geen pijn, iemand die gevierendeeld wordt heeft pijn
Je bent ook niet ziek, iemand die een ongeneeslijke vorm van kanker heeft, die is ziek.
blablabla
met je onzin
OMFG wat domquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:46 schreef Lollifant het volgende:
Eigenlijk weten kinderen in Afrika niet eens wat honger is. Zij hebben nog nooit normaal gegeten, dus hoe kunnen ze dat dan missen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |