ik proef dat wel .....quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:00 schreef CodeCaster het volgende:
Dubbelblinde tests hebben al meer dan eens uitgewezen dat het verschil door het overgrote deel van de mensheid niet te proeven is.
Cola vs. Cola Light daarentegenAspartaam
Misschien als je heel aandachtig proeft met alle delen van je tong dat je een beetje verschil merkt, maar het is toch niet zo dat je een andere fabrikant dan totaal niet lekker vindt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:02 schreef rednajt het volgende:
[..]
ik proef dat wel .....
jij proeft het verschil met die aldi cola ook niet zeker.....![]()
nou ik denk datjij zelfs die huismerk colaas die ze in sommige supermarkten verkopen zo herkent, want die zijn echt helemaal niet te zuipen...quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:07 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Misschien als je heel aandachtig proeft met alle delen van je tong dat je een beetje verschil merkt, maar het is toch niet zo dat je een andere fabrikant dan totaal niet lekker vindt.
Superspul om goedkoop roest te verwijderen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:09 schreef Suikermais het volgende:
[afbeelding]
en dan is er ook nog River-cola. Puur vergif is dat..
En ja..ik proef wel degelijk verschil tussen Pepsi of Coca-Cola. Bij mij thuis alleen Coca-Cola..
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:00 schreef Brentmeister het volgende:
Mensen die alleen Pepsi of Coca Cola drinken
Zelf verzonnen knap he ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:22 schreef starla het volgende:
de 5 beste:
1) Coca Cola
2) First Choice
3) Coca Cola Zero days to live after injecting these cancercells into your body
4) Pepsi
5) Pepsi Max
de slechtste (in no particular order):
Kindercola, Helly, River en 3es
Ooh wacht First Choice is ook nog wel te doen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:22 schreef Canisfire het volgende:
Ik drink zowel Coca cola als Pepsi cola maar een ander merk komt er niet in.
Lijkt me sterk hoor .. volgens mij heb je dan gewoon goedkope troep gekregen ..quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:29 schreef linuxje het volgende:
ik drink altijd coca cola tenzij ik op terras zit dan kan het ook wel pepsi zijn...maar de nederlandse coca cola vind ik echt het lekkerstproef het verschil duidelijk met pepsi. helaas verschilt de coca cola per land. in spanje vond ik hem bijvoorbeeld niet te drinken...
damnquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:01 schreef MeneerMuis het volgende:
Coca Cola Light
en dan 8 blikjes per dag![]()
Dat is best veel. Ik drink er 4 of 5 per dag. Ook veelquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:01 schreef MeneerMuis het volgende:
Coca Cola Light
Lekker joh al dat aspartaam in je lichaam, goed voor de groei ( van kankergezwellen)quote:
Doordeweeks kom i kniet verder dan 8 omdat ik gewoon fulltime werk. In het weekend zijn het er meestal 10/11.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is best veel. Ik drink er 4 of 5 per dag. Ook veel. En ik neem me steeds voor ermee te stoppen, maar het lukt niet
.
papegaai-alertquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lekker joh al dat aspartaam in je lichaam, goed voor de groei ( van kankergezwellen)
Water.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
papegaai-alert.
daarvoor moet je echt grote hoeveelheden aspartaam tot je nemen, hoor.
En dan nog: waar krijg je tegenwoordig geen kanker van?.
Maar in water zit chloor, en grote kans dat het ergens in de weg van de waterdinges naar jouw kraan nog door een loden leiding loopt!quote:
nee, in elk land verschilt de cola smaakquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lijkt me sterk hoor .. volgens mij heb je dan gewoon goedkope troep gekregen ..
Vreemdquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:07 schreef linuxje het volgende:
[..]
nee, in elk land verschilt de cola smaak
Mensen die 'zoiezo' zeggen zijn gelukkig niet zielig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef karr-1 het volgende:
Van die merkgeile mensen die alleen maar Coca Cola of zo drinken zijn zoiezo al zielig. Alsof er ook maar enig verschil is tussen cola en cola. Hooguit een groter marketingbudget en wat meer of minder suiker.....
Jij hebt vast een hele grote penis. Alleen trapt iedereen erop.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mensen die 'zoiezo' zeggen zijn gelukkig niet zielig.
En daardoor wordt ie alleen maar groter.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:01 schreef --- het volgende:
[..]
Jij hebt vast een hele grote penis. Alleen trapt iedereen erop.
Ach ja dat is wel een voordeel, nadeel alleen is dat je het te druk hebt, zodat het neuken er niet snel van zal komen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En daardoor wordt ie alleen maar groter.
Mensen die letten op spelfouten in topics die ergens anders over gaan ook niet....quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mensen die 'zoiezo' zeggen zijn gelukkig niet zielig.
Veldmuis was toch nooit zo'n zeikerd? ik vond hem altijd wel tof. laatste paar dagen vind ik hem echt op een oud mannetje lijken. Diep in mijn hart hou ik nog wel van zijn poststijlquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mensen die letten op spelfouten in topics die ergens anders over gaan ook niet....![]()
Ik verzuur!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:10 schreef --- het volgende:
[..]
Veldmuis was toch nooit zo'n zeikerd? ik vond hem altijd wel tof. laatste paar dagen vind ik hem echt op een oud mannetje lijken. Diep in mijn hart hou ik nog wel van zijn poststijl
zou dat nog goed zijn?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:42 schreef MaximumRush het volgende:
Maar dan wel de coca cola uit rond 1900. Inclusief cocaïne.![]()
Cola zonder suiker is veel te zuur. Drink dan gewoon azijn of iets in die trend.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:05 schreef Geerd het volgende:
Is der trouwens een cola die echt zonder suiker is?
Dus ook aspartaan ofzo?
De goedkoopste vind ik vaak het lekkerste coca cola pepsi etc = te zoet.
Die ouwe river cola van de aldi was mans.
Iig een merk dat niet meteen je tanden wegvreetquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:07 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Cola zonder suiker is veel te zuur. Drink dan gewoon azijn of iets in die trend.
Theo Maassenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:10 schreef veldmuis het volgende:
Coca Cola is veruit de lekkerste Cola
Vroegen ze dat maar, dan kun je nog nee zeggen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:12 schreef shakedown het volgende:
nee de spuitcola!!!! gadverdamme!!! ide je bij de mac of de king haalt... en dan vragen ze ook nog of je er ijs in wil... pff alsof het daar lekkerder van wordt....
Ik zeg het altijd bij de bestelling.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vroegen ze dat maar, dan kun je nog nee zeggen.![]()
Dat eens een goed idee.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:59 schreef Curiosity het volgende:
Hé doe is gek en open een topic over Pepsi en Coca cola, goed idee.
dan droog je uit en ga je alsnog doodquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:56 schreef veldmuis het volgende:
Of je moet gedemineraliseerd water bedoelen.
Dubbelblind, wat moet ik me daar bij voorstellen, een blinde met een blinddoek op?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:00 schreef CodeCaster het volgende:
Dubbelblinde tests hebben al meer dan eens uitgewezen dat het verschil door het overgrote deel van de mensheid niet te proeven is.
Cola vs. Cola Light daarentegenAspartaam
Weet je nog, bij de introducite.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:48 schreef Dopekoe het volgende:
Pepsi Max blijft toch het allerlekkerste
oeh ja... Coca Cola Vanilla dat spul is echt machtig lekker...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:20 schreef karr-1 het volgende:
Die blauwe cola is inderdaad ook wel lekker op zijn tijd. Cherry Cola vind ik ook erg lekker, maar ook die Vanille variant gaat er bij mij best in.
Check eens wat Aspertaam inhoud.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:01 schreef MeneerMuis het volgende:
Coca Cola Light
Of van die mensen die roepen 'Aldi cola komt uit dezelfde fabriek als Coca-cola dus smaakt hij hetzelfde'. Man.. ze ruiken nog niet eens hetzelfdequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:30 schreef Chicolate het volgende:
Ik drink/dronk zoveel cola, dat ik echt het verschil wel proef tussen merken en light of niet light. Ooit begonnen met Coca Cola Light, en daar blijf ik nu ook bijIn Frankrijk was de Coca Cola uitverkocht, hadden ze alleen nog maar Pepsi, nouja, dan doe ik daar niet moeilijk over
maar proef het vreschil echt wel, ook zonder de fles te zien. (alleen vindt mn mams het nu te duur geworden, merkcola, dus gaat ze nu over op huismerk AH of Euroshopper ... ach, mij best ... Alleen huismerk C1000 daar moest ik dan weer niets van hebben, daar zat citroen in ofzo? Niet lekker
)
Mensen die leuk denken te zijn en je gewone cola geven, en dan roepen "zie je wel, je proeft het niet" terwijl je nog niet eens een slok hebt genomen![]()
ja hequote:Op maandag 27 augustus 2007 11:59 schreef Curiosity het volgende:
Hé doe is gek en open een topic over Pepsi en Coca cola, goed idee.
nee, dit is Coca cola of Pepsi colaquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:23 schreef Bartjebart het volgende:
Is dit niet gewoon dezelfde discussie?
Pepsi of Coca-Cola?
deze fles heb ik dus nog nooit gezien hequote:Op maandag 27 augustus 2007 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:
normaliter Coca COla ..
alleen de Pepsi Blue is lekker
[afbeelding]
Nee. En dat deed ik sowieso al zelden. Kom op zeg: een koud blikje coca cola is toch niet het eerste waar je aan denkt als je de slaap uit je ogen wrijft?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Dus Viking84, je geniet nu niet van een koud blikje cola light in de vroege morgen bij het ontbijt?![]()
wat moet die kut albert heyn nou, met hun centen gemierenneuk....quote:AH ruziet met Coca-Cola
Door JEROEN SCHUTIJSER
ZAANDAM - Albert Heijn verkoopt voorlopig geen anderhalve literflessen Coca-Cola en Fanta Orange. De supermarktketen ligt overhoop met frisdrankgigant Coca-Cola over de prijzen.
Coca-Cola heeft vóór de zomer al aangekondigd de prijzen te verhogen met tussen de drie en acht procent. Sindsdien wordt hierover, ook met AH, onderhandeld. De twee kunnen het tot op heden echter niet eens worden.
Volgens AH zijn de wensen van Coca-Cola ‘extreem’. ,,Zeker als zo’n verhoging wordt doorgevoerd zonder aanwijsbare reden of uitleg,’’ zegt Jan Christiaan Hellendoorn van Albert Heijn.
,,In onze supermarkten kosten de anderhalve literflessen nu 1,22 euro. Als we de inkoopprijs gaan betalen die Coca-Cola van ons wil hebben, dan moet die prijs zeker naar 1,35 euro. Dat is de prijs waarvoor Coca-Cola en Fanta bij concurrenten als Jumbo, Dirk van den Broek en C1000 in de supermarkt liggen. Wij zijn dat zeker niet van plan.’
Volgens Hellendoorn wil AH dagelijkse boodschappen betaalbaar houden. ,,En 1,35 euro vinden wij niet betaalbaar.’’ AH spreekt niet van een boycot van Coca-Cola. ,,Andere verpakkingen blijven we verkopen.’’
Volgens de frisdrankproducent is AH intussen de enige super die niet akkoord gaat met de gewenste prijsverhoging. ,,Nagenoeg alle ketens hebben de hogere inkoopprijs vertaald in een hogere consumentenprijs,’’ zegt Guido van Alphen van Coca-Cola.
Volgens hem ziet AH de meerwaarde van het merk Coca-Cola niet. ,,Wij vinden dat de nieuwe prijs past bij het A-merk Coca-Cola. Gezien de reactie van de andere supers is dit een gerechtvaardigde aanpassing.’’ De anderhalve literfles is de populairste verpakking van Coca-Cola bij de consument. ,,Jammer dat AH de consument nu de kans ontneemt te kiezen. De klant is nu aangewezen op bijvoorbeeld de halve liter pet-fles of blikjes. Of op een andere supermarkt.’’
Nu de supermarktoorlog voorbij is proberen A-merken weer wat verloren terrein terug te halen. Zij moesten de afgelopen jaren noodgedwongen genoegen nemen met veel lagere winstmarges en er gingen honderden banen verloren.
Je ziet het verkeerd. Het is kut coca cola. die hebben met dat gezeur met die nieuwe slappe kut flessen de inkoopprijs verhoogd. Vroeger in de goede oude tijd was een fles cola bij de appie iets van 95 cent. Inmiddels is dat een whopping 1,25 alleen omdat coca-cola de inkoopsprijzen mega verhoogd heeft voor iedereen. AH heeft gewoon gelijk. Buiten dat zijn die flessen toch kut, als je 3/4 op heb is de overige 1/4 prikloos.quote:Op zondag 9 september 2007 19:19 schreef rednajt het volgende:
[..]
wat moet die kut albert heyn nou, met hun centen gemierenneuk....
ik zie steeds meer produkten van a merken vervangen worden door hun eigen merk.....en die a merken zie ik dan nergens meer in de schappen liggen....komen ze dalijk met hun eigen merk cola ....
kut ah![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |