Jij ontbrak inderdaad nog in dit topicquote:Op maandag 29 juni 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
Wat een leuk topic
Echt geweldig om al die stukjes terug te zien.
De Legende van Prins Valiant?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:25 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik kan me ook een tekenfilm herinneren van King Arthur, dat was een beetje ala David de kabouter.
Ik ken wel deze, maar die zal je wel niet bedoelenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:25 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik kan me ook een tekenfilm herinneren van King Arthur, dat was een beetje ala David de kabouter.
Are you afraid of the darkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:58 schreef Tammymara het volgende:
ik weet er nog eentje maar het is geen tekenfilm en ik weet niet hoe het heet!
Het kwam altijd bij telekids, stuk of zes kinderen, die rond een vuur gingen zitten en een verhaal gingen vertellen.Een jongen met zwart haar, zijn jongere broertje, een meisje met donker haar.Beetje in die stijl van Kippevel... ze gooiden iets van poeder op het vuur, je zag een vonk en dan "the tale of the....Blablabla"Dan vertelden ze dat verhaal, was altijd een beetje eng (soort twilight zone voor kinderen) en aan het einde maakten ze het vuur uit en gingen naar huis.Niemand weet wat ik bedoel!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:58 schreef Tammymara het volgende:
ik weet er nog eentje maar het is geen tekenfilm en ik weet niet hoe het heet!
Het kwam altijd bij telekids, stuk of zes kinderen, die rond een vuur gingen zitten en een verhaal gingen vertellen.Een jongen met zwart haar, zijn jongere broertje, een meisje met donker haar.Beetje in die stijl van Kippevel... ze gooiden iets van poeder op het vuur, je zag een vonk en dan "the tale of the....Blablabla"Dan vertelden ze dat verhaal, was altijd een beetje eng (soort twilight zone voor kinderen) en aan het einde maakten ze het vuur uit en gingen naar huis.Niemand weet wat ik bedoel!
Ja nu je het zegt begint er een lampje te branden, maar ik kokm er niet opquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:13 schreef fayle het volgende:
Er was ook een tekenfilmpje dat tussen programma's werd uitgezonden als er tijd over was.
Niemand die ik ken weet welke filmpjes ik bedoel behalve mijn broer, dus hopelijk weet iemand hier het ook nog:
Ze waren kort,
gingen over een kluizenaar (?),
een oud mannetje met een baard
dat niets anders leek te doen dan rondhollen vanuit zijn torentje.
Het geluid was vooral wat gemopper van 't mannetje en geklop van zijn hollende voeten door de woestijn.
Wie!? weet wat dit was en ook: waar kan ik 't terugzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |