Slavia mag best een keer counteren, als wij er maar 4 maken. Het is niet dat ik er heel veel vertrouwen in heb, maar wel dat het een schande is als we het niet meer zouden halen. En Ajax heeft regelmatig dat er uit beter wordt gespeeld dan thuis.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
De kans dat je het haalt in een uitwedstrijd is niet zo heel groot toch??? Slavia gaat lekker verdedigen en countert een keer. Ik snap niet waar het vertrouwen vandaan komt. Alhoewel ik het wel hoop voor het Nederlands voetbal hoor.
Het zou wel een schande zijn ja, ongelooflijk dat het thuis niet is afgemaakt. Nu kost het allemaal weer veel stress en spanning en misschien val je er nog buiten ook. Dan stelt die 1e plaats en die 12 doelpunten ineens weinig meer voor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Slavia mag best een keer counteren, als wij er maar 4 maken. Het is niet dat ik er heel veel vertrouwen in heb, maar wel dat het een schande is als we het niet meer zouden halen. En Ajax heeft regelmatig dat er uit beter wordt gespeeld dan thuis.
Alleen die Machteld, toch?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:07 schreef Bananenman het volgende:
Voor wie zich afvraagt wie die 2 chicks nou waren op 410...
Madness - One Step Beyondquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:22 schreef Malibu-06 het volgende:
Van welk liedje is die doelpunt-tune van jullie ook alweer? Ken het ergens van, maar kan het ff niet thuisbrengen.
Sjonquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:33 schreef kevin6188 het volgende:
Jezus, die tegengoal. Heerlijk hoe Sjon ook weer juicht bij die goal van Suarez.
Alsof het ene het andere uitsluitquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zou wel een schande zijn ja, ongelooflijk dat het thuis niet is afgemaakt. Nu kost het allemaal weer veel stress en spanning en misschien val je er nog buiten ook. Dan stelt die 1e plaats en die 12 doelpunten ineens weinig meer voor.
En raar genoeg vond ik het deze keer wel logisch dat hij het deed. Urzaiz moet toch wat speelminuten hebben wil hij van invloed kunnen zijn als het woensdag niet meezit. En hetzelfde geldt voor Suarez eruit voor Rommedahl, aangezien je hem toch wat moet sparen. Hij is raar genoeg misschien belangrijker dan Stam.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:25 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Alsof het ene het andere uitsluitHet is gewoon ontzettend balen als we het niet halen, dat heeft voor de rest niets met de competitie te maken.
Ik vond het wel goed om te horen dat Henk ten Cate toegaf dat hij de wedstrijd heeft doodgewisseld. Heb ik hem nooit horen doen.
Er veel ook niet veel te "breekijzeren" natuurlijk. Op zijn oude dag kan je niet verwachten dat hij nog wereldacties in huis heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:28 schreef Chivu het volgende:
[..]
En raar genoeg vond ik het deze keer wel logisch dat hij het deed. Urzaiz moet toch wat speelminuten hebben wil hij van invloed kunnen zijn als het woensdag niet meezit. En hetzelfde geldt voor Suarez eruit voor Rommedahl, aangezien je hem toch wat moet sparen. Hij is raar genoeg misschien belangrijker dan Stam.
Conclusie is trouwens dat Urzaiz nog lang niet de vorm heeft om als functioneel breekijzer te dienen. Best een zorgelijke conclusie, als Ajax niet binnen een uur een voorsprong bij elkaar heeft gevoetbald.
Die gast drink volgens mij kruipolie wat een trage zak..quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef andre347 het volgende:
Urzaiz is wel een van de snelste spelers die ik ooit gezien heb
Die gast heeft nog meer een pens dan ik?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef andre347 het volgende:
Urzaiz is wel een van de snelste spelers die ik ooit gezien heb
om half 10 voetbal insite zie je nog wel de doelpuntenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef Noshiba het volgende:
Ben nu pas terug, kan ik ergens RTL nog een keer kijken?
Even puur uit nieuwsgierigheid: dat was toevallig toch niet bij Noord B? Wat stelletje dwazen stonden daar zeg. Mocht ineens m'n Digitale Spiegelreflex niet mee naar binnen want dat was "te professioneel". Andere jongen met dezelfde camera en lens die schijnbaar al een paar jaar zo foto's maakt kreeg ook al gezeur. Meest briljante opmerking van de beveiliging tegen die jongen was in de trend van: "Kun je hem niet buiten achterlaten?"quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:17 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik mocht m'n vlag niet eens meenemen omdat de stok te lang wasMag maar 1,20m zijn
![]()
Was dit altijd al zo of is dit een nieuwe regel?
Hij is echt fucking traag idd, maar wel een beer van een vent. Tegenpool van Suarez.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Die gast heeft nog meer een pens dan ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |