Je hebt nooit honger, je hebt trek. Kindjes in Afrika hebben honger.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:14 schreef MouzurX het volgende:
ik heb meestal honger dan ga ik eten en heb ik al gauw geen trek meer en dan heb ik na een uur alweer honger.
Belde ook net mijn pa en ma, zitten ze op een of ander terras waardoor we pas om 7 uur/half 8 gaan eten lekker dan .. naja heb maar een soepje opgewarmd.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Je hebt nooit honger, je hebt trek. Kindjes in Afrika hebben honger.
nee ik heb ook gewoon honger. kindertjes in afrika moeten hun mond houden en niet zo zeuren over het feit dat hun pappie en mammie het land daar verzieken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Hadden pappie en mammie maar een vak moeten leren! Wie wordt er tegenwoordig nou nog houtsprokkelaar.... Dat is echt niet meer van deze tijd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Kindertjes in Afrika hebben trek.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Dat is altijd zo tiefus irritant als mensen dat zeggen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Waarom krijg je een kind wanneer je het niet kan voeden ? Kut maquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef heiden6 het volgende:
Trek? Trek? In Europa hebben ze trek!
Hier hebben we gewoon honger!
(-moeder van een Somalische kleuter)
Vanuit een Somailisch internetcafe mag ik hopen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef heiden6 het volgende:
Trek? Trek? In Europa hebben ze trek!
Hier hebben we gewoon honger!
(-moeder van een Somalische kleuter)
Er worden nu ook kinderen immuum voor AIDS.. amerika heeft gefaald !quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
Trouwens.... Kindjes in Afrika hebben geen honger, die hebben AIDS. En AIDS bederft de eetlust.
Mager? De kindjes die ik jammerend op tv zie bedelen voor voer hebben allemaal een dikke pens!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:30 schreef ScienceFriction het volgende:
In Afrika is helemaal geen honger... da's een fabel van de linkse kerk
Het mager zijn is gewoon een modebeeld...![]()
Jij verdient een klap in je gezicht weetje datquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Deze gaat in mijn sig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
Trouwens.... Kindjes in Afrika hebben geen honger, die hebben AIDS. En AIDS bederft de eetlust.
Pepernotenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:36 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
pak een zak pepernoten
doe ik ook
Honger is iets lichamelijks trek is geestelijk denk ik .. tis volgens mij wel iets anders hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:39 schreef Schlumberger het volgende:
Inderdaad onzin, dat gekibbel over 'trek' of 'honger'... Betekent toch in principe hetzelfde..
"Wat zeg je? Heb je pijn in je rug? Nee, het doet ZEER. Kankerpatiënten, die hebben pas PIJN!" ... van dezelfde strekking... maar dat zeg je toch ook niet...
Idd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:39 schreef Schlumberger het volgende:
Inderdaad onzin, dat gekibbel over 'trek' of 'honger'... Betekent toch in principe hetzelfde..
"Wat zeg je? Heb je pijn in je rug? Nee, het doet ZEER. Kankerpatiënten, die hebben pas PIJN!" ... van dezelfde strekking... maar dat zeg je toch ook niet...
Gatver, ga je die koud opvreten dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:14 schreef CodeCaster het volgende:
Ga op jezelf wonen.
Ik heb honger, maar moet nog een half uur wachten tot m'n kip ontdooid is.
Mja, het feit dat iemand anders al ontzettend lang niets gegeten heeft, betekent niet dat jij geen honger kunt hebben. Zo simpel is het.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:46 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Gatver, ga je die koud opvreten dan?
En dat gezeik over kindertjes in Afrika. Ja, sorry hoor, ik snap best dat die inderdaad honger hebben, maar om dan te gaan lopen piepen dat wij niet mogen zeggen dat we honger hebben... iedereen is zich heus wel bewust van het feit dat de situatie in andere delen van de wereld niet ok is, en dat het eigenlijk belachelijk is dat je zegt dat je honger hebt. Maar het blijft gewoon een uitdrukking, niets meer dan dat.
Honger is subjectief. Dat Afrika-verhaal is onzin.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Hmm... Het niet beschikken over iets te eten. En wat nog? Een gesloten supermarkt waardoor je niet beschikt over voedsel?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:06 schreef TherAngelina het volgende:
Wij kunnen ook honger hebben hoor. Niet alleen de kindjes in Afrika. Alleen de oorzaak ervan is anders.
Die lagen bij de supermarkt, kon ze niet laten liggenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:39 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Pepernoten![]()
Hoe kom je daaraan?![]()
Ja ,dan zeg je vervolgens dat ze je irriteren met die opmerkingen en dan hoor je het de volgende dagen, weken, maanden.. nog steedsquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:22 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat is altijd zo tiefus irritant als mensen dat zeggen.
Oh ja, en je hebt het ook niet koud, want op de noordpool is het pas koud.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh ja, en je hebt het ook niet koud, want op de noordpool is het pas koud.
blablabla
Voor onze begrippen heb je honger en is het koud.
opdonderen met dat gezeikquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Dus onze honger vergeleken met Afrika is eigenlijk "trek" hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:34 schreef hugecooll het volgende:
Dat zie je verkeerd, wij hebben honger maar geen hongersnood; wij kunnen onze honger stillen wanneer dat nodig is, in Afrika kunnen ze dat niet.
Weer wat geleerd van hugey
kutuser.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:39 schreef Skazminko het volgende:
Really, no one cares.
Weer wat geleerd van Skazminko.
klb/onz user.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:40 schreef Elixabete het volgende:
[..]
kutuser.
Ik begin het orakel te worden
Vergeleken met ja.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Dus onze honger vergeleken met Afrika is eigenlijk "trek" hebben.
Weer wat geleerd van Elixabete
Ik ben nog nooit op de Noordpool geweestquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vergeleken met ja.
Als ik 10 minuten te laat kom voor een afspraak, dan ben ik toch ook te laat? Of zeg je dan van: "Nou, in Suriname, daar komen ze te laat"?
Of als het hier -10 is, vind je het dan "koel" omdat het op de noorpool veel kouder is?
Wat ik wel weet:quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vergeleken met ja.
Als ik 10 minuten te laat kom voor een afspraak, dan ben ik toch ook te laat? Of zeg je dan van: "Nou, in Suriname, daar komen ze te laat"?
Of als het hier -10 is, vind je het dan "koel" omdat het op de noorpool veel kouder is?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:45 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Maar ik hou nog wel van je hoor![]()
Dope manquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:53 schreef 2dope het volgende:
Haha jij lijkt op een spice girl.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:28 schreef ballieking het volgende:
Zegt een kindje in Afrika niks... gaat ie ineens dood aan aids !!!!1!1
kuthippie, ik geef je een doodsverwensingquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:40 schreef Elixabete het volgende:
[..]
kutuser.
Ik begin het orakel te worden
Als je je uithongert heb je toch ook honger? Of als je ergens opgesloten zit waar je geen eten krijgt?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hmm... Het niet beschikken over iets te eten. En wat nog? Een gesloten supermarkt waardoor je niet beschikt over voedsel?
Dat dusquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh ja, en je hebt het ook niet koud, want op de noordpool is het pas koud.
In de zomer heb jij het ook niet warm, want in de woestijn is het pas warm.
Ik verdien ook niet veel, Bill Gates verdient veel.
Een baby is ook niet klein, een amoebe is klein
Je arm breken doet ook geen pijn, iemand die gevierendeeld wordt heeft pijn
Je bent ook niet ziek, iemand die een ongeneeslijke vorm van kanker heeft, die is ziek.
blablabla
met je onzin
OMFG wat domquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:46 schreef Lollifant het volgende:
Eigenlijk weten kinderen in Afrika niet eens wat honger is. Zij hebben nog nooit normaal gegeten, dus hoe kunnen ze dat dan missen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |