Beide zijn al voorbij gekomen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
Oh man, er is hier niet veel wat ik niet gekeken heb. Ik heb net even het topic gescand, maar ik heb volgens mij BlackStar en Marshall (Bod) Bravestarr niet voorbij zien komen? Keek niemand dat dan?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:40 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Marshall Bravestarr
- Eyes of the hawk
- Ears of the wolf
- Strength of the bear
- Speed of the puma
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:44 schreef Integrity het volgende:
Zit blackstar er al bij?
[ afbeelding ]
Uhm, is dit niet gewoon Semafoor? gewoon de naam, en niet Sema voor?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kijk daar heb je Semafor, met zijn vriendje Dommel
Samen gaan ze 't leven door en maken heel wat rommel
Dommel is rond, hij eet heel graag
Stukjes ijs en botten
Hij doet wat Sema voor hem vraagt
Maar laat zich niet bedotten
Dat was echt geniaalals ik dat liedje hoor, krijg ik het echt weer warm van binnen
Oehh dan heb ik niet goed gescand. Ja goed, ik ben nog van de Skychannel generatie, dus alles wat daar op werd uitgezonden heb ik gekeken. Het mooie daarvan was dat alles nog in het Engels was, en niet van die stomme nasynchronisatie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beide zijn al voorbij gekomen.
[..]
[..]
AAAAH wat keek ik vroeger naar een boel van die series, en wat waren ze goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:34 schreef Da_Ripper het volgende:
10 min old-scool cartoon intro-tunes
Heb je volledige serie van Teddy ruxpinquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:29 schreef PiraatPiet het volgende:
http://www.joost.com/epg/nl/shows/animation/cartoons_retro/
Heb sinds kort: BoesBoes, Ovide, Dommel en Teddy Ruxpin
ik heb dankzij die series jarenlang gedacht dat er echt kleine dingetjes door mijn lichaam liepenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:30 schreef Axia het volgende:
Afgelopen zaterdag van mijn zussen de DVD gekregen van "Er was eens...de mens".
Ik keek vroeger naar al die afleveringen. De bekendste was "Er was eens...het lichaam".
Ik denk dat ik het dit weekend lekker in bed ga kijken. Ff weer lekker kinds zijn.
En ik wacht nog steeds op seizoen 2 van Love Boat.![]()
Wat natuurlijk niet waar is. Je lichaam bestaat uit atomen. En atomen bestaan uit ruimteschepen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb dankzij die series jarenlang gedacht dat er echt kleine dingetjes door mijn lichaam liepen
Jazekerquote:Op zondag 3 mei 2009 20:06 schreef renskje het volgende:
Kent iemand ook nog een tekenfilmpje over drie kleine spookjes
waarvan een meisjes spook altijd naar school wilde (had rugzakje) en een mannetjespook hielp in een italiaans restaurant...
(liedje: 1 and 2 and 3 little ghosts afraid in the dark...)
Nou je hebt het zelf eigenlijk al gezegd; "Three Little Ghosts"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:27 schreef renskje het volgende:
[..]
weet je nog hoe het heet of waar het is te vinden??!?
Kun je die niet sharen? Denk dat er een hoop mensen blij van zouden worden!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:29 schreef PiraatPiet het volgende:
http://www.joost.com/epg/nl/shows/animation/cartoons_retro/
GiJoe
He-Man
Transformers
![]()
Heb sinds kort: BoesBoes, Ovide, Dommel en Teddy Ruxpin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |