Dat is dus bij jou het geval?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:54 schreef F04 het volgende:
Als ouders de relatie niet goed keuren vanwege een ander etnische achtergrond bijvoorbeeld.
misschien eerst aan je ouders vertellen dan, zodat je hun eerste reactie al hebt?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:54 schreef F04 het volgende:
Als ouders de relatie niet goed keuren vanwege een ander etnische achtergrond bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:09 schreef Schnabbeltje het volgende:
Zeg gewoon dat je haar zwanger hebt gemaakt.
Ze hebben niks goed te keuren. JIJ moet gelukkig worden met haar, zij niet. Het is JOUW leven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:54 schreef F04 het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:09 schreef Schnabbeltje het volgende:
Zeg gewoon dat je haar zwanger hebt gemaakt.
Als het omgekeerd zou zijn zou ik m'n vriendin dus nooit aan hun voorstellenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:57 schreef karr-1 het volgende:
Ik lig er mee in bed, zij niet....
Haar langs Mike de Boerquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:51 schreef F04 het volgende:
Stel: Sinds een tijdje heb ik een slet, en ik zou die snol graag eens een keertje graag willen uitnodigen om hier eens te komen gangbangen, alleen durf ik me smatje niet naar huis mee te nemen, en haar voor te stellen aan mijn opvoeders/verzorgers.
Ben zelf een beetje bang voor negatieve reacties over die roze binnenvoering die onder dat hele korte rokje die hele brede riem uitkomen.
Wat zou jij doen?
Tis een negerin?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:54 schreef F04 het volgende:
Je hebt in elk geval wel al leren praten zie ik....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef F04 het volgende:
Sinds heel mijn leven zit ik met het probleem dat als ik in een nieuwe sitatie kom, zoals nieuw werk/school dat ik niet durf om nieuwe sociale contacten te maken.
Ik praat bijvoorbeeld heel weinig met mijn medestudenten en spreken elkaar alleen als er iets moet gebeuren.
Vroeger had ik dit ook altijd op school, als ik in een totaal nieuwe klas kom durfde ik met niemand te praten, of een gesprek aan te knopen.
Als anderen met mij praten praat ik wil gewoon terug, maar ik durf nooit zelf de knoop door te hakken dat ik zelf diegene eens ga aanspreken.
Ik baal er zelf van dat dit niet zo simpel gaat. De reden voor deze verlegenheid is denk ik toch wel om gepest te worden. Want ik ben vroeger heel vaak gepesten en daarom kijk nu nu meer uit.
Iemand een advies aan mij wat ik hieraan kan doen?
Nu nog Nederlands lerenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval wel al leren praten zie ik....
Ivm googlebot schijnlijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:33 schreef Copycat het volgende:
Hoezo heb je de OP veranderd zodat het nu opeens een hypothetische stelling is?
In sommige families is de macht van de ouders groter dan je denkt hoor...quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:24 schreef releaze het volgende:
je ouders moeten toch op een gegeven moment met dr dealen. ik zou dr eerst eens laten eten, nog een keer laten eten, en volgens oud nederlandsch gebruik, driemaal is scheepsrecht! dus dan kan je dr wel neuken.
Googlebot? Dat klinkt eng ...quote:
Hij wil een beetje schnabbelen aan het maagdenvlies.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef Schnabbeltje het volgende:
Wil je nou dat ze langs komt om te slapen. Of wil je gewoon met haar slapen?
Even kijken of dat lukt inderdaad. Zelfs als het niet op een ban uitloopt ben je niet meer welkom in R&P, TS. Ik snap hier écht de lol niet van in, maar als jij een nat onderbroekje krijgt van dit soort hilariteit, mag je dat lekker ergens anders doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |